نزدیک به 100 سال به 100 مایل راه رفتن به جمع آوری پول برای کسانی که مبتلا به اقتصادی هزینه COVID-19

در 99 سالگی میکی نلسون اثبات آن را هرگز خیلی دیر شده برای پیاده روی پیاده روی.نقل مکان کرد و با گرفتاری از همس

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

در 99 سالگی میکی نلسون اثبات آن را هرگز خیلی دیر شده برای پیاده روی پیاده روی.

نقل مکان کرد و با گرفتاری از همسایگان خود را رنج می برند از شرایط سخت اقتصادی هزینه COVID-19 pandemic, Nelson و او آمد تا با یک ایده برای کمک به.

نلسون در حال رفتن به راه رفتن 100 مایل در پایان تابستان از طریق زادگاه خود از Clarks گرو — فقط در شمال آلبرت لی — در آنچه او لقب, "پیاده روی به 100" چرا که نه تنها او را از راه رفتن 100 کیلومتر اما او همچنین می خواهد جشن تولد 100 خود در ماه آینده.

جانباز میکی Nelson, 99, از Clarks Grove, Minn. در حال راه رفتن 100 مایل به جمع آوری پول برای کمک به مردم از لحاظ اقتصادی صدمه دیده از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"او یک ثابت در Clarks گرو اغلب دیده می شود راه رفتن پایین خیابان اصلی, گذشته, فروشگاه سخت افزار و دفتر پست و نجات ارتش لباس جعبه کمک مالی. فقط در مورد هر کس در شهر می داند میکی و امواج سلام در حالی که او را از راه رفتن گفت:" دن خزدار از نجات ارتش در یک مصاحبه مطبوعاتی روز سه شنبه.

با الهام از یک شبیه تلاش یک صد ساله انگلیسی که راه می رفت 100 دور نلسون امید به جمع آوری پول برای نجات ارتش, Northern Division که تامین مواد غذایی و کمک های اضطراری به همه از ایالت مینه سوتا و داکوتای شمالی.

با توجه به باردار شدن نجات ارتش مراکز خدمات باید "شده است در خط مقدم از توزیع مواد غذایی از همه گیری آغاز شد; توزیع مواد غذایی را افزایش داده اند تا آنجا که 900 درصد در برخی از نقاط."

آمار نشان می دهد که 700,000 Minnesotans و اهالی داکوتای شمالی را برای ثبت نرخ بیکاری از زمان شروع این بیماری همه گیر تقریبا 20 درصد از نیروی کار خزدار گفت. تا آنجا که 40 درصد از تازگی بیکار هرگز قبل از بازدید غذا, قفسه, اما در حال حاضر پیدا کردن خود را با تکیه بر آنها برای کمک به خانواده خود را تغذیه.

نلسون زندگی می کند که در همان Clarks گرو خانه که در آن او در سال 1920 متولد شد و نگهداری مخازن در یک لشکر زرهی در طول جنگ جهانی دوم و متعلق به شن و ماسه شرکت و یک اتوبوس کسب و کار.

"من می دانم که مردم در حال مبارزه یا از بیماری یا از دست دادن شغل و از همه کسب و کار بستن" میکی گفت: به تازگی. "من فقط فکر می کردم وجود دارد چیزی است که من می تواند انجام دهد برای کمک به."

"ما کار کرده اند بسیار سخت برای کمک به کسانی که نیاز دارند از اواسط ماه مارس. کارکنان ما این است که اضافه کار و منابع ما کشیده مانند قبل از هرگز داد." سرهنگ Lonneal ریچاردسون فرمانده سپاه رستگاری شمالی را بدست آورد. "اما این تلاش ساخته شده توسط میکی واقعا فداکارانه و ما سپاسگزار و با الهام از تلاش های خود را."

شما می توانید کمک به Nelsons "راه رفتن به 100" در SalvationArmyNorth.org/mickey. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نجات ارتش تلاش در طول همه گیر بازدید www.SalvationArmyNorth.org/covid19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن