باقی مانده: پخته نان تست فرانسوی نوعی غذای صبحانه برای شام - Mon, 06 Jul 2020 PST

اگر شما در حال اولیه طبخ در خانواده شما و سپس شما ممکن است در یک شبیه نقطه ای که من در این بی پایان COVID-19 ت

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

اگر شما در حال اولیه طبخ در خانواده شما و سپس شما ممکن است در یک شبیه نقطه ای که من در این بی پایان COVID-19 تابستان آغاز شده است که در ماه مارس: شما خسته از تغذیه هر کس از آنجا که آنها همیشه گرسنه است.

فکر آماده سازی یکی دیگر از سالاد مرغ گریل شده برای شام باعث می شود شما می خواهید برای خزیدن به گوشه ای و غیر روحانی وجود دارد, حرکت تا زمانی که شما شده اند به طور کامل تحت پوشش در لباس کثیف و گرد و غبار از bunnies مانند یک انسان افسرده برف باد اورد. و در عین حال شام بافندگی هر شب مانند ساعت ،

برای آشپز خانه مثل ما بدون کمک واقعا وجود دارد تنها یک چیز را انجام دهید: راه آسان را و صبحانه برای شام. آن را سالمترین راه برای دور کردن مصرف کالری خود را برای بعد اما مطمئن است که یک جمعیت pleaser.

پایه و اساس یک صبحانه خوب-برای-شام تجربه یک غذای مرکب از گوشت وارد است که می توانید نگه دارید خود را در جدول احاطه شده توسط بازیگران و حمایت از شخصیت های مانند واجب پروتئینی (سوسیس و یا تخم مرغ) و میوه (میوه سالاد یا چرب). شما دریافت اعتبار اضافی اگر شما به یاد داشته باشید که شامل براونز هش.

با چهارم جولای پشت سر ما بسیاری از ما با حداقل چند ولگرد همبرگر و هات داگ و نان که نمی خورده در این روز بزرگ است. این به-مرگ-برای پخته نان تست فرانسوی غذای مرکب از گوشت وارد, راه عالی برای استفاده از همه کسانی که کربوهیدرات بیحال شدن در جعبه نان.

یک کلمه از اخطار: این غذای مرکب از گوشت وارد است منحط و خوشمزه خواهد بود و زندگی-تغییر در راه همان است که نشستن در آن خمیده صندلی چرمی در تئاتر برای اولین بار است که زندگی در حال تغییر: شما هرگز نمی توانید به بازگشت به راه آن استفاده می شود پس از شما آن را سعی کردم.

این کافی نیست که این تکه از نان ها خیس در تخم مرغ و شیر و نصف و نیمه وجود دارد گرانول و شکر قهوه ای مخلوط شده در آن وجود دارد و همچنین ensconcing هر لقمه نان در یک پتو شیرین, خامه بریزید. تمام چیزی که به سطح بعدی گرفته شده توسط آبپاش در نان مخلوط کره و شکر و دارچین و جوز.

البته این غذای مرکب از گوشت وارد نمی کند باید مورد استفاده قرار گیرد برای تنبل (اما خوشمزه!) cop-out شام. شما می توانید آنچه که مردم عادی انجام دهد و در واقع آن را به غذا خوردن برای صبحانه. در آن صورت احساس رایگان برای فراموش معمول آهنگ و رقص از شاخص های آن را از شب قبل و پس از پخت آن را در صبح است.

اما آن را نیز کار زیبایی اگر شما پرتاب آن هم یک ساعت قبل از غذا و زمان پخت آن را حق دور. از یکی خسته آشپز به یکی دیگر از من قول: این پخته نان تست فرانسوی غذای مرکب از گوشت وارد است فقط آنچه شما نیاز دارید را به شام بزرگ دوباره.

پخته نان تست فرانسوی غذای مرکب از گوشت وارد

اقتباس از thepioneerwoman.com.

برای نان تست فرانسوی:

8-10 مانده همبرگر یا هات داگ نان (یا 1 قرص نان فرانسوی)

8 تخم مرغ

2 فنجان شیر

½ فنجان نصف و نیمه

½ فنجان شکر دانه ریز

½ فنجان شکر قهوه ای

2 قاشق غذا خوری عصاره وانیل

برای با شکوه:

½ فنجان آرد

½ فنجان شکر قهوه ای

1 قاشق چای خوری دارچین

¼ قاشق چای خوری نمک

¼ قاشق چای خوری جوز

1 چوب سرد کره را به قطعات برش

شربت افرا برای خدمت (اختیاری)

زغال اخته برای خدمت (اختیاری)

اسپری پایین و دو طرف از یک 9x13 تابه را با اسپری پخت و پز. برش یا پارگی نان به مکعب های 2 اینچ و به حتی یک لایه در تابه.

در یک کاسه بزرگ, کرک تخم مرغ و ماهوت پاک کن زدن با هم را با شیر نیم و نیم, شکر دانه ریز, شکر قهوه ای و وانیل. پور به طور مساوی بر نان. پوشش ظرف را با فویل و ذخیره در یخچال به مدت یک شب و یا قرار دادن شکوه و پخت آن را حق دور.

برای با شکوه مخلوط آرد و شکر قهوه ای و دارچین و نمک و جوز هندی را در یک کاسه متوسط. اضافه کردن کره و با استفاده از یک قنادی برش به مخلوط همه چیز را با هم تا کره در نخود-اندازه قطعات. فروشگاه در یک کیسه پلاستیکی در یخچال و فریزر اگر نه با استفاده از حق دور.

هنگامی که آماده برای پخت غذای مرکب از گوشت وارد پیش گرم کردن فر را به 350 درجه می باشد. نم نم کره شکوه بیش از همه غذای مرکب از گوشت وارد و پخت, کشف, برای 45-50 دقیقه است.

حرکت شبیه چمچه زنی از بخش های فردی و بالا با شربت افرا و زغال اخته, در صورت دلخواه.

جولیا ایضا را می توان در رسید dittojulia@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن