مت Dumba لطف هواداران را از تماس متنفر و خواسته های او می خواهم زانو برای 'O کانادا' بیش از حد

اگر مت Dumba هر گونه تاسف درباره اش موضع در برابر نژاد پرستی در شب افتتاحیه از پلی آف جام استنلی این است که او

توسط NASERINEWS در 13 مرداد 1399

اگر مت Dumba هر گونه تاسف درباره اش موضع در برابر نژاد پرستی در شب افتتاحیه از پلی آف جام استنلی این است که او نمی زانو زدن برای "O کانادا است."

"من از نوع مسدود کردن" Dumba گفت: در روز یکشنبه کنفرانس تماس بگیرید. "من می دانم که چرا من زانو زد (در آمریکا سرود) و آن را نشانه ای از بی احترامی به هر وسیله. آن را برای ریختن به نور در افرادی که زندگی کردم از طریق بی عدالتی و ظلم و ستم به خصوص در ایالت مینه سوتا, بنابراین من فکر می کنم که چرا من آن را انجام داد.

"اما من فکر می کنم بزرگترین حسرت من این است که انجام آن برای سرود ملی کانادا و همچنین به دلیل وجود مقدار زیادی از نور است که نیاز به ریختن بر روی آنچه اتفاق می افتد در کانادا و ظلم و ستم برای اولین بار سازمان ملل مردم احساس کرده اند در اینجا برای صدها سال."

سیاه و سفید زندگی مهم جنبش به دست آورده حرکت در ماه مه پس از مرگ جورج فلوید در دست پلیس در مینیاپولیس خانه ،

در شنبه Dumba که نیمی, فیلیپینی, شد, اولین بازیکن هاکی به زانو زدن از طریق "پرچم پرستاره" — قبل از جن رها کردن برای روغن صنعتی-Blackhawks بازی در ادمونتون را راجرز جای لگد زدن به شب هاکی در کانادا پوشش گسترده مسابقات جام استنلی.

به عنوان یک عضو از هاکی تنوع داد وحشی defenceman تحویل داده شده بود سخنرانی پرشوری در مرکز یخ قبل از سرودهای احاطه شده توسط Oilers و Blackhawks.

"پله آن را تقریبا احساس می کردم وارد حلقه مانند من یک جنگنده و یا چیزی" گفت: Dumba. "این دیوانه دیدن, همه در یک دایره وجود دارد. قدرت که در آن زمان به آن را انجام دهد از تمام افرادی که از من حمایت در طول راه."

او مینه سوتا هم تیمی بنا به گزارش او را در آغوش گرفت یکشنبه هنگامی که او وارد برای تمرین. دو نفر از آنها Alex Galchenyuk و جوناس Brodin شده بود با او در راجرز جای کمک به او را حفظ گفتار و پیشنهاد تشویق.

"این خوب بود فقط باید آنها را به پایین وجود دارد چون من بدیهی است که بسیار عصبی گفت:" Dumba. "و آنها می تواند حس که آنها انجام یک کار خوب از منحرف آن است."

و در حالی که او به دست آورد حمایت گسترده از بازیکنان هاکی و دیگران که مایل به پیشرفت در عدالت اجتماعی او آماده به حمله, به ویژه در رسانه های اجتماعی.

"نگه داشتن آن در آینده گفت:" Dumba. "به صداقت آن هم از نوع میریزد نور بر روی آنها و افرادی که آنها را دنبال کنید. خود را به دوستان و خانواده خود را می توانید ببینید باورهای خود را و چگونه آنها را مشاهده جهان و دیدن نور منفی که آنها در حال تلاش برای (درخشش).

"برای همه کسانی که شجاعت در نوک انگشتان خود نشسته پشت یک صفحه کلید من می دانم که نیمی از چیزهای که شما نمی گویند به صورت من اگر من ایستاده بود و درست در مقابل شما. من به نوعی از خنده در آن از آنجا که من می دانم که افرادی که ميانگين ترین من تمام کسانی که مردم به من رسیده است و ستایش برای آنچه که من انجام داده ام و به من ایمان و حمایت از آن است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Dumba گفت که او نمی زانو زدن رفتن به جلو اشاره کرد که اگر او نیست در صف شروع زانو روی نیمکت ممکن است دیده نمی شود — اما بالا بردن بازوی خود را در طول هر دو سرودهای به عنوان نماد اعتراض.

"من بالا بردن مشت من برای هر دو سرودهای ملی چیزی است که من می توانم اقامت از طریق سازگار," او گفت:.

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن