op_200712_guest_reason - Sun, 12 Jul 2020 PST

هر یک از سه سیاه و کودکان شده است به موضوع بدرفتاری و تبعیض پروفایل و نژادپرستانه القاب از همکلاسی ها و معلمان

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

هر یک از سه سیاه و کودکان شده است به موضوع بدرفتاری و تبعیض پروفایل و نژادپرستانه القاب از همکلاسی ها و معلمان و مربیان – و از کسانی که "محافظت و خدمت می کنند."

پسر جوان به همراه یک دوست به راجرز دبیرستان یک بعد از ظهر در مارس 2019. این طرح برای مقابله با راجرز دانشجویی که پسر من را دوست داشت اذیت و آزار دوست دختر. دوستان آمار این دانش آموز به عنوان پسر من ایستاده بود. برخی از تماس خواهد بود که یک دوست وفادار; برخی می گویند که در محل اشتباه در زمان اشتباه است. دیگران که آن را یک تصمیم ضعیف. هنوز هم دیگران که این حادثه نشان داد پسر من اقدام خواهم به طور معمول مهاجم جوان سیاه. او و دوستش هر دو گرفته شده برای اطفال بازداشت. پسر من سوال شد نامناسب توسط راجرز افسر منابع نگه داشته و یک شب در اطفال هر چند او باید منتشر شده است به والدین حضانت و در نهایت مجبور به درخواست برای یک تخطی از قانون و انجام خدمات اجتماعی. همه ناخوشایند اما endurable رویدادهای اما مرد سفید در اطفال بازداشت پسر من گفت که او قفل شده است و او در "تو فقط یک ("N" کلمه); شما هرگز چیزی جز یک جنایتکار است."

دختر من نهایی achiever بالا: بزرگ دانشجویی با استعداد نوازنده با استعداد ورزشکار. در عین حال از آن است که این هدیه ای از توانایی های ورزشی ساخته شده است که او هدف دقیق تر فرم نژادپرستی. برخی از سفید مربیان – هشتم - و 10-درجه مربیان بسکتبال در Sacajawea مدرسه و لوئیس و کلارک دبیرستان – می گویند: "این نگاه نمی کند مانند شما در حال تلاش به اندازه کافی سخت" محروم کردن او از یک محل او سزاوار بود چرا که او بیش از حد صاف و بیش از حد ارام خیلی با استعداد است. به عنوان نخبگان بازیکن فوتبال او خواهد بود فریاد زد در مخالفت با بازیکنان و پدر و مادر و مربیان است.

وجود دارد که نادیده می گیرند, ترس و تعصب, سیاه, ورزشی, خشونت در شهر ما. در حالی که در میانه مدرسه دختر من بود به نام "N" کلمه او "دوست" گروهی از پسران سفید. آنها را مالش پوست و نظر "آه از آن نمی آید؟" در کلاس نهم برخی دیگر سفید پسر به نام او ("N" کلمه) میمون است." از آنها خواسته شد به عذر خواهی که LC را به شدت ناکافی پاسخ به آشکار نژادپرستی. در کلاس نهم کالج دبستان فارسی کلاس او را تحمل یک بحث در مورد چرا وجود ندارد بیشتر دانش آموزان سیاه پوست در این کالج, کلاس های آمادگی برای. یک دختر سفید اظهار داشت: "من فکر می کنم آنها کار نمی کند به اندازه کافی سخت." چگونه می توانم به شما توضیح 400 سال برده داری و ظلم تبعیض نژادی و فقر و emasculation از خانواده به یک نادان خود راضی سفید ، به عنوان دختر من در حال حاضر توضیح میدهد: "حتی لیبرال پدر و مادر فکر می کنم آنها نمی نیاز به برداشتن گام های اضافی برای آموزش فرزندان خود در مورد نژاد پرستی."

من پسر تجربیات خود را در سراسر جوانتر بودند و معمولی از اسپوکن تفکیک سیاه/سفید تجربه و ریاکاری از "خوب" سفید دانش آموزان/پدر و مادر. ما زندگی در یک محله و او و خواهر و برادر خود را با حضور بسیار سفید محله مدرسه ابتدایی. در پنجم/کلاس ششم سفید "دوستان" خواهد او را دعوت و سپس شروع به استفاده از "N" کلمه و دیگر کلمات نژادپرستانه را به عنوان یک شوخی اما همچنین به این دلیل آنها می تواند. این نمونه ای از جهل سفید اسپوکن فرهنگ: بیایید وانمود فرزندان ما نمی خواهد انجام دهد/می گویند که. دوباره سفید, Spokane خود را نمی کند و یا تصدیق آن است. قبل از حساب دیفرانسیل و انتگرال معلم در LC خود گفت سفید دوست زن به اجازه پسر من تقلب از او حتی اگر او دقیق و نمی خواهد/نمی تقلب و او به خوبی ممکن است!

در حالی که هر سه از فرزندان من تا به حال برخی از نوع و همدلانه معلمان در LC, Wilson ابتدایی و Sacajawea دولت در LC خاص بود ولرم در پاسخ به آشکار و نامحسوس نژاد پرستی. پسر من نیز breathalyzed در مدل – هر چند او نمی نوشند – تنها یکی از گروه خود را به کنار کشیده. به عنوان یک راننده برای خدمات تحویل مواد غذایی, پسر من تجربه های مختلف مرتب کردن بر اساس خوش آمدید بسته به جامعه است. در Eagle Ridge و دیگر جوامع دردار در طول Palouse او اغلب می بیند ساکنان سفید زل زده بود به او به طرز مشکوکی دست بر روی باسن, تعجب شاید اگر او یک تهدید است. وجود دارد هیچ مشکلی در فقیر و طبقه متوسط محله. این ساکنان در جوامع دردار مردم قرار داده تا جسمی و روانی موانع دسترسی و درک. به عنوان او توضیح میدهد: "طبیعی وجود دارد جدایی از سیاه و سفید جوامع به دلیل ایدئولوژی سفید این مردم است که برای قرار دادن سفید خود را خانواده خود را فوری جوامع قبل از بزرگتر جامعه است."

فرزندان من هستند, هوشمند, مهربان و دلسوز. واقعا آنها محصولات خود را از تجارب خوب و بد است. آنها حتی تقویت شده با نام-تماس و آشکار نژادپرستی اما من نگران زیرکانه نژادپرستانه مفروضات سفید فرهنگ در اسپوکن: که آنها تنبل نادرست و یا خطرناک است. که فرزندان من هستند یک تهدید. تا اسپوکن اذعان آتش زا ترکیبی از قدرت آن غالب سفید و فرهنگ به نظم و انضباط دانش آموزان سیاه پوست نامتناسب و به توقف و بازداشت سیاه شهروندان نامتناسب همراه با مطلب ناگفته مفروضات و نگرش خود را "خوب" شهروندان نژادپرستی در اسپوکن در اینجا به ماندن است.

الیزابت دلیل زندگی در اسپوکن از سال 1981.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن