لوئیس Arraez مجموعه مناظر خود را در .400

او واجد شرایط با به اندازه کافی در خفاش, دوقلو دوم baseman لوئیس Arraez را فقط به یک نقطه خجالتی White Sox sho

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

او واجد شرایط با به اندازه کافی در خفاش, دوقلو دوم baseman لوئیس Arraez را فقط به یک نقطه خجالتی White Sox shortstop Tim Anderson برای لیگ آمریکا پنبه حلاجی عنوان آخرین فصل است.

به عنوان یک پیگیری تا 23 سال دارای مجموعه ای از اهداف را برای خود — اهداف که ممکن است دست یافتنی در یک سال نرمال اما در یک سال که چیزی جز عادی فقط ممکن است ممکن است.

آن بوده است که نزدیک به 80 سال از تد ویلیامز آمار .406 در سال 1941. که .400 مانع نشده است شکسته پس از آن. اما در کوتاه فصل Arraez که آمار .334 فصل گذشته است چشم خود را در مجموعه آن: آن شخصی خود هدف او گفت:.

"اگر ضربه .400 اتفاق می افتد که چیز خوبی است اما برای من بیش از حد و برای هم تیمی های من فقط برنده سری جهانی که مهم است" Arraez گفت.

با یک برنامه کوتاه وجود دارد هیچ گفتن چه نوع از چیزهای مختلف اتفاق می افتد در این زمینه است. هر چند که تعداد هنوز هم به نظر می رسد رفیع آن را قطعا به احتمال زیاد شکسته در این سال حتی اگر آن را بدست آورده یک ستاره از یک 162-بازی فصل.

نزدیک ترین کسی آمده به .400 پس ویلیامز بود تونی Gwynn در سال 1994. این hall of famer میزد .394 در 110 بازی زمانی که فصل زمین به توقف به دلیل اعتصاب. جرج برت آمار .390 در سال 1980 و سابق دوقلو راد کارو آمار .388 در سال 1977. اگر Arraez می توانید انجام رساندن هدف خود را —و یا حتی نزدیک — که بد نیست شرکت برای نگه داشتن.

"وجود خواهد داشت مقدار زیادی از راه هایی برای نگاه در این فصل و تاس ، مردم خواهد شد سریع به می گویند در برخی از راه های که در این یک سال نرمال" مدیر Rocco Baldelli گفت. "البته این یک حالت عادی سال, همه ما می دانیم که. اما آنچه شما مشاهده می کنید برخی از خیلی چیزهای سرد و برخی از چیزهایی که خواهد بود بسیار به یاد ماندنی است. و این یک چالش از ما به طور معمول استفاده می شود."

سانو ASTUDILLO ضبط پیام

میگوئل سانو و Willians Astudillo هر دو بررسی در شنبه شب از طریق Instagram اجازه دهید به هواداران می دانند که آنها احساس خوب پس از هر آزمایش مثبت برای COVID-19.

"من نمی باید هر گونه علائم در بدن من و من می خواهم به همه بگویم که چگونه من احساس" سانو گفت: در Instagram. "من احساس می کنم بزرگ است و من هیچ مشکلی ندارد. من فقط صبر کنید تا ببینید یک روز زن و شوهر و به عنوان به زودی به عنوان من پاک من بازگشت به میدان است. من از دست من و تیم است. من از دست طرفداران من."

هر دو سانو و Astudillo همراه با جزئی leaguers نیک گوردون و Edwar Colina که تست مثبت قبل از مصرف روند باید پس از روشن شدن دو تست منفی قبل از آنها مجاز به دوباره پیوستن به هم تیمی های خود را.

Arraez گفت که او صحبت کرده بود به هر دو آنها و گزارش شده که آنها در ارواح خوب است.

"با تشکر از شما بچه ها با تشکر از شما. من احساس می کنم بزرگ. من احساس خوب, خوب," Astudillo گفت: در Instagram. "شما به زودی ببینید من مردم. من شما را دوست دارم."

شایان ذکر

بایرون Buxton که در اواخر ورود به اردوگاه پس از استقبال دوم خود را پسر فروغ Jett روز جمعه وارد مینیاپولیس Baldelli گفت. Buxton باید از طریق فرایند مصرف قبل از پیوستن به هم تیمی های خود در هدف زمینه است. ... MLB برنامه خواهد شد در روز دوشنبه منتشر شد. ... Baldelli رفت و به CHS زمینه روز یکشنبه در صحبت با این گروه از حدود 19 بازیکن دوقلوها باید آموزش در سنت پل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن