McKnight جوایز $25,000 فرصت های مطالعاتی در رقص و موسیقی

این McKnight بنیاد به تازگی اعطا کمک هزینه های تحصیلی به شهرهای دوقلو نوازندگان و رقصنده. هر یک از یاران همراه

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

این McKnight بنیاد به تازگی اعطا کمک هزینه های تحصیلی به شهرهای دوقلو نوازندگان و رقصنده. هر یک از یاران همراه با $25,000 برای هنرمند.

مینه سوتا هنرمندان انتخاب شده برای سال 2020 McKnight کمک هزینه های تحصیلی عبارتند از:

طراحان

ربودنیک مینیاپولیس-بر اساس طراحی رقص با همکاری کریستین ون لون و آرون وایلدر است که ایجاد بیش از 100 رقص و "انجام شده در سالن اعم از proscenium به سختی حقوقی" با توجه به McKnight انتشار اخبار.

Ranee Ramaswamy و Aparna Ramaswamy, هنری, مدیران مشهور بین المللی Ragamala رقص شرکت تاسیس شده توسط Ranee در سال 1992.

کارن شرمنکه شامل پس زمینه خود را در رقص نوشتن و تئاتر و موسیقی و کتابچه راهنمای معاملات. او choreographs و انجام, ایجاد مجموعه و غرفه, طراحی صدا و می نویسد: متن. او شده است یک فری لنس مرحله و تکنسین و مدیر فنی و مدیر تولید برای 25 سال است.

رقصنده

ملیسا کلارکدر اصل از ایندیانا است که آموزش دیده و مطالعه و انجام انواع اشکال هنری در شهرهای دوقلو برای 11 سال گذشته. پس زمینه خود را شامل Capoeira, رقص باله, شیر, مدرن, معاصر, Samba, افریقایی-برزیل, آفریقایی-کوبایی غرب آفریقا از غنا و گینه و همچنین به عنوان سنتی هائیتی ،

غیر ادواردز یک رقصنده و طراح رقص در اصل از آیووا است که در شهرهای دوقلو از سال 2009. ادواردز انجام شده در تبادل نظر و غیر فضاهای هنری و همچنین شهرهای دوقلو' فیتزجرالد, مک گوایر و Goodale تئاتر و جاهای دیگر در ایالات متحده رقص منافع شامل بداهه پدیدارشناسی رقص و سایت های خاص طراحی رقص.

Marciano سیلوا دوس سانتوسبومی برزیل مهاجرت او به مینه سوتا زمانی که او به رسمیت شناخته شده توسط آمریکا فولکلور جامعه به عنوان یک "هنرمند برزیلی منحصر به فرد و استثنایی توانایی و شایستگی" با توجه به انتشار اخبار. او انجام شده با شرکت های مانند TU رقص استوارت Pimsler رقص و تئاتر و سایه روشن و تئاتر آموخته است اقامت در کالج ها و دانشگاه ها در سراسر مینه سوتا است.

نوازندگان

Jose A. Zayasبومی پورتوریکو و نوازنده ساکسیفون است ارائه عملکرد و تدریس کلاس های کارشناسی ارشد در سراسر اروپا و کارائیب و آمریکای شمالی است. او در حال ساخت یک حرفه هنری با تمرکز بر توسعه پروژه ها و همکاری های که آدرس پاسخگویی و افزایش آگاهی در مورد رویدادهای جاری و مسائل اجتماعی

PaviElle فرانسوی, یک خواننده از کلمبیا ارتفاع نوشته شده است و انجام دو یک زن را نشان می دهد "Runnin'" (2014) و "تخمدان شکیبایی" (2016). او یک دریافت کننده ACF ایجاد اعطا و دریافت کمیسیون توسط ارکستر مجلسی سنت پل به نوشتن "یک مرثیه برای Zula" (2019) یک سمفونی درباره مادر او را به Rondo جامعه است.

دایان میلربا نام مستعار Mineapolis singer/rapper/نوازنده D میلز جبهه گروه D میلز و لرزش شش قطعه گروه هیپ هاپ است که سرچشمه در فارگو. او raps و آواز می خواند در مورد عشق, رشد شخصی و مبارزه های مربوط به رشد به عنوان یک خجالتی مطرود در روستایی در غرب میانه.

راس Raihala کمک به این داستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب