دولت جدید Fair food finder آهنگ فروشندگان نورد در اطراف شهر

اگر شما bummed در مورد گرفتن مورد علاقه خود را در نمایشگاه مواد غذایی با نمایشگاه ایالتی مینه سوتا لغو این سال

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

اگر شما bummed در مورد گرفتن مورد علاقه خود را در نمایشگاه مواد غذایی با نمایشگاه ایالتی مینه سوتا لغو این سال وجود دارد کمی از اخبار خوب است.

دولت عادلانه فروشندگان اند ظاهر شده است تا در بخش های مختلف جاده ای و کسب و کار پایگاه در سراسر کشور فروش همه چیز از مینی دونات با پنیر دلمه شده و سرخ شده, ترشی ذرت به سگ.

و در حال حاضر Ffair مواد غذایی طرفداران راه اندازی یک گروه Facebook صفحه.


مرتبط: نمایشگاه ایالتی مینی دونات پنیر دلمه و ذرت سگ رول به نورث سنت پل در این آخر هفته


این MN نمایشگاه مواد غذایی یاب نقشه ردیابی محل از فروشندگان مختلف ارائه نمایشگاه مواد غذایی.

شایان ذکر است که از سریع مرور آن را به نظر می رسد به عنوان هر چند نه همه پست ها از رسمی نمایشگاه فروشندگان. اما با این حال آنها در حال ارائه انواع غذاهایی که می توان در این نمایشگاه است.

مردم کمک به مردم

— برای کمک به جوامع تحت تاثیر ناآرامی های اخیر تمام شهرهای دوقلو Hy-Vee مکان در حال شرکت در یک کمپین به ارائه ملزومات محلی و سازمان های غیر انتفاعی.

از طریق ژوئن 21 "مسائل یک کامیون" اهدای کمپین اجازه می دهد تا مشتریان خرید کیف برای اهدای 5 دلار یا 10 دلار به اضافه کردن به کامیون. هر کیسه خواهد بود از قبل پر شده با اقلام ضروری. علاوه بر این و یا به عنوان یک جایگزین مشتریان می توانند کمک در ثبت نام کنید. درآمد حاصل خواهد شد به خرید مواد غذایی و موارد دیگر که پر خواهد شد حداقل 11 نیمه با توجه به شرکت.

کمک های مالی خواهد شد به Hallie Q. قهوه ای مرکز ارتباطات و شرکای آن به نفع ساکنان نیاز در طول پل و مینیاپولیس جوامع است.

اضافی بازگشایی لوازم اهدا خواهد شد توسط Hy-Vee تامین کننده شرکای. برای اطلاعات بیشتر hy-vee.com.

— رستوران ها از جیمز ریش برنده آشپز گاوین Kaysen بازگشایی برای غذای آماده. و به عنوان بخشی از آن بخشی از درآمد حاصل در طول ماه را به سمت یک علت.

هنگام سفارش بایگانی اطلاعات در قاشق و پایدار در مینیاپولیس یا Bellecour در Wayzata 20 درصد از درآمد حاصل خواهد شد به اهدا اشتها برای تغییر در طول ماه ژوئن.

اشتها برای تغییر یک غیر انتفاعی محلی با استفاده از مواد غذایی به عنوان یک ابزار برای ایجاد ثروت و تغییر اجتماعی. برنامه شامل یک شهری برنامه کشاورزی و جوانان پخت و پز کارگاه های آموزشی و همچنین به عنوان آموزش و اشتغال حمایت کند. و اخیرا از طریق همکاری با مینه سوتا مرکزی, آشپزخانه اشتها برای تغییر شده است ساخت و تحویل بیش از 54000 وعده های غذایی در سراسر جامعه و در میان همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن