Pazzaluna شهری رستوران ایتالیایی در پایان ماه

Pazzaluna شهری ایتالیایی رستوران و نوار بسته خواهد شد مارس 31, قربانی دیگری از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

Pazzaluna شهری ایتالیایی رستوران و نوار بسته خواهد شد مارس 31, قربانی دیگری از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اهل توسکانی غذاهای رستوران که باز در سال 1998 نشسته در سراسر از St. Paul هتل در سنت پیتر خیابان در مرکز شهر سنت پل.

"صرف نظر از زمانی که محدودیت ها برداشته ما با اعتماد به نفس در بازگشت فوری از مشتریان که نگران سلامت خود و اعضای خانواده" گفت: Richard Dobransky رئیس جمهور Morrissey مهمان نوازی که صاحب Pazzaluna در بیانیه ای روز شنبه.

Morrissey مهمان نوازی مدیریت مجموعه که شامل St. Paul هتل و رستوران های متعدد از جمله St. Paul کوره. در ماه مارس این شرکت آغاز "تغذیه خط مقدم" یک تعریف غذا برنامه برای اولین بار پاسخ کار در طول بیماری همه گیر.

"خانواده ما بسیار زیاد سپاس برای تمام آنچه که باید ارائه معتبر مهمان نوازی و جمع آوری در اطراف جداول در Pazzaluna گفت:" الیزابت قهوه ای, co-صاحب Morrissey مهمان نوازی. "همراه با خانواده و خواهر و برادر آرتور و کریس Morrissey ضمن تشکر از مردم ما که خانواده ما و مهمانان ما برای وفاداری خود را و پشتیبانی از گذشته 21 سال است."

با توجه به بیانیه این شرکت امیدوار به باز Pazzaluna در آینده احتمالا در یک محل جدید. کارکنان, برخی که با رستوران پس از آن باز, در حال دریافت قطع بسته و یا ارائه می دهد اشتغال در دیگر Morrissey مکان. Morrissey را حفظ مالکیت فضا در 360 سنت پیتر سنت

Pazzaluna کارت هدیه خواهد شد پذیرفته شده در هر Morrissey مهمان نوازی رستوران و یا مسترد می شود با ارسال ایمیل به info@pazzaluna.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن