انتاریو نمی کند در نظر cheerleading ورزش مجبور باشگاه به ماندن بسته در حال حاضر

کمبریج—رقابتی cheerleaders در سراسر انتاریو در حال کوه در می رم از آنها گفت: آنها نمی توانند رزومه فردی و آموز

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

کمبریج—رقابتی cheerleaders در سراسر انتاریو در حال کوه در می رم از آنها گفت: آنها نمی توانند رزومه فردی و آموزشی به دلیل این استان به رسمیت نمی شناسد cheerleading به عنوان یک ورزش.

اوایل این ماه دولت استانی اعلام کرد که داخل سالن و امکانات ورزشی می تواند بازگشایی ارائه آنها به دنبال عمومی دستورالعمل های بهداشتی در پی COVID-19 بیماری همه گیر.

اما کسانی که امکانات را برای دیدار با یکی از سه معیار.

خود را ورزش باید بودجه ورزش کشور کانادا به رسمیت شناخته شده توسط وزارت میراث فرهنگی, ورزشی, گردشگری و فرهنگ در صنایع و یا یک عضو از یک ورزش حرفه ای لیگ.

و برگ که یک گروه پشتیبانی, خارج از حلقه.

"به دلیل دقیق عبارت از نظم وجود دارد این است که یک جمعیت قابل توجهی از افراد جوان در استان انتاریو که در حال رفتن به قادر به بازگشت به ورزش خود گفت: CJ Pugh, رئيس جمهور از, Ontario, Cheerleading, فدراسیون.

"که بسیار چالش برانگیز برای عضویت ما و ما عضو باشگاه. بسیاری از آنها کسب و کارهای کوچک و مجبور به اخراج کارکنان خود و بستن درهای خود را برای آخرین در 11 هفته."

برای به دست آوردن شناخت به عنوان یک ورزش در, Ontario, cheerleading, ملی سازمان باید دریافت کمک های مالی از ورزش کانادا که نیست.

مالش این است که یک گروه پشتیبانی است که به رسمیت شناخته شده توسط کمیته بین المللی المپیک و کمیته المپیک کانادا و حتی اعطا موقت وضعیت سه سال به عقب به معنی آن می تواند یک رویداد در آینده بازی های تابستانی.

Pugh و امیدوار است که این استان می تواند پیدا کردن یک مصالحه.

"ما برای پرسیدن این استان به نگاه در تعریف آن و شاید گسترش آن شامل فعالیت هایی مانند هلهله چی که به رسمیت شناختن در سطح بین المللی هستند اما مانع از بازگشت بر اساس جمله بندی از این جهت است که صادر شد," او گفت:.

امروز cheerleading است مانند ژیمناستیک. ورزشکاران انجام stunts با درجه بالایی از مشکل در طراحی با روال شدید کف کار آنتن و پایین بپرد. بیش از 4000 ورزشکاران قطار در انتاریو و بسیاری از رقابت در مسابقات قهرمانی جهان است.

"ما هیچ مسئله ای با نیاز به تمرین تیم بخش ورزشی ما گفت:" Pugh. "ما می خواهیم با رعایت تمام آداب اجتماعی فاصله دستورالعمل و برگزار می شود به همان استاندارد به عنوان هر سازمان دیگری. اما ما حتی این فرصت را به انجام این کار است."

Cheerleaders در بریتیش کلمبیا ایالات متحده و نیوزیلند شده اند پاک به سر آموزش.

"ما بسیار نا امید" گفت: علی Moffatt مالک مشترک از کمبریج مبتنی بر تشویق ورزش کوسه ها که در خدمت حدود 1400 اعضای آن پنج انتاریو مکان. "ما همه هیجان زده و آماده برای رفتن."

Moffatt صرف حدود یک ماه fine-tuning بازگشت به آموزش پروتکل یک فرایند است که شامل نوشته ها با پدر و مادر و ورزشکاران و تحصیل چگونه دیگر ورزشگاه در آمریکای شمالی موفق خود را comebacks.

فاز 1 طرح او شامل کلاس های کوچک بر اساس حداکثر تعداد افراد مجاز به جمع تحت حکومت قوانین. ورزشکاران خواهد بود شش فوت از هم جدا و تجهیزات تمیز خواهد شد پس از هر بار استفاده.

"اگر شما در حال رفتن به آموزش غلت در ژیمناستیک باشگاه ... شما فقط به عنوان امن در اینجا به انجام این کار مشابه غلت درس" او گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

انتاریو Cheerleading فدراسیون امیدوار بود وزارت میراث فرهنگی, ورزشی, گردشگری, فرهنگ و صنایع خواهد آن را تغییر دهید بازگشایی لیست شامل ورزشی به رسمیت شناخته شده توسط کمیته المپیک کانادا.

"اگر آنها می تواند به انجام این کار خواهد بود که چیزی که ساده است اما اجازه نمی دهد یک صنعت مانند ما برای زنده ماندن" گفت: Moffatt. "آن را هنوز هم نگه می دارد و قصد و روح آنچه که آنها به دنبال انجام دهید اما آن را می دهد یک ورزش مانند ما که لغزش را از طریق ترک تاسیسات."

این OCF شده است گفت: وزارت که آن را نمی خواهد بود قادر به بازگشت تا فاز 2 در هر زمان است.

جاش براون Waterloo Region-based خبرنگار با تمرکز بر ورزش برای ضبط. رسیدن به او از طریق ایمیل: jbrown@therecord.com

تاریخ گفتگو

س:

شما چه فکر می کنید ؟ به اشتراک گذاری افکار خود را

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب