شغل جدید گزارش ایران کاهش می یابد اشتها برای بیشتر coronavirus کمک

واشنگتن — یک قوی تر از انتظار مشاغل گزارش می تواند بیشتر تقلا در حال حاضر نامشخص تصویر برای عبور یک پنجم و احت

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

واشنگتن — یک قوی تر از انتظار مشاغل گزارش می تواند بیشتر تقلا در حال حاضر نامشخص تصویر برای عبور یک پنجم و احتمالا نهایی coronavirus کمک بیل. این آمار مثبت تغذیه صبر کنید و ببینید رویکرد کاخ سفید و ایران با متحدان خود در کنگره است.

جمهوری خواهان می گویند شماره پشتیبانی کردن خود تصمیم به توقف و ارزیابی تقریبا 3 تریلیون دلار در کمک های آنها در حال حاضر تایید شده است. کاخ سفید در حال حاضر نشان دادن کمی فوریت در مورد جمع دیگری تریلیون دلار واکنش لایحه بسیار کمتر از $3.5 تریلیون اندازه گیری تصویب توسط مجلس در ماه گذشته و ترجیح می دهد به تمرکز بر روی بازگشایی اقتصاد است.

هفته های آینده انتظار می رود به مذاکرات دشوار بیش از آنچه در این بسته باید شامل فقط ماه قبل از انتخابات که در آن کاخ سفید و کنترل کنگره در معرض خطر هستند.

برای قانونگذاران تصمیم گیری های دشوار loom در مورد چه مقدار پول برای اختصاص به متحده چگونه برای تمدید مزایای بیکاری برای میلیون ها نفر از مردم و اینکه آیا برای ایجاد طرح دعوی در دادگاه برای حمایت از کسب و کار و مدارس به عنوان آنها بازگشایی در طول بیماری همه گیر.

روز جمعه گزارش اشتغال نشان داد 2.5 میلیون افزایش به جای انتظار از دست دادن میلیون ها نفر بیشتر پیچیده چشم انداز کمک کرد. مغلوب ساختن پیشی جستن را دشوار اما مذاکرات اغلب از جمع کردن کار و هزینه و حقوق و دستمزد کاهش مالیات است که یک nonstarter در کاپیتول هیل.

"آنها کمتر از فوری کمتر از تمایل برای بسته های دیگر" گفت: Rep. پاتریک مک هنری, R-N. C. a, ایران با رهبر زمانی که حزب او بود و در اکثریت است. "کمتر وجود دارد ضرورت برای رفتن به اعتصاب یک معامله و این امر می تواند یک معامله است. به این معنا نیست آن را نمی خواهد اتفاق می افتد, من فقط فکر می کنم ضرورت به مراتب افزایش یابد."

دموکرات ها نگاه شغل گزارش و دیدم کار ضرر و زیان برای 600,000 کارمندان دولتی که به احتمال زیاد به بدتر اگر واشنگتن, نمی کند, کمک های نقدی گرسنگی دولت های ایالتی و محلی. با وجود مثبت مشاغل, اخبار, بیکاری در سراسر کشور است و در 13% را تا بلندی انقضای مکمل 600 $در هر هفته بیکاری بهره مند وعده به ارائه یک کاتالیزور برای عمل است.

بالا دموکرات مانند بلندگو نانسی پلوسی از کالیفرنیا و رهبر اقلیت سنا چاک شومر از نیویورک, ایالات پشت $3.5 تریلیون "قهرمانان عمل" که شامل حزب اولویت های مانند بیکاری کمک های دور دیگری از $1,200 چک و پول برای کارگران ضروری محلی مدارس و مردم از دست رفته رهن و اجاره پرداخت.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل کنتاکی و دیگر جمهوری خواهان مخالف دموکراتیک طرح است. اما آنها در حال مبارزه با بخش های خود را با عملی قانونگذاران طرفدار کمک به دولت ها و دولت های محلی و به رسمیت شناختن است که اضافی بیکاری کمک اجتناب ناپذیر است اگر به یک توافق است.

ایران با سنسور. میت رامنی در ایالت یوتا سوزان کالینز از مین و کوری گاردنر از کلرادو بازگشت قابل توجهی کمک به دولت بسته و وجود حمایت قوی در سراسر کنگره برای کمک به کوچکتر شهرداری. اما نگرانی در مورد ستون های اضافی تریلیون دلار بر بدهی ملی افزایش یافته است و برخی از جمهوری خواهان معتقدند کنگره انجام داده است به اندازه کافی.

مک کانل گفت: در حال حاضر جمهوری خواهان نمی خواهد گسترش 600 $در هر هفته مکمل بیکاری را که آنها می گویند در نظر گرفتن انگیزه برای مردم را به بازگشت به بازار کار. اخیر دولت آمریکا گزارش تخمین زده که 5 از 6 نفر خواهد کسب اطلاعات بیشتر در ادامه برای دریافت مزایای عالی نسبت به بازگشت به کار و گسترش سود خواهد آسیب اقتصاد در سال آینده.

چه ساده است این است که این حس فوریت است که تولید چهار کمک صورتحساب کمرنگ شده همراه با هرزگرد پویا که متورم برچسب قیمت. که پویا کمک دموکرات ها به نفع خود سود در 2 تریلیون دلار مراقبت عمل در ماه مارس است که آنها ممکن است بدست طریق سنجیده تر روند.

"بر خلاف مراقبت عمل می کنند, که در آن ما واقعا نیاز به عمل در یک ماده از روز در اینجا ما باید یک کمی از زمان, اما این زمان نامحدود" گفت: Neil Bradley, رئیس سیاست افسر در U. S اتاق بازرگانی است. "ما لازم نیست ماه."

در حال حاضر جمهوری خواهان تعیین کرده اند هدف از نگه داشتن هزینه های بعدی لایحه زیر $1 تریلیون. که برای رفتن به یک فروش سخت برای پلوسی اختصاص داده شده است که تقریبا $1 تریلیون فقط به دولت ها و محلات.

حامیان یک معامله امیدوار به رسیدن به توافق در این ماه اما اذعان سالانه اوت زنگ تفریح در حال حاضر به دنبال بیشتر شبیه رسمی مهلت. برای استارت رهبری دستیاران در هر دو طرف اذعان شده اند وجود دارد عملا هیچ دو حزبی مذاکرات تا کنون با پلوسی و مک کانل برقراری ارتباط از طریق بیانیه های عمومی است.

"تلاش های آینده باید لیزر متمرکز بر کمک به بازگشایی مدارس با خیال راحت در پاییز, کمک به کارگران آمریکایی در ادامه به عقب بر گردیم در کار و کمک به کارفرمایان بازگشایی و رشد" مک کانل روز جمعه گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب