Michael Jordan, مستند با طنین محلی بسکتبال آیکون - Sun, 17 مارس سال 2020 PST

نود نوستالژی کمک کرده است mollify قحطی در Hooptown, ایالات متحده آمریکا. دو قسمت بارگیری در این هفته در یک زما

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

نود نوستالژی کمک کرده است mollify قحطی در Hooptown, ایالات متحده آمریکا.

دو قسمت بارگیری در این هفته در یک زمان.

یک تلاقی بسکتبال-متوقف کردن بیماری همه گیر کوروناویروس و نسخه های اخیر از ESPN "آخرین رقص" مستند محوری است مایکل جردن و شیکاگو بولز' سلسله به Spokane آگاهی.

اردن – هنوز هم به طور گسترده ای اعتقاد بر این بود که قوی ترین آیکون های ورزشی – مرکزی رقم در عمق سری که یکشنبه شب به پایان می رسد.

نهایی آن دو اقساط – قسمت 9 و 10 – به احتمال زیاد لمس گاو' back-to-back نهایی برنده بیش از جان استاکتون (Gonzaga دبستان Gonzaga University) و یوتا جاز در سال 1997 و 1998, آخرین اردن شش عنوان.

از آن پرده مصاحبه هرگز قبل دیده می شود فیلم, سنگ زنی باشگاه داغ موسیقی متن فیلم و انتقال الوهیت مانند شکل اردن در 1990s "آخرین رقص" تبدیل شده است و امریکا و پربیننده ترین docuseries.

برای یک شهر است که از دست هر دو NCAA مردان و زنان در مسابقات آن را به میزبان در ماه مارس گذشته با تجربه برای اولین بار به تعویق افتادن بزرگترین در جهان 3-در-3 بسکتبال مسابقات Hoopfest و از درجه اعتبار ساقط است از آنچه در حال حاضر خواهد بود به پلی آف NBA "آخرین رقص" شده است خوش آمدید حواس پرتی.

آن را نیز یادآوری محلی بسکتبال چهره های مختلف خود را اجرا فهم با اردن و تاثیر او بود.

'ملاقات با او شد حقیقی'

Matt Santangelo holds a photograph of himself and Michael Jordan at a Chicago basketball camp in 1997. (Dan Pelle / The Spokesman-Review)
مت eli duncan دارای یک عکس از خود و مایکل جردن در بسکتبال شیکاگو اردوگاه در سال 1997. (دن Pelle / سخنگوی-نقد و بررسی)

قبل از نقطه گارد مت eli duncan کمک هماهنگ Gonzaga برنامه-تغییر اجرا به نخبگان و هشت از سال 1999 NCAA مسابقات چند می دانستم که چهار هجا نام خانوادگی که هنوز حلقه در اسپوکن.

Eli duncan رئیس جمهور Hoopfest شد و هنوز هم رو به رشد استعداد, درآمد, West Coast کنفرانس دانشجوی سال اول در سال 1997 – آخرین باری که Bulldogs محروم بودند postseason دعوت.

آن را در اطراف آن زمان هر چند که پورتلند بومی خواسته شد پس از آن-Gonzaga مربی دن فیتزجرالد به یک اردوگاه مشاور در کنار یک زن و شوهر از ده دیگر hoops کالج standouts در سراسر آمریکا از جمله جیسون تری (آریزونا) و شاون ماریون (UNLV).

اما این نبود یک سفر سریع به سیاتل یا ضربه مستقیم به لس آنجلس – او خواسته بود به بازحمت حرکت کردن را به شیکاگو, خانه مایکل جردن را در مدرسه پرواز.

Eli duncan نیست فقط پرش در این فرصت او افتاده از خط پرتاب آزاد.

"من فکر نمی کنم شما می توانید درک تاثیر اردن به حال مردم دنیا از سال 1975 به حدود سال 1985" eli duncan گفت. "من هنوز بلیط ترمینال از سال 1991 NBA نهایی برابر پورتلند. من راه را در خون دماغ شدن, بخش, برای دیدن او."

در شیکاگو او از نزدیک و شخصی.

Eli duncan و دیگر کالج سن مشاوران اساسا محافظان اردن برای کمک به روشن شدن مسیر بین جوانان بازیکنان و طرفداران و نگه داشتن بچه و پدر و مادر خود را از اطراف او.

"مادرم به معنای واقعی کلمه می رسیدن از طریق تونل ما ساخته شده تا او را لمس" eli duncan گفت.

در شب کوچک, قدیمی بدنسازی در موسسه کتاب مقدس مودی اردن و مونتاژ از بازیکنان NBA از جمله Juwan هوارد و سابق سیاتل فراصوت است پیش نویس انتخاب Sherell فورد با بازی مشاوران در یک سری از وانت و بازی.

اردن خدمه اغلب به کار گرفته پنج دوار کالج تیم از جمله تیم ملی که شامل eli duncan بود که مسلما عصبی به اشتراک گذاری طبقه با Airness.

هنگامی که پروانه ها فروکش eli duncan قادر به نمره رانندگی لیآپ گذشته اردن بود که همسان در برابر یک بازیکن دیگر در نزدیکی بال.

اردن ممکن است دامنگیر نسبت eli duncan را دریبل او گفت: اما احتمالا به اندازه کافی به می گویند که او به ثمر رساند در مسلما بهترین بازی بازیکن در اوج زندگی حرفه ای او.

"تماشای بازی او را از نزدیک من بود مثل یک بچه در یک فروشگاه آب نبات," eli duncan گفت. "اولین مرحله نفس من دور خیلی سریع بود. و هنگامی که او شروع به پریدن کرد – سر خود را در حاشیه – و با او به هوا و حتی سریع تر."

او در سمت چپ شیکاگو با یک یادگاری هم: یک عکس در کنار اردن که آویزان در اتاق ناهار خوری خود را در اسپوکن خانه.

او همسر و سه فرزند همه خود اردن کفش با نام تجاری و لذت هر قسمت از "آخرین رقص" مستند.

"ملاقات با او شد سورئال," او گفت:.

The Santangelo family, from left, Calvin, Cathy, Stella, Matt, and Luca, all wear Air Jordan shoes. (Dan Pelle / The Spokesman-Review)
این eli duncan خانواده از چپ کالوین کتی, استلا, مت و, لوکا تمام فصل Air Jordan shoes. (دن Pelle / سخنگوی-نقد و بررسی)

'آیا شما تصویر را دریافت کنید?'

ماه پس از پیش نویس در دور اول با Atlanta Hawks سابق Gonzaga نقطه گارد دن Dickau را 2002-03 rookie فصل همزمان با اردن کوتاه باز گشت.

اردن 40 و عاری از امضای خود را گزاف گویی به عنوان یک عضو از تلاش واشنگتن ویزاردز اما هنوز هم به طور متوسط 20 امتیاز 6.1 ریباند 3.8 کمک 1.5 دزد و 37 دقیقه یک بازی است.

فلاپی موهای بچه رو Dickau به طور متوسط همه از 10 دقیقه به دلیل مصدومیت زانو.

Dickau هنوز هم آن را یک نقطه به صورت Jordan کسی او بت پس از در حال رشد در نزدیکی پورتلند و تشویق برای تریل تیمی او و مجزا به یاد MJ باز در سال 1992 NBA Finals.

قبل از هاوکز مجموعه به نکته خاموش در برابر جادوگران Dickau به تیم خود عکاس و یک درخواست.

"من خواسته عکاس به مطمئن شوید که برای گرفتن یک عکس از من در کنار اردن در این بازی اگر ما در نزدیکی یکدیگر" Dickau گفت.

آن را به زودی زمانی رخ داد که اردن تحت فشار قرار دادند توپ به پایین طبقه در حال گذار و یک جوان Dickau برداشت او را در طبقه باز.

"من به یاد داشته باشید درک و تحقق آن وجود دارد و از امنیت اردن" Dickau گفت. "و من تضمین کند من یک لبخند بر روی صورت من."

پس از آن دنباله ای و در طول یک رایگان پرتاب Dickau تبدیل به شاهین' عکاس.

"من پرسید:" آیا شما تصویر را دریافت کنید?', چیزی است که من هرگز فراموش به طور منظم در یک بازی" Dickau گفت. "این در حال حاضر در کار من است."

During his rookie season in Atlanta, Dan Dickau made sure to get a picture with Michael Jordan, then with the Washington Wizards. (Courtesy)
در طول rookie فصل در آتلانتا دن Dickau ساخته شده مطمئن شوید که برای گرفتن یک عکس با مایکل جردن و سپس با واشنگتن ویزاردز. (حسن نیت ارائه میدهد)

"آخرین رقص" سری برانگیخته خاطرات آن تعامل برای Dickau یک اسپوکن ساکن که مقدار زیادی از آهن در آتش است.

Dickau یک کالج بسکتبال تحلیلگر صاحب چهار آرایشگری اجرا می شود یک بسکتبال کمپ کمک های بسکتبال خود را به تخصص Scorebook زندگی می کنند و با استفاده از زمان خود را در قرنطینه به شیرجه رفتن به فیلم های مستند.

او رفت تا آنجا که دوباره وضع "شات" دنباله روی Gonzaga-مضمون, هوای آزاد, بسکتبال و ارسال ویدئو به توییتر.

Dickau نقش اردن با برنده بلوز بیش از این دراز از اسپوکن مقیم و سابق NBA به جلو کریگ Ehlo, بازی های برگزار شده توسط Dickau پسر.

"قادر به تماشای این دانستن این بسکتبال داستان و دیدن چگونه او همه چیز ... است باور نکردنی است" Dickau گفت.

'او گفت: همه چیز شما فقط آویزان بر روی'

Eastern Washington University basketball coach Shantay Legans holds a photograph of himself in eight grade with Michael Jordan while participating in the Michael Jordan Flight School at U.C. Santa Barbara in the summer of 1996. (Dan Pelle / The Spokesman-Review)
شرقی دانشگاه واشنگتن مربی تیم بسکتبال Shantay Legans دارای یک عکس از خود را در هشت کلاس با مایکل جردن در حالی که شرکت در این Michael Jordan مدرسه پرواز در U. C. سانتا باربارا در تابستان سال 1996. (دن Pelle / سخنگوی-نقد و بررسی)

خانواده اش نبود ثروتمند اما Shantay Legans اواخر مادر سوزان خلاقانه بودجه به مطمئن شوید که او پسر خود را کردم کفش های مورد علاقه.

Legans به دست آورده است که آسمان بزرگ کنفرانس مربی سال تمایز در ماه مارس پس از پیشرو شرقی واشنگتن به یک کنفرانس عنوان عینک Jordans هنگامی که او ایستاده بود در جنوب کالیفرنیا دبستان بسکتبال مدار.

او تقلید MJ نگاه از کفش و باند بازو به راه او جویده خود آدامس.

گاو بازی بودند مشاهده الزامی برای Legans که متعلق به یک زندگی به اندازه برش مقوا از 6-پا-6 شکل.

14-year-old دهان کاهش یافته و در سال 1996 زمانی که او یک بورس تحصیلی توسط سانتا باربارا پسران و دختران باشگاه برای حضور در یک محلی Michael Jordan Flight School اردوگاه.

اردن به نظر می رسد خداگونه, Legans گفت: زمانی که او وارد محوطه UC سانتا باربارا برای ارائه آموزش به جوانان محلی بازیکنان.

"او گفت: همه چیز شما فقط آویزان بر روی" Legans گفت. "فقط با شنیدن او بحث خود را در مورد اخلاق کار خاص بود."

اردوگاه آشغال با فرزندان افراد مشهور هالیوود, برجسته, برخی از بازیکنان مدرسه بالا در کشور است.

"او با بازی در برابر آنها و شما می بینید آنچه که او انجام می دهد به کسانی که خوب دبیرستان, بازیکنان, بچه ها من فکر کردم بزرگ" Legans گفت. "او خیلی بهتر از آنها است."

Legans رفت و تبدیل به یکی از دولت را بالا نقطه پاسداران در نهایت شروع سه سال در کالیفرنیا قبل از اتمام کار خود را در فرزنو امور خارجه.

در حال حاضر ازدواج و 38 ساله و پدر دو Legans احساس دلتنگ از اول اقساط "آخرین رقص" پخش شد در ماه آوریل است.

یک قاب عکس در کنار اردن در سال 1996 اردوگاه است در میان محبوب ترین اموال.

"(مستند) شما به ارمغان می آورد زمانی که بازیکنان در لیگ نیست همه buddy-دوستان مانند آنها در حال حاضر" Legans گفت. "و شما ببینید که چگونه او تحت فشار قرار دادند از طریق تمام موانع و کار آن را به زمان بود."

'MJ شد همه چیز بسکتبال'

سابق Bonner بالا و کارول در تیراندازی گارد Cassie Pimperton (موسوم به Scheffelmaier) زندگی در یک مزرعه در شمال-مرکزی مونتانا نزدیک به یک دهه از حذف آخرین کالج بازی.

او در حال حاضر 31 ساله, همسر, مادر و سر مربی به تازگی پیشرو فورت بنتون به آن سوم متوالی بسکتبال دختران منطقه عنوان شده است.

این زندگی بیشتر مشغول و روستایی از زمانی که او در 30 مایلی جنوب شرقی کار د لین, اما منصرف نشده از غواصی به "آخرین رقص" قسمت.

Pimperton که شروع به بازی بسکتبال رقابتی قبل از WNBA مراسم تحلیف 1997 فصل بت اردن ،

"قبل از WNBA رشد MJ شد همه چیز بسکتبال," او گفت:. "من می خواهم به تماشای بازی های خود را و سپس بیرون بروید و عمل حرکت می کند من می خواهم او را انجام دهد.

"من سعی کردم به او عبارتند از غیبت به بازی من است."

پوشیدن اردن کفش با نام تجاری, او تا به حال برخی از اردن-مانند شب به ثمر رساند.

پوشیدن شماره 23, Pimperton چراغ ستاره شمال در لیگ به ثمر رساند قبل از فارغ التحصیلی در سال 2007 و در نظر گرفتن بازی او به اومپ کوآ کالج در اورگان.

در UCC که در آن Pimperton شد همچنین شماره 23 او پس از به ثمر 50 امتیاز در یک 99-90 برنده بیش از Clackamas ابتلا توجه NAIA ملی مسابقات به طور منظم کارول.

Pimperton در نهایت امضا شده با هلنا مدرسه که در آن شماره 23 در دسترس نیست. او بهترین چیز بعدی – 32 – به جای.

او با بهره گیری از "آخرین رقص" به عنوان یک فن و مربی به عنوان بازیکنان جوان در حال جذب محتوا.

"این برای آنها ارزشمند برای دیدن که بهترین بازیکن در این تیم بود که برای اولین بار هنگامی که آن را به مطبوع و هل دادن هم تیمی های" Pimperton گفت. "آن را سرگرم کننده برای آنها را به دیدن اخلاق کار خود را.

"آنها نبودند متولد MJ دوران پس این نشان می دهد شده است سرگرم کننده برای آنها را به زندگی می کنند آن را کمی بیش از حد."

Matt Santangelo has collected many different models of Air Jordan shoes. (Dan Pelle / The Spokesman-Review)
مت eli duncan جمع آوری کرده است بسیاری از مدل های مختلف هوا اردن کفش. (دن Pelle / سخنگوی-نقد و بررسی)

'او تغییر بازی"

شرقی واشنگتن گارد یعقوب Davison – عقاب' گلزن برجسته و مسلما آسمان بزرگ کنفرانس های الکتریکی بیشتر dunker – نبود زنده اوج اردن.

Davison متولد ماه قبل از محمدجواد امن خود را ششم و پایانی با عنوان بولز در سال 1998 قضیه از این "آخرین رقص" مستند.

او در اردن کفش در بازدید خود را برجسته و شنیده های بی پایان "اردن یا LeBron" شعارهای اما Davison مورد علاقه پلیر برچسب شده است متعلق به اواخر Kobe Bryant.

در حال رشد در منطقه لس آنجلس, بچه متولد شده در 1990s اغلب جذب به پنج بار قهرمان برایانت که آکروباتیک dunks و killer-instinct بود شبیه به اردن.

دیویسون که بازگشت به EWU به عنوان پنجمین سال های از دست رفته نیست که الهام گرفته از کوبه.

"کوبه به طور کامل شکل بازی خود را پس از اردن که به تنهایی چیزی می گوید" Davison گفت. "بنابراین او را به وضوح یکی از بهترین – اگر نه بهترین بازیکن در تمام دوران است."

او در یادگیری بیشتر در مورد اردن با هر قسمت از ESPN docuseries.

یکی از خلاق ترین بهار پاشنه بلند leapers در midmajor بسکتبال Davison تشکر اردن برای کمک به به طور قابل توجهی تغییر فرهنگ غوطه دادن.

"او تغییر بازی" Davison گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن