OutFront مینه سوتا فعالان تماس برای پایان دادن به خشونت علیه مردم تغییر جنسیت زن پس از تجاوز در خیابان

OutFront مینه سوتا و فعالان در سراسر کشور خواستار پایان دادن به خشونت علیه سیاه نما مردم برجسته حمله علیه یک ز

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

OutFront مینه سوتا و فعالان در سراسر کشور خواستار پایان دادن به خشونت علیه سیاه نما مردم برجسته حمله علیه یک زن در خیابان این هفته است.

در ویدیویی که livestreamed در Facebook شده است و به طور گسترده ای دیده می شود یک گروه از مردم با حمله به زن — که شناخته شده است به عنوان Iyanna دیور در رسانه های اجتماعی — در خیابان مریلند و Hazelwood خیابان در شب دوشنبه.

"لباس زنان حمله بیش از حد اغلب در سراسر مینه سوتا" OutFront مینه سوتا در بیانیه ای گفت: این هفته است. "این اپیدمی است و باید متوقف شود. هیچ کس باید برای زندگی در ترس از خشونت به دلیل که آنها چه کسانی هستند."

St. Paul پلیس دریافت نمی کنند یک گزارش در مورد حمله اما آگاه از تصویری است که گردش خون در رسانه های اجتماعی و "در حال تلاش برای پیدا کردن قربانی به مطمئن شوید که او خوب است و برای حمایت از او اگر او می خواهد به یک فایل گزارش گفت:" گروهبان. مایک Ernster یک سخنگوی پلیس روز جمعه.

در یک ویدیو ارسال به Facebook در پنجشنبه دیور گفت: trans فعال Dee Dee Watters چه اتفاقی افتاده است.

دیور گفت که او نقل مکان کرد و یک ماشین دوست و به طور تصادفی رخ داد سه خودرو. او گفت که او در نظر گرفته شده برای پرداخت خسارت بود اما نگران او خواهد بود حمله کردند در حال حاضر و می خواستم به ترک.

یک مرد به او گفت: "من نمی دانم آنچه شما کوچک, گی (expletive) است" و به او گفت که او نمی تواند بدون پرداخت دیور گزارش شده است. او گفت که او رفت و به نزدیکی سانا بازار چرا که اگر او قرار بود به کشته شدن او می خواست وجود دارد به دوربین نشان می دهد چه اتفاقی افتاده است.

دیور گفت: که خودرو بوده است رخ داد پمپاژ-پانچ او پس از آن Dior گفت: او تف بر زن و مهار او بر روی زمین است. دیور گفت: یک گروه از افراد پس از حمله به او و او محذوف.

"برای بسیاری از مردم به او حمله ... هیچ راهی وجود دارد که می تواند تبدیل به قابل توجیه" Watters گفت. "این کودک است که تنها 20 سال سن دارد و به که بسیاری از ... مردان و زنان هستند که بزرگسالان به انجام چیزی شبیه به آن است که واقعا وحشتناک است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن