MLSE ارائه شده است برای کمک به با COVID-19 تست اگر تورنتو می شود یک مرکز برای بازی NHL

Maple Leafs ورزش و سرگرمی است که مایل به پرداخت برای همه تست از بازیکنان خود را و کمک به دیگران در این شهرستان

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

Maple Leafs ورزش و سرگرمی است که مایل به پرداخت برای همه تست از بازیکنان خود را و کمک به دیگران در این شهرستان با تست اگر تورنتو می شود یک مرکز شهر در NHL برنامه ریزی برای از سرگیری 2019-20 فصل است.

که با توجه به انتاریو برتر داگ فورد بود که پرسید که آیا تست میلیونر ورزشکاران تاثیر منفی خواهد توانایی های عمومی برای آزمایش در طول coronavirus بیماری همه گیر. این استان هنوز برای رسیدن به هدف اعلام شده آن از 16,000 آزمون در روز است.

"آنچه من درک می کنم همه آزمون ها عرضه خواهد شد MLSE," فورد به خبرنگاران گفت: در طول پنج شنبه جلسه. "هزینه خواهد شد جذب شده توسط MLSE یا NHL هر آن ممکن است. و من حدس می زنم طریق است که زمانی که آنها آن را راه اندازی و سپس آنها را در واقع کمک برخی از زمان تست منطقه به عنوان به خوبی.

"به طوری که آنها در حال دادن به عموم در بالای تست خود بازیکنان است که من فکر کردم بسیار اندیشمندانه از آنها برای انجام این کار است."

MLSE است که در حال حاضر با استفاده از آن کارکنان و فضا در Scotiabank عرصه و BMO زمینه برای آماده سازی و تحویل 13000 وعده غذا در روز برای کارگران خط مقدم در طول این بیماری همه گیر.

NHL است و با توجه به جدا کردن آن تیم ها به چهار گروه در چهار شهر به پایان آن فصل به طور منظم و برگشتی و یا شاید برای رفتن مستقیم به پست فصل است. بازیکنان خواهد بود در یک COVID-19-رایگان حباب با تست مکرر.

تورنتو, ونکوور و ادمونتون در میان شهرستانها به امید میزبان چه مانده است از این فصل است. این موضوع خواهد بود و آوردن بازیکنان در سایر حوزه های قضایی است.

"ما در حال گفتگو با (MLSE) و این همه بر اساس مشروط در زیر افسر ارشد پزشکی در پروتکل" فورد گفت. "مردم هستند که در کشور در حال حاضر اگر آنها دوباره آنها در حال رفتن به باید قرنطینه مانند هر کس دیگری برای دو هفته. من درک می کنم با رپتورز NBA و NHL (آنها) باید فوق العاده دقیق محدودیت ها و پروتکل ها در محل."

NBA به حالت تعلیق در آن فصل پس از یکی از بازیکنان خود را آزمایش مثبت در مارس 11. NHL به دنبال کت و شلوار در روز بعد.

رپتورز را از پیش رو خود را به استفاده از تسهیلات عمل شروع دوشنبه. تنها یک بازیکن با یک مربی مجاز خواهد بود در دادگاه در هر زمان.

برگها لازم نیست که هر گونه متهور. اکثر بازیکنان NHL نشده است در اسکیت از مارس 12 و پراکنده در سراسر شمال امریکا و اروپا است.

زمانی که لیگ را عوض نمی توان آن را با طرفداران در غرفه فورد گفت.

"من حتی نمی دانم زمانی که آنها برنامه ریزی در شروع فصل اما آنها در حال رفتن به بازی در خالی استادیوم" فورد گفت. "هر کس می خواهد برای دیدن یک کمی از ورزش اگر آنها در حال انجام آن مسئولانه است. شما می دانید, من عاشق تماشای هر ورزشی می شود آن را NHL یا رپتورز یا جیز آبی. اما این قوانین اعمال خواهد شد برای همه کسانی که در تیم های. وجود ندارد رفتن به یک استثناء است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام
Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب