مونترال Alouettes در حال اجرا پشت وایلدر جونیور تصمیم به بازنشستگی از فوتبال

جیمز وایلدر جونیور است آن را به نام یک حرفه ای است.مونترال Alouettes در حال اجرا پشت بازنشسته از فوتبال یکشنبه

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

جیمز وایلدر جونیور است آن را به نام یک حرفه ای است.

مونترال Alouettes در حال اجرا پشت بازنشسته از فوتبال یکشنبه, ساخت اعلام رسمی در رسانه های اجتماعی.

"یکی از سخت ترین تصمیمات زندگی من ساخته ام در زندگی من بازنشسته است و در نخست در 28 سال از بازی من شده است بازی از من بود 5" وایلدر است. "من در حال حاضر آماده برای فصل بعد در زندگی من است.

"@لامپ کم مصرف من به سادگی می گویند با تشکر از شما من برای همیشه سپاسگزار!"

وایلدر مشخص نیست دقیقا چه بود برای او. اما در اوایل روز چهارشنبه به او پیشنهاد کرد او می خواهم رشد خسته از عدم اطمینان ایجاد شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

"نمی توانید صبر کنید @لامپ کم مصرف نمی, باید مراقبت از خانواده!!" وایلدر است.

لامپ کم مصرف کمیسر سفت Ambrosie اعلام کرده اولین مختصر از '20 فصل آغاز خواهد شد سپتامبر است. اما Ambrosie نیز مصمم لغو کمپین همچنین ممکن است باقی می ماند.

شش پا-سه 232-پوند وایلدر امضا یک سال مقابله با مونترال در ماه ژانویه پس از اینکه منتشر شده توسط تورنتو Argonauts. این Alouettes به دنبال وایلدر برای کمک به پر کردن خلاء ایجاد شده توسط خروج از ویلیام Stanback — که زد برای 1,048 متری در فصل گذشته به NFL را به لاس وگاس اظهارات.

این شخصیت و خروجی وایلدر خود را آغاز کرد CFL حرفه ای با تورنتو در سال 2017 در ابتدا به عنوان یک ویژه-تیم ها بازیکن. اما او به لیگ برتر rookie پس از عجله برای 872 متری (7.2-حیاط متوسط) و پنج TDs در حالی که اضافه کردن 51 پذیرایی برای 533 متری.

او در اواخر فصل استارت به تورنتو (9-9) دربسته در محیط منظم کمپین با برنده شدن پنج نفر از آن شش به طور منظم از فصل بازی ها را به پایان برساند در بالای شرق را بدست آورد. پس از اعزام ساسکاچوان Roughriders 25-21 در کنفرانس نهایی Argos ناراحت Calgary Stampeders 27-24 به تصرف خاکستری جام خود را در فصل اول تحت سر مربی مارک Trestman.

Trestman اخراج شد پس از 18 فصل زمانی که تورنتو (4-14) به پایان رسید گذشته در شرق را بدست آورد. اما Argos نمی کرایه هر گونه بهتر از سال گذشته تحت کوری Chamblin از دست رفته در لامپ کم مصرف پلی آف برای دومین مستقیم فصل با یکسان 4-14 خوانده شده را علامت.

Chamblin نیز اخراج و جایگزین رایان Dinwiddie.

وایلدر تولید نیز کاهش یافت و پس تورنتو خاکستری جام مبارزات انتخاباتی. او برای 691 متری در 147 حمل (4.7-حیاط متوسط) با سه TDs در سال 2018 و سپس با عجله برای 464 متری در 92 تلاش (5.0-حیاط متوسط) و یک TD فصل گذشته.

به طور کلی متحیر به نظر می رسد در 44 بازی با تورنتو عجله برای 2,027 دفاع کرد گرفته شد متری در 361 حمل 5.6-حیاط متوسط) با نه TDs. وی افزود: 154 جلب برای 1,487 متری و پنج touchdowns.

وایلدر با بازی او در کالج حرفه ای در ایالت فلوریدا در کمک به Seminoles تصرف 2014 NCAA عنوان. 28 ساله بومی تمپا, فلوریدا., بود کنار در 2014 NFL draft اما صرف زمان با هر دو Cincinnati Bengals و لوایح بوفالو قبل از رفتن به لامپ کم مصرف.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در آوریل 2019 وایلدر تا به حال یک ازمایش با کشتی سرگرمی جهانی. قبل از جلسه وایلدر بستری او صرف زمان به همان اندازه — و شاید بیشتر — تماشای طرفدار کشتی در تلویزیون از پدرش جیمز وایلدر Sr. حامل فوتبال در حال اجرا پشت با NFL را Tampa Bay Buccaneers دیترویت لاینز و واشنگتن ردسکینز (1981-90).

وایلدر نیز بسیار فعال شرکت کننده در تظاهرات مسالمت آمیز در هوستون که در آن او آموزش پس از مرگ جورج فلوید در مه 25 در مینیاپولیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن