در حال حاضر شما می توانید حذف Facebook posts بدون حذف Facebook - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

توسط جفری A. فاولر واشنگتن پست شما ممکن است در Facebook پست های مربوط به بار و یا افرادی که شما می خواهم و نه

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

توسط جفری A. فاولر واشنگتن پست

شما ممکن است در Facebook پست های مربوط به بار و یا افرادی که شما می خواهم و نه فراموش.

Facebook است در نهایت به شما یک ابزار برای خلاص شدن از شر آنها را به صورت فله و جلوگیری از stalkers, کارفرمایان و دولت از snooping را در گذشته خود را بیش از حد.

روز سه شنبه شبکه های اجتماعی نورد تنظیمات جدید به نام مدیریت فعالیت به بایگانی یا حذف پست ها از یک محدوده تاریخ و یا مربوط به افراد خاص. Exes خود را از سال های دبیرستان سوال, عکس, نافرمانی مدنی و خاطرات دردناک دیگر مجبور به اقامت دائم خود را Facebook رکورد. شما همیشه قادر به حذف پست ها یکی یکی اما در حال حاضر شما همچنین می توانید از بایگانی شدن و خلاص شدن از خوشه بر اساس مفید معیارهای.

تنها Facebook داده که واقعا خصوصی و امن است Facebook داده ها را حذف کنید.

و اگر شما راضی نیست با چه Facebook پاسخ به رئیس جمهور نوشته و یا خشونت پلیس تظاهرات کاهش حضور خود را در شبکه های اجتماعی است که احتمالا بهترین گام به ترک ها در کامپیوتر است.

این شرکت می گوید: مدیریت فعالیت در پاسخ به بازخورد از طرفداران حفظ حریم خصوصی و طول زمان برخی از مردم شده اند با استفاده از این سرویس است.

آنچه روشن نیست این است که چرا آن زمان Facebook 16 سال به ارائه این کنترل پایه اصلی آن محصول -- و آن را هنوز هم به عنوان کامل به عنوان آن را باید. برخی از مردم لذت بردن از انفجار گاه به گاه-از-این-خاطرات گذشته Facebook سطوح اما فراموش کردن و در حال حرکت است که بخشی از انسان بودن است. گذشته از سوابق ناخوشایند شخصی ایجاد ناراحتی پست های قدیمی نیز می تواند گرفته شده از متن یا علیه شما استفاده می شود توسط دشمنان پذیرش کالج تخته استخدام مدیران و پلیس. ما می دانیم که حتی مقامات اداره مهاجرت به دنبال مطالعه رسانه های اجتماعی پست. (این امر به توییتر و دیگر رسانه های اجتماعی بیش از حد.)

بخشی از مشکل این است که ما خیلی خوب نیست در استفاده از Facebook تنظیمات برای کنترل که دسترسی به اطلاعات. ما در حال حاضر توانایی برای تنظیم یک "مخاطب" برای Facebook posts – عمومی, دوستان, و یا فقط انتخاب کنید دوستان. اما من یک بار فرار یک آزمایش با داوطلبان که به فکر آنها می خواهم قفل کردن تنظیمات خود را, و من هنوز هم قادر به کشف تمام انواع از چیزهایی که آنها فکر بودند ،

مانند بسیاری از دیگر Facebook کنترل, مدیریت, فعالیت کمی پنهان است. آن را نیز تنها در دسترس در گوشی های هوشمند نرم افزار نسخه از Facebook, هر چند آن را باید در آینده به نسخه وب در نهایت.

برای دسترسی به آن در Facebook app:

پیدا کردن راه خود را به صفحه پروفایل خود را با ضربه زدن بر روی دایره خود را با تصویر در بالا سمت چپ. (شما می دانم که شما وجود دارد که شما با دیدن نام خود را در بالا و یک نسخه بزرگتر از خود عکس پروفایل در بالای یک لیست از دوستان خود.) سپس نگاه کنید و به آن ضربه بزنید بر روی دکمه دارای برچسب "رفتن به Activity Log."

وجود دارد شما یک لیست از همه چیز شما تا کنون کمک به Facebook. شیر یک دکمه در بالا دارای برچسب "مدیریت فعالیت است." و هنگامی که آن بالا میآید شیر شما می خواهید به مدیریت "پست های خود را."

در این صفحه شما قادر خواهید بود برای فیلتر کردن پست های خود را. برای اولین بار شما می توانید انتخاب کنید که چه نوع از نوشته ها مانند فهم بررسی, عکس و یا هر چیز. سپس شما می توانید فیلتر کسانی که پست های محدوده تاریخ – می گویند در سال کالج خود را – و یا توسط افرادی که برچسب در آنها است.

هنگامی که شما در انتخاب برخی از نوشته های شما می توانید انتخاب کنید به یکی از دو "بایگانی" یا "سطل زباله" آنها را. بایگانی گزینه پنهان آنها پس تنها شما می توانید دسترسی به آنها را نمی کند در واقع حذف آنها از Facebook. زباله گزینه قرار می دهد آنها را به یک نوع از سطل بازیافت برای 30 روز پس از آن از Facebook می کردن زباله و آنها را کاملا ناپدید می شوند را برای شما بیش از حد.

اگر شما با توجه به حذف پست ها اما نگران از دست شما ارزشمند عکس های قدیمی یا, خاطرات, شما می توانید برای اولین بار دانلود یک کپی از داده های خود را. فقط مطمئن شوید که شما ذخیره داده های خود را در یک مکان امن.

در حال حاضر برای اخبار ناامید کننده. شما نمی توانید فیلتر کردن پست های کلیدی می گویند کلمه "مست." تنها محدوده تاریخ و مردم در دسترس هستند در حال حاضر. Facebook می گوید که ممکن است اضافه کردن بیشتر در آینده است.

شما همچنین نمی توانید حذف پست ها و عکس ها می باشد که توسط افراد دیگر. در عوض, شما باید از کسانی که مردم به آنها را پایین.

اگر نگرانی شما این است که یک دولت خواستار دسترسی به پست های قدیمی می دانم که آن را می توانید در Facebook به مدت 90 روز به حذف پست های قدیمی از آن کامپیوتر – و برخی از داده ها می تواند باقی می ماند در آن فاجعه-بازیابی پشتیبان گیری برای یک دوره از زمان پس از آن.

از همه بدتر هیچ راهی برای حذف یا بایگانی پست های خود را در یک نورد اساس. شما را به نگه داشتن رفتن به سیستم و از بین بردن آنها را با استفاده از جدید محدوده تاریخ. طرفداران حفظ حریم خصوصی می گویند به طور خودکار حذف داده های قدیمی است امن ترین راه برای مطمئن شوید که تاریخ خود را نمی امد و شد زیاد شما را در راه های غیر منتظره و گوگل اضافه شده خودکار-حذف سابقه موقعیت مکانی و دیگر فعالیت داده در سال گذشته است.

در حال حاضر شما می توانید با استفاده از یک سرویس خارجی مانند برنامه حفظ حریم خصوصی ادم تنومند و بدقواره به طور خودکار حذف پست های قدیمی. (فقط مطمئن شوید که شما واقعا دلیلی برای اعتماد هر یک از خدمات شما را از دسترسی به Facebook account, به خصوص اگر آن را یک مرورگر پلاگین در.)

در حالی که شما در حال تنظیم کردن حریم خصوصی خود را در اینجا سه دیگر Facebook تنظیمات توصیه می کنم هر کس تغییر حق دور:

خاموش کردن توانایی Facebook برای پیگیری آنچه شما در برنامه های دیگر وب سایت ها و حتی فروشگاه ها. این فعال-Facebook فعالیت تنظیمات آن اضافه شده در ژانویه اجازه می دهد تا به شما بگویم Facebook برای جلوگیری از اضافه کردن اطلاعات آن جمع قابل ملاحظه ای از طیف گسترده ای از همکاران به مشخصات خود را. در Facebook برنامه برای نگاه کردن-Facebook فعالیت تحت تنظیمات. (توجه: عطف این می تواند آن را سخت تر به استفاده از بازی ها و یا اخبار حساب شما مرتبط به خود را در Facebook account.)

خاموش کردن توانایی دیگران به شما را در پست ها و عکس های و آن را نشان می دهد تا بر روی مشخصات خود را بدون اجازه شما. نگاه برای "جدول زمانی و برچسب زدن" را در زیر "تنظیمات" در برنامه. مطمئن شوید که "روی" انتخاب شده است برای "نقد و بررسی نوشته های شما برچسب شده در قبل از این پست و به نظر می رسد در جدول زمانی خود را."

خاموش کردن توانایی دیگران برای دیدن لیست دوستان خود اطلاعات است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نظارت, گربه ماهی یا phish شما. نگاه برای "تنظیمات حریم خصوصی" در برنامه. در پایین حرکت به "است که می توانید دوستان خود را به لیست" و مطمئن شوید که آن را به "فقط من."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب