مینیاپولیس منشور اعضای کمیسیون فرسایش جدول زمانی از پلیس تعمیرات اساسی

برخی از اعضای کمیسیون بررسی یک پیشنهاد برای از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس ابراز نگرانی شنبه در مورد سریع ر

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

برخی از اعضای کمیسیون بررسی یک پیشنهاد برای از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس ابراز نگرانی شنبه در مورد سریع ردیابی جدول زمانی آنها باید به دنبال اگر پیشنهاد تغییر کرده است هر گونه شانس گرفتن در انتخابات ماه نوامبر.

مینیاپولیس منشور کمیسیون ملاقات روز شنبه به طرح چگونه آن را در مورد کار خود را بیش از چند هفته آینده آن را به عنوان بررسی به شورای شهر پیشنهاد برای اصلاح شهر منشور. این پیشنهاد که در زیر می آید گسترده انتقاد از اجرای قانون قتل جورج فلوید را جایگزین اداره پلیس جدید "بخش امنیت جامعه و پیشگیری از خشونت" است که هنوز به طور کامل تعریف شده است.

منشور کمیسیون اقتدار به تصویب متمم پیشنهاد یک جایگزین متمم آن را رد و یا درخواست برای 90 روز تمدید. شورای شهر موظف است توسط کمیسیون, توصیه, اما آن را نمی تواند حرکت رو به جلو تا زمانی که بررسی کامل است.

به منظور دیدار با یک Aug. 21 آخرین مهلت برای دریافت سوال در انتخابات ماه نوامبر — که در آن رای دهندگان را نهایی می گویند — کمیسیون باید پایان کار خود را در 35 روز. به طور معمول این کمیسیون 60 روز برای بررسی پیشنهاد اصلاحیه تغییر دهید و می توانید بپرسید برای 90 روز تمدید.

"اگر ما انتخاب را به ما در وقت های اضافی این رای گیری سوال را نمی خواهد در انتخابات در ماه نوامبر" رئیس کمیسیون بری کلگ گفت.

15-عضو کمیسیون برگزار خواهد شد دو جلسات عمومی — یکی در جولای 15 و دیگری که هنوز به طور برنامه ریزی شده. کمیسیون نیز رای به دعوت اعضای شورای شهر و شهردار به خود جولای 8 جلسه به سوالات پاسخ دهد. عمومی ممکن است ارسال دیدگاه آنلاین تا نتیجه نهایی جلسه عمومی.

در ابتدا کلگ پیشنهاد به اولین جلسه عمومی هفته آینده, اما برخی از کمیسیون گفت: آنها ناراحت کننده با آن برسانیم.

"من نه به عنوان نگران جلسه شورای زمانی که من در مورد گرفتن این حق گفت:" کمیسیون مت پری. وی پیشنهاد برگزاری اولین جلسه عمومی در دو هفته به محله سازمان ها و گروه های دیگر هم به صحبت کردن با ترکیبات. "و اگر آن را هل می دهد جدول زمانی از آن باشد."

مینیاپولیس نیروی انتظامی آمده است تحت فشار سنگین پس از فلوید, سیاه, دستبند زدن, درگذشت مارس 25 بعد از یک افسر فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به هشت دقیقه است.

با توجه به پیش نویس زبان متمم آنلاین پست جدید وزارت "را مسئولیت عمومی برای خدمات ایمنی و امنیت اولویت جامع بهداشت عمومی-گرا رویکرد است." مدیر جدید آژانس را "عدم اجرای قانون تجربه در جامعه خدمات ایمنی از جمله اما نه محدود به بهداشت عمومی و/یا رویکردهای عدالت ترمیمی."

اصلاح خواهد هنوز هم اجازه می دهد برای مسلح افسران پلیس — آن خواستار تقسیم مجوز افسران صلح که در پاسخ به این بخش جدید را به مدیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن