منگنز رژیم صهیونیستی است. Walz می رسد توافق با رهبران کلیسا برای فرد خدمات در هفته آینده

در فرد مذهبی خدمات اجازه خواهد داشت به رزومه با محدودیت مارس 27 بعد از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz زده یک معا

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

در فرد مذهبی خدمات اجازه خواهد داشت به رزومه با محدودیت مارس 27 بعد از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz زده یک معامله با رهبران کلیسا که برنامه ریزی شده به نافرمانی خود دستور اجرایی و برگزاری جرم به هر حال.

Walz اعلام کرد این معامله بعد از ظهر شنبه به رهبران کلیسا یک هفته به قرار دادن برنامه در محل برای دیدار با کروناویروس الزامات ایمنی دموکراتیک فرماندار شد دقیق تر نسخه جدید ارشاد از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

رهبران سوتا مذهبی اسقف اعظم کاتولیک و کلیسای لوتری – میسوری کلیسایی که در ایالت مینه سوتا در کلیساهای اعضای نوشت Walz این هفته به می گویند که آنها آغاز خواهد شد برگزاری خدمات در طول COVID-19 همه گیر در برابر دستور اجرایی فرماندار صادر کرده است.

هيأتهاي مذهبي از 10 یا بیشتر در حال حاضر مجاز نیست تحت آن سفارشات به سرعت گسترش coronavirus. پس از وقوع شروع دولت ثبت 19,845 آزمایشگاه تایید عفونت و 852 مرگ و میر.

"Minnesotans ساخته اند بزرگ فداکاری برای محافظت از همسایگان خود با ماندن صفحه اصلی" Walz گفت: در اطلاعیه خود. "من درک می کنم عوارض این بیماری همه گیر گرفته شده در سلامت معنوی از Minnesotans."

کلیساها که در فرد خدمات باید تعدادی از احتیاط است. آنها عبارتند از:

  • شش پا از فاصله بین خانواده ها است.
  • اشغال بیش از 25 درصد از آنچه آتش مارشال به طور معمول اجازه می دهد.
  • حداکثر 250 نفر در داخل خانه یا خارج.
  • کلیساها باید در توسعه و پیاده سازی یک COVID-19 طرح پاسخ.

اسقف اعظم برنارد Hebda از قلمرو مذهبی اسقف اعظم از سنت پل و مینیاپولیس به نام توافق مهم دستیابی به موفقیت. او تشکر Walz و دیگر رهبران دولت برای کمک به توسعه یک طرح برای بازگرداندن فرد در خدمات کلیسا.

"اسقف از مینه سوتا و من خدا را شکر که گفتگوهای ما با

دولت و مقامات بهداشتی دولت باید به ما کمک کرد برای تقویت برنامه ما برای حرکت

رو به جلو" Hebda گفت: در نامه ای به محله های کشیش نشین. "فرماندار Walz و اسقف از مینه سوتا به اشتراک گذاشتن یک هدف مشترک – را قادر می سازد مردم را از ایمان به بازگشت با خیال راحت به تمرین کامل خود را از ایمان است."

Hebda اذعان پنج شنبه وجود دارد خواهد بود خطرات با از سرگیری فرد خدمات اما فکر می کردند که می توان با اقدامات احتیاطی.

از شیوع کروناویروس در حال حاضر به حال تاثیر بر مینه سوتا روحانیت. دو کشیش و یک monsignor در کلیسای سنت تیموتی در, افرا, دریاچه, شمال, شهرهای دوقلو دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 بعد از آمدن به تماس با اعضای دیگر محله.

"در طول این زمان کارکنان ادامه خواهد داد برای پاکسازی تمام نقاط کلیسا" برگرد. جان مایر نوشت: در کلیسا Facebook صفحه. "ما به دنبال به جلو بسیار به جشن جرم و صرف زمان بیشتری را با شما در روز های آینده حتی اگر از یک فاصله است."

مایر اشاره کرد که کلیسا تا به حال برگزار نشده خدمات در نقض موجود اجرایی سفارشات.

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka یکی از بسیاری از رهبران جمهوری خواه ایم که به نام Walz به سهولت محدودیت در کلیساها و دیگر انواع تجمعات. او روز شنبه گفت که رهبران مذهبی را در تلاش اضافی برای نگه داشتن مردم در امن است.

"به عنوان ادیان به اشتراک گذاری یک ارزش برای زندگی انسان, من می دانم که هر رهبر را مراقبت بیشتری به حفاظت و خدمت به مردم خود را. ما باید قادر به اعتماد به یکدیگر اگر ما تا به حال رفتن به قادر به بازگشایی شده است."

در یک بعد از ظهر شنبه کنفرانس خبری Walz نشانه های او باز دوباره محدودیت در تجمعات و کسب و کار اگر آن را پشتیبانی شده توسط علم و احتیاطی مناسب می تواند گرفته شود. معلوم نیست آنچه که می تواند برای رستوران ها و مراسم فارغ التحصیلی که در حال حاضر یا ممنوع و یا به شدت محدود شده است.

"هر گام ما را به ارمغان می آورد خطر و مسئولیت برای همه" Walz گفت: با توجه به محدودیت های آنها در محل به سرعت coronavirus گسترش یافته است. "کسانی که بی اعتنایی به سلامت عمومی ارشاد هستند و نه فقط ساخت یک بیانیه در مورد آزادی شخصی آنها به خطر اندازد نه تنها به خود بلکه خانواده و همسایگان خود است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن