NFL بازی سیاه سرود قبل از سرود ملی, منبع, می گوید

توسط ROB MAADDI "بالابر Ev'ry صدا و آواز" انجام خواهد شد زندگی می کنند و یا قبل از بازی "The Star-Spangled Ban

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

توسط ROB MAADDI

"بالابر Ev'ry صدا و آواز" انجام خواهد شد زندگی می کنند و یا قبل از بازی "The Star-Spangled Banner" قبل از هر بازی NFL در طول 1 هفته و لیگ است و با توجه به قرار دادن اسامی قربانیان خشونت پلیس در کلاه کن یا نیوجرسی تکه های یک فرد آشنا با مباحث آسوشیتدپرس گفت.

فرد گفت: لیگ است و کار مشترک با بازیکنان به رسمیت شناختن قربانیان نژادپرستی نظاممند در طول فصل در یک از راه های مختلفی. فرد خطاب به آسوشیتدپرس روز پنج شنبه به شرط ناشناس ماندن به دلیل بحث های بین لیگ و بازیکنان NFL انجمن در حال انجام است.

برنامه های اضافی عبارتند از: استفاده از برنامه های آموزشی و داستان سرایی در مورد قربانیان و خانواده های آنها شبیه به لیگ PSA در Botham ژان در ماه ژانویه منتشر شد و سوپر باول تجاری در کوری جونز های خود را پسر عموی سابق NFL ستاره Anquan Boldin.

"بالابر Ev'ry صدا و آواز خواندن" است که به طور سنتی به عنوان شناخته شده سیاه و سفید سرود. آن را می توان اولین زمانی که قهرمان سوپر باول Kansas City Chiefs میزبان هوستون تگزاس به پا زدن کردن NFL فصل به طور منظم در سپتامبر. 10.

این نامشخص است که آیا طرفداران خواهد بود در حضور 1 هفته و یا در تمام این فصل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. لیگ با توجه به درخواست علاقه مندان به ثبت نام در یک چشم پوشی و پوشیدن ماسک با توجه به یک فرد آشنا با کسانی که مکالمات.

NFL اعلام کرد در ماه گذشته آن است که ارتکاب $250 میلیون بیش از 10 سال به عدالت اجتماعی طرح با هدف قرار دادن آنچه در آن خواستار "نژادپرستی نظاممند" و حمایت از "جنگ علیه مداوم و تاریخی بی عدالتی مواجه شده توسط آمریکایی های آفریقایی تبار."

به دنبال در سراسر کشور تظاهرات موجب مرگ جورج فلوید, NFL کمیسر راجر Goodell تقبیح نژادپرستی در یک فیلم باعث شد تا حد زیادی توسط بازیکنان تصویری به دنبال NFL عمل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن