اندازه گیری ریسک: با کاهش COVID-19 محدودیت وزن مواجهه بالقوه به عفونت - Mon, 08 Jun 2020 PST

پس از دو ماه بیشتر ماندن در خانه آرزوی همه ما با دوستان و خانواده. انجام کارهای. لذت بردن از تابستان است. اما

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

پس از دو ماه بیشتر ماندن در خانه آرزوی همه ما با دوستان و خانواده. انجام کارهای. لذت بردن از تابستان است.

اما ما چگونه اندازه گیری خطرات ناشی از بازگشت به فعالیت های بدون پتانسیل coronavirus قرار گرفتن در معرض و یا گسترش یابد ؟ شما باید با دوستان رفتن به دریاچه ؟ دیدار با بستگان برای یک سفر کمپینگ?

Spokane منطقه ای بهداشت و درمان منطقه افسر دکتر باب لوتز اذعان مقید کردن تقاضا برای دریافت با زندگی حتی اگر آن را 6 فوت از هم جدا. لوتز و Anieca اشلی, یک MultiCare پیشگیری از عفونت پزشک وجود دارد گفت: راه برای ارزیابی فعالیت های کاهش از COVID-19 محدودیت.

در وزن خطرات ناشی از قرار گرفتن در معرض عفونت فکر می کنم از نظر فضا و زمان صرف شده به افراد دیگر لوتز گفت.

"بیشتر زمان شما صرف در نزدیک نزدیکی به مردم بیشتر خود را در معرض خطر در صورتی که فرد آلوده است" لوتز گفت. "ما صحبت در مورد سحر و جادو از 6 فوت. اساسا این که اگر شما ثابت هستند و کسی که سرفه یا عطسه.

"آن را بسیار کمتر احتمال دارد شما می تواند آلوده اگر شما در حال راه رفتن توسط فرد دیگری و آنها سرفه مگر اینکه آن را به سمت راست صورت خود را و یا فضای فوری."

اشلی ارائه شده مشابه معادله برای زمان و مردم است.

"زمان حال را در یک محیط?" او گفت:. "فضا اینکه چه نوع فضایی است که در آن – در خارج از منزل و یا داخل خانه با تهویه ضعیف? و مردم چگونه بسیاری از خواهد بود وجود دارد ؟ آیا می دانید این افراد است ؟ آنها پس خوب اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک ،

"یک پیش بینی احتیاطی است که اگر شما می دانید که همسایگان خود را و شما می دانید که آنها در حال اجتماعی فاصله خود را با ریسک کمتر با مردم که شما نمی دانید و نمی دانید چه مقدار از آنها در حال اجتماعی فاصله."

به طور کلی فعالیت های که در خارج با فضا بهتر است.

"بودن در خارج از منزل بسیار بیشتر نقل قول را تمام کردن' محیط امن تر چون شما بیشتر گردش هوا و اشعه ماوراء بنفش نور و شما تمایل به فضای بیشتری در اطراف شما" لوتز گفت.

"با اشعه ماوراء بنفش نور ما می دانیم که جان coronavirus. شما باید فضای بیشتری برای حرکت به طور کلی و بودن در خارج از منزل برای تفریح و سرگرمی است که به برخی از درجه ای امن را تجربه کنند."

در تنگ تر فضاهای عمومی هنوز باید سخت کوش در مورد ماسک و فاصله اشلی گفت. مکان های سرپوشیده باید به خوبی تهویه و تمیز.

"همانطور که ما به سهولت به آنچه در حال فعالیت های عادی اجتماعی فاصله و ماسک ها هنوز هم بسیار توصیه می شود," او گفت:. "محلی حداقل درصد بالایی از آزمون مثبت در میان افرادی که بدون علامت. آنها نه بیمار است و هیچ نشانه ای ندارند اما آنها هنوز هم می تواند با ریختن به افراد دیگر است."

دنباله پیاده روی یا دوچرخه سواری

امتیاز: کم خطر است.

در حال اجرا و یا دوچرخه سواری در یک دنباله توسط خودتان و یا با اعضای خانواده حمل کمترین خطر است.

"که کمتر مورد از اگر شما در حال به بیرون رفتن با 10 نفر اما حتی پس از آن, فقط, فکر, فاصله," لوتز گفت.

"اگر شما در حال بیرون رفتن با یک گروه از پنج نفر و شما شده است در اطراف آنها و سپس آن را نیز حفظ فاصله فیزیکی."

اگر شما ببینید دیگران شما در مورد به تصویب در یک دنباله حرکت را کنار گذاشته و صبر کنید به عنوان یک حسن نیت ارائه میدهد. نمی جمع آوری در گروه های در پارکینگ و یا در دنباله ،

اشلی نیز قرار می دهد این فعالیت ها در کم خطر به خصوص در uncrowded نقاط. اگر آن را به یک مقصد محبوب, فضا, خودتان را در فاصله ای دور از دیگران, او گفت:.

"ما را تشویق پوشش, اما برای برخی از مردم با دوچرخه سواری و پیاده روی آنها مشکل دارند ابتلا به نفس خود را اگر آنها با پوشیدن ماسک بنابراین فراموش اجتماعی فاصله و اجازه می دهد تا مقدار زیادی از فضا."

کمپینگ

امتیاز: خطر متوسط اما قابل کنترل است.

آن را هنوز هم بهترین به اردوگاه خود را با خانواده و یا یک گروه کوچک است که به دنبال پروتکل در طول coronavirus بیماری همه گیر.

دیگر از ترک برای تفریح و اقامت در خصوصی خود را در اردوگاه لوتز اضافه شده است.

"من وجود ندارد به کمپ با 40 از نزدیک ترین دوستان من را دیده اند در دو ماه. این اردو با خانواده خود و شاید تا پنج افرادی که زیر اجتماعی فاصله."

خوابیدن در چادر تنها باید فوری با اعضای خانواده که قرنطینه با هم. در اطراف آتش اردو گسترش آن صندلی است.

در حالی که coronavirus نیست, منتقل, مواد غذایی, اشلی می گوید مردم برای جلوگیری از به اشتراک گذاری مواد غذایی و یا برگزاری potlucks به طوری که آنها نمی لمس همان خدمت ظروف و یا به طور تصادفی کسی گرفتن نوشیدنی. به علاوه میز بوفه می توانید شلوغ است.

کمپینگ و یا هويدا با بچه ها در حال سختتر از آنجا که کودکان مانند بازی با هم مفتول در کویل. سعی در دلسرد کردن تماس های ورزشی, او گفت:.

"ما می خواهم نفرت برای دیدن گروه های زیادی با هم مانند که و مشکلات را داشته باشد. جلوگیری از فوتبال پرچم. بیس بال است که به عنوان بد نیست. هر چیزی که نگه می دارد و آنها را مرتب سازی بر اساس فاصله."

استخر در مقابل دریاچه یا رودخانه

امتیاز: مخلوط بسته به جایی که.

به طور کلی دریاچه ها و رودخانه ها در حال شرط بندی امن تر از استخرهای با استثنا. "برای مثال دامان شنا بسیار امن" لوتز گفت. "شما شنا به تنهایی و در حال حرکت است. که در مقابل اگر شما در استخر با تعداد زیادی از مردم و کودکان و نوجوانان در حال اجرا در اطراف و فریاد."

لوتز برنامه ریزی شده بود این هفته به بحث در مورد با شهر اسپوکان پارک مدیر هنگامی که آن را امن برای باز کردن عمومی, استخر, بازی سازه و چلپ چلوپ پد – تصمیم گیری در انتظار همانطور که از اوایل ماه ژوئن است.

اشلی گفت: آن شناخته شده است که coronavirus نیست انتقال از طریق آب بنابراین مسئله این است که واقعا چقدر شلوغ و یک محل است.

"استخر شنا شامل تعداد معینی از افراد گروه با هم در مقابل یک رودخانه و یا دریاچه منطقه که در آن شما می توانید گسترش," او گفت:.

"هر چیزی outdoorsy است خطر پایین تر نسبت به آنچه موجود در سیمان محوطه."

Silverwood

امتیاز: خطر بالاتر; اقدامات احتیاطی.

"وجود دارد یک خطر ذاتی با تعداد زیادی از مردم که شما نمی دانید در آینده با هم در مجاورت نزدیک" لوتز گفت. به احتمال زیاد کمتر از افراد در Silverwood خواهد شد با پوشیدن پوشش صورت است.

"به یاد داشته باشید آن را به یک تابع از فضا و زمان. اگر شما بر روی یک سوار بدیهی است آنها هستیم و آنها در خارج از منزل."

اما او اضافه می شود امن تر را لمس نمی کند چیزی و سپس صورت خود را لمس. به دنبال ضد عفونی کننده دست و ایستگاه های حمل برخی از. شستن دست های خود را اغلب.

اشلی نشان می دهد هنوز هم با پوشیدن یک ماسک و استفاده از ضد عفونی کننده دست.

"شما در حال لمس کردن بسیاری از چیزهایی که افراد دیگر را لمس کنید" حتی با افزایش تمیز کردن استانداردهای, او گفت:. پایبند به انتظار-در-خط محدودیت های اجتماعی فاصله.

گلف

امتیاز: کم خطر است.

لوتز گفت: گلف است مثال دیگری از فعالیت های در فضای باز است که نسبتا کم خطر اما سواری در چرخ دستی باید همان اعضای خانواده تنها.

این سقوط به رده از بودن در یک فضای گسترده ای باز و تا حدودی یک فرد, فعالیت, اشلی اضافه شده است. "این فعالیت دارای خطر کمتر اما بیشتر مردم شما را به آن اضافه بالاتر از خطر است."

قایقرانی/ماهیگیری (persian)

امتیاز: کم خطر در اعداد کوچک.

یک قایق با تعداد کمی از مردم نیز این عنصر از بودن در خارج از منزل با تعداد زیادی از باد لوتز گفت: اما بسته نیست یک کشتی ،

"اگر شما در یک قایق قدرت و تو هوا در حال حرکت در مورد شما که خوب چون که هوا به سرعت در حال حرکت گذشته شما در مقایسه با بودن در یک قایق رانی یا فقط قایق پارویی با تنها دو یا سه نفر" لوتز گفت.

اشلی شوخی که او فکر می کند که در یک قایق امن ترین محل می شود. او یک پارک رنجر.

"این واقعا کم خطر است زیرا شما معمولا در یک قایق با یک یا دو نفر" او گفت:.

کابین با دوستان

امتیاز: خطر بالاتر; اقدامات احتیاطی.

لوتز گفت: این سناریو امن تر است اگر شما در یک کابین با اعضای خانواده در مقابل اضافه کردن افرادی که شما را دیده اند در دو ماه زمان در محله های تنگ.

برای اضافه کردن فضای کسی که قرار دادن یک چادر خارج است. صرف زمان زیادی را به عنوان ممکن است در یک ایوان یا خارج از منزل. اگر هر کس در داخل و خارج کردن ماسک حتی اگر آن را کمی بی دست و پا است.

"من مردم را تشویق به پوشیدن پوشش صورت اگر فضای فیزیکی امکان پذیر نیست," او گفت:. "این یک اقدام خوب از آنچه به نام منبع کنترل. من در تلاش برای کنترل منبع من از قطرات تنفسی.

"اگر من در خارج با 10 فوت فاصله بین ما من می خواهم بگو: به من اجازه دهید صورت خود را ببینید.' "

سفرهای ماشین

امتیاز: مخلوط با اخطار می دهد.

"ماشین سفر هستند در مورد دلیل این که شما در یک فضای محدود به صورت بالقوه یک دوره طولانی از زمان" لوتز گفت. "اگر شما با اعضای خانواده خود شما شده ایم که با رفتن آن است. اما با دیگران, من می خواهم در مورد یک دوره طولانی از زمان صرف شده در یک محیط محدود،"

مراحل به کاهش است که عبارتند از: باز کردن ویندوز, پوشش عطسه و سرفه و اگر کسی احساس می کند بیمار آنها نمی رویم.

اشلی نیز فکر یک سفر خودرو حامل خطر است اما می تواند امن با خانواده و یا افراد شناخته شده اگر فاصله از هم جدا.

"این سخت است اگر هشت نفر می خواهید برای رفتن به در یک فضای کوچک" او گفت:. "من می خواهم از راه دور و را دو خودرو اجازه می دهد تا برای فاصله."

دستشویی های عمومی

امتیاز: مناسب و معقول در خطر است.

"مانند مانند هر چیز دیگری, شستن دست ها قبل از شستن دست پس از صورت خود را لمس نمی," لوتز گفت.

اشلی گفت: این یک چالش دسته, اما آن را نیز ناسالم به تاخیر رفتن به حمام.

"مردم حداقل مشروط به انجام ضد عفونی کننده دست" او گفت:. "در حالی که همه این امکانات نیاز به 'تا' خود را تمیز کردن شما می توانید به ارمغان بیاورد دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده دست فقط به عنوان اقدامات احتیاطی اضافی. بدیهی است که شستن دست."

هتل ها

امتیاز: خطر متوسط; پاک کردن اضافی.

لوتز گفت: هتل ها باید شیوه در محل به صورت تمیز و بهداشتی, اما او هنوز هم تشویق می کند "بیش از حد بودن احتیاط" اگر ماندن در یک اتاق.

که شامل آوردن خود دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و استفاده از آنها در اغلب موارد لمس مانند کنترل از راه دور تلویزیون, درب, دستگیره, ماشین آلات قهوه و تلفن. او گفت: مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش شده به تازگی بزرگترین خطر ابتلا به کروناویروس است از بودن در اطراف فرد دیگری به جای تماس با این ویروس بر روی یک سطح.

"اما آن را هنوز هم یک خطر است." "دستهای خود را اغلب و صورت خود را لمس نمی."

اشلی پیشنهاد کرد که زمانی که شما وارد یک اتاق هتل به حذف پوشش تحت این فرض که تنها ورق laundered. و او نیز آن را به کسانی که ضد عفونی کننده دستمال مرطوب. لوتز گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد در هر فضا پس از آن در مورد بهداشت خوب اجتماعی فاصله و ماسک.

از جمله مراحل محافظت از کسانی که نمی تواند مبارزه COVID-19 خود, اشلی اضافه شده است. در غیر این صورت "سهولت پشت و لذت بردن از زندگی," او گفت:. دخترش پرسید اخیر مشاوره برای نوه اش جشن تولد با چند مهمان.

اشلی, دختر, دعوت تنها کسانی که به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته. کیک برش بودند پیش آماده شده قرار داده و در صفحات فرد با هیچ مشترک ظروف. ضد عفونی کننده دست و دستمال مرطوب شد و دستی. اما تمرکز در جشن.

"شما نمی خواهید به آن را عصبی," او گفت:. "شما هنوز هم می خواهید آن را به سرگرم کننده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب