مادر لویی پلیس تیراندازی قربانی خواستار صلح

توسط بروس SCHREINER و دیلن LOVANLOUISVILLE, Ky. (AP) — به دنبال خنثی کردن تنش در لوییویل بیش از تیراندازی مرگب

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

توسط بروس SCHREINER و دیلن LOVAN

LOUISVILLE, Ky. (AP) — به دنبال خنثی کردن تنش در لوییویل بیش از تیراندازی مرگبار یک زن توسط پلیس که شکست خود را درب قربانی را در روز جمعه به نام در اعتراض به ادامه خواستار عدالت اما برای انجام آن در "راه حق بدون صدمه زدن به هر یک از دیگر."

کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear خواندن بیانیه ای از Breonna تیلور مادر ساعت بعد از صدای شلیک گلوله گرفت و زخمی شدن حداقل هفت نفر در تظاهرات اواخر روز شنبه در خارج از شهرستان سالن. حداقل یک فرد در شرایط بحرانی لویی مترو پلیس گفت: اوایل جمعه.

"هیچ افسران مرخص خدمات خود را به سلاح" و تمام هفت شات شدند غیرنظامیان سخنگوی پلیس گروهبان. لمانت واشنگتن نوشت: در یک ایمیل به آسوشیتد پرس.

در بیانیه Tamika پالمر گفت: او دختر یک تکنسین اورژانس پزشکی — زندگی خود را وقف دیگران "آخرین چیزی که او می خواهم می خواهم در حال حاضر است هر گونه خشونت بیشتر."

"لطفا در حفظ و گفت: نام او" او در بیانیه ای گفت:. "لطفا در حفظ و خواستار عدالت و پاسخگویی اما اجازه دهید آن را به راه راست و بدون صدمه زدن به هر یک از دیگر. ما می توانیم و ما به برخی از تغییر واقعی در اینجا. در حال حاضر زمان است. اجازه دهید آن اتفاق می افتد اما با خیال راحت."

Beshear صحبت در سی ان ان گفت: اعتراض مسالمت آمیز آغاز شده اما برخی از مردم بعد از آن "تحریک و باعث برخی از اقدامات است که آن را تبدیل به چیزی است که باید آن را نداشته اند."

این فرماندار دموکرات نیز نام رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عقب صدای جیر جیر که در آن او را تهدید به اقدام نظامی را به مینیاپولیس "تحت کنترل است." رئیس جمهور در واکنش به آتش زدن یک مینیاپولیس ایستگاه پلیس توسط معترضان خشمگین به مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس هشدار داد که "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود."

"من امیدوارم که رئیس جمهور به جمع شدن که بیانیه" Beshear گفت. "در طول این زمان ما می توانیم در محکوم کردن خشونت در حالی که همچنین تلاش برای گوش دادن به درک به دانستن است که در اعماق نا امیدی درستی پس در کشور ما است. که شده است وجود دارد به اندازه کافی عمل در ایجاد برابری فرصت و در مراقبت های بهداشتی. و در یک زمان از این COVID-19 همه گیر آن را گذاشته سر همه که."

Beshear افزود که مقامات منتخب را "مسئولیت نه تنها به حفظ صلح است که آنچه ما باید انجام شود اما به همچنین گوش دادن به نشان همدلی سعی کنید برای پیدا کردن یک راه برای حرکت در مسیر درست نیست, این یک اشتباه است."

لویی شهردار نیز نامیده می شود برای صلح به عنوان او گفت: دو نفر از زخمی ها از تیراندازی در شهر خود تحت عمل جراحی قرار گرفتند در حالی که پنج در شرایط خوبی بودند.

"من احساس می کنم جامعه نا امیدی و خشم و ترس و اما امشب خشونت و تخریب است نه راه حل آن" لویی شهردار گرگ فیشر گفت: در یک ویدیو ارسال شده به توییتر.

دوشنبه شب تظاهرات به معترضان در سراسر کشور در شهرستانها از جمله لس آنجلس و دنور نیویورک و ممفیس معلوم شد در اتحاد با تظاهرکنندگان در مینیاپولیس که در آن جورج فلوید شد آخرین مرد سیاه و سفید به مرگ در بازداشت پلیس.

این اعتراضات به سرعت به دنبال انتشار یک 911 تماس با تیلور دوست پسر ساخته شده در مارس 13, لحظات پس از 26 سال EMT به ضرب گلوله کشته شد و هشت بار توسط کارآگاهان مبارزه با مواد مخدر که زدم پایین درب جلو او. بدون مواد مخدر پیدا شد در خانه است.

حدود 500 تا 600 تظاهر کنندگان راهپیمایی از طریق کنتاکی, شهرستان, مرکز شهر, خیابان, پیک, مجله گزارش شده است. تظاهرات ادامه داد: برای بیش از شش ساعت در ساعات اولیه جمعه به عنوان باران ریخت پایین.

در یک نقطه معترضان نوبت در زمان های هیدرولیکی سنگ دست از پادشاه لویی شانزدهم پس از آن شکسته مجسمه خود را در خارج از شهرستان سالن. عکس بعدها شنیدم باعث برخی از معترضان به تقلا برای ایمنی.

"طبعا احساسات بالا هستند" فیشر توییتی درست قبل از نیمه شب و به اشتراک گذاری Facebook پست که به دادگاه تجدید نظر برای مردم باقی می ماند غیر خشونت آمیز به عنوان آنها خواهان عدالت و پاسخگویی. "به عنوان Breonna مادر می گوید بیایید صلح آمیز به کار ما نسبت به حقیقت و عدالت" شهردار نوشت.

توجه تیلور مرگ تشدید کرده است پس از خانواده اش در اداره پلیس شکایت کرد در این ماه. مورد را به خود جلب کرده سرفصل های ملی در کنار عکسبرداری از Ahmaud Arbery در گرجستان محله در ماه فوریه است.

حدود 12:20 صبح فیشر توییتی تصویری او گفت: یک پیام از تیلور خانواده است.

در ضمن ویدئو زنده از مرکز شهر لوییویل در حدود 12:30 صبح نشان داد برخی از معترضان در پشت موقت چوبی سنگر که به نظر می رسد ساخته شده از جداول پیک نیک اسپری نقاشی با کلمات "شما نمی توانید کشتن همه ما است." یک آتش سوزی کوچک در داخل یک سطل زباله می تواند قابل رویت بود در وسط خیابان.

پلیس در بدن زره و سپر چهره برگزار شد باطوم و اندود شده تا مرکز شهر. آنها به نظر می رسد به آتش گلوله های لاستیکی و استقرار گاز اشک آور در قوطی اسپری هوا و ايجاد سرفه در میان اعضای باقی مانده از جمعیت است. معترضان ثبت افسران با تلفن های همراه خود.

Kentuckians هنوز تحت اجتماعی فاصله حکم رانده coronavirus بیماری همه گیر. بسیاری از معترضان عینک ماسک.

شعارهای اوایل جمعه شامل "بدون عدالت بدون صلح" و "که در خیابان ؟ خیابان های ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن