دریانوردان' اغل گاو یا حشم دوباره می دهد تا بازی-برنده در یک ثانیه از دست دادن مستقیم به اوکلند - Sun, 02 Aug 2020 PST

سیاتل – آن را کاملا مسلط تفرج که همکار خود را شروع مارکو گونزالس Taijuan واکر یا Yusei کیکوچی تا به حال تولید

توسط NASERINEWS در 13 مرداد 1399

سیاتل – آن را کاملا مسلط تفرج که همکار خود را شروع مارکو گونزالس Taijuan واکر یا Yusei کیکوچی تا به حال تولید شده در قبلی شب اما کندال Graveman با گردن درد و نیوجرسی و کلاه خیس عرق از تلاش راه می رفت خاموش موند با دو outs در پنجمین دور داشتن اجازه اجرا کنید و تیم خود را منجر به یک اجرا شود.

مطمئن شوید که او می خواهم به سمت چپ کمی از ظروف سرباز یا مسافر به تمیز کردن مانند ناخواسته مهمان خانه با دوندگان در اول و سوم. اما فقط یک نفر مورد نیاز بود.

این ملوانان به ارمغان آورد در lefty طولانی مسکن آنتونی Misciewicz را امتحان کنید و نزدیک به خارج از زمین باز یافته و به سیاتل حداقل یک زمین باز یافته از کار اگر نه دو.

که نمی کاملا به عنوان برنامه ریزی شده.

Misciewicz نابجا 2-1 کشویی در بدترین نقطه بیش وسط بشقاب و رامون Laureano که به نظر می رسد تنها یک بازیکن خیلی ضربه در این سری خرد شده سه اجرای هومر بر دیوار در سمت چپ مرکز به ارائه تفاوت در سیاتل 3-2 دست دادن.

آن را شبیه به شنبه شب را از دست دادن زمانی که Yusei کیکوچی در سمت چپ بدون گل بازی 2-0 سرب و جایگزینی نیک Margevicius بلافاصله تا در خدمت دو اجرای هومر.

"دوباره ما رو بچه های جوان ما در حال قرار دادن آنها در موقعیت و آنها در حال یادگیری" مدیر اسکات Servais گفت. "او ساخته شده است یک اشتباه نوع مانند شب گذشته توپ بازی. آن هم از نوع پایین آمد به یک زمین. اما ما در حال بازی خوب بیس بال. این کلید با این گروه است. ما باید برای ماندن, خوش بین, مثبت, و ما در حال یادگیری در طول راه."

دو اجرا شد و به متهم Graveman که در زمان از دست دادن یک برچسب به Misciewicz و دریانوردان دچار نا امید کننده back-to-back شکست به یک را – بازی های آنها تا به حال چندین فرصت را به نفع خود.

چرا چپ Misciewicz مقابل righty-ضربه Laureano?

"من فکر Miz شده است پرتاب توپ بزرگ و او شده است یکی از ما بهتر بچه ها" Servais گفت. "این یک اهرم نقطه و جایی که ما در صف خود را با Laureano و سپس اولسون آمدن تا پشت سر او. من فکر می کنم اگر شما تا به حال به آن را انجام دهد بارها او احتمالا می خواهم را در زمین های مختلف انتخاب – شاید سخت تر از شکستن توپ در مقابل یک آهسته تر. اما این بچه ها در حال یادگیری. این بخشی از آن درک که آنها موقعیت و چگونه بچه ها در واکنش به مسائل خود را. او رفتن به عقب وجود دارد پرتاب صفر تا پس از آن است که واقعا مهم است."

این دریانوردان باید اسکریپت طولانی بین برنده به زمین هایی در استارت اگر آنها موفق به رسیدن به ششمین زمین باز یافته. آن Misciewicz را به نوبه خود به دنبال یک شروع است. همچنین این تیم است که با استفاده از مسکن در back-to-back روز. و وجود قانون جدید مجبور مسکن به صورت حداقل سه مورد یا پایان زمین باز یافته.

یک righty نیست که بازنشسته Laureano در آن نقطه باید پس از آن صورت چپ مشت زن مت اولسون که در تلاش است در این فصل بوده اما حرفه ای .900 بر روی پایه به علاوه ضربه زنی در صد در مقابل righties.

"حکومت می کند بازی را تغییر دهید و چه چیزی را انجام می دهند و نحوه استفاده از خود بچه ها" Servais گفت.

مارینرز را کمی هجومی برای جبران miscue از اغل گاو یا حشم. آنها محشور یک اجرا در برابر یک استارت کریس بسیت در یک زمین باز یافته RBI تنها از دانیل Vogelbach که mothballed روی نیمکت با توجه به عملکرد ضعیف.

با Mariners انتهایی 3-1 و hitless در سه صفحه ظاهر با یک جفت strikeouts کایل لوئیس ادامه داد: او رگه هایی از ضربه زدن در هر بازی در این فصل فوق العاده انفرادی homerun از Yusmeiro پتیت در هشتم زمین باز یافته. لوئیس نابود 89-mph fastball ارسال با شکوه ضربه به در حال حاضر خالی منطقه شناخته شده به عنوان " قلم که در آن بسیاری از طرفداران واقعا تماشای این بازی به هر حال.

لوئیس آمد به روز با MLB-پیشرو 16 بازدید و در حال حاضر 10-بازی ضربه زدن به خط گره خورده است با آتلانتا Dansby سوانسون به عنوان طولانی ترین در بیس بال.

Graveman کار کرده بدون گل چهار نوبت اجازه می دهد فقط دو بازدید. اما به فرمان او نبود به خصوص ترد در زمان. او تلاش می کرد به نقطه خود وزنه – بهترین زمین برای چپ دست hitters هر گونه ضعیف groundballs یا نوسانات و نتواند. آنها زمینهای که hitters واقعا می خواستم برای ارائه در. و این فقط ساخته شده است تا زمین خود را شمارش.

او هرگز از آن ساخته شده از پنجم زمین باز یافته با وجود بازنشستگی این دو مورد. پیاده روی به شماره 9 hitter وظیفه تونی کمپ و زمین زیر کشت تک به مارکوس Semien خود را به پایان رسید تفرج در 94 رزین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب