Kyle Busch رد صلاحیت پس از Xfinity, برنده, Austin Cindric 3 پیروزی در ردیف - شنبه, 18 Jul 2020 PST

فورت ورث تگزاس — Kyle Busch جشن 10th نسکار Xfinity سری پیروزی در تگزاس و سپس آن را دور گرفته شده است. Busch شم

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

فورت ورث تگزاس — Kyle Busch جشن 10th نسکار Xfinity سری پیروزی در تگزاس و سپس آن را دور گرفته شده است.

Busch شماره 54 Joe Gibbs تویوتا موفق postrace بازرسی شنبه پس از اتمام پیش از Austin Cindric که برنده اعلام شد برای سومین پیروزی در یک ردیف پس از مصرف هر دو Xfinity دوانی در کنتاکی..

نسکار گفت: Busch ماشین رد صلاحیت شد برای عدم ارتفاع با عقب سمت چپ اندازه گیری بیش از حد کم است.

آن شده اند که 98 حرفه پیروزی برای Busch در سری. به جای Cindric کردم و پنجم خود را در 83 حرفه ای شروع می شود با وجود عبور از خط پایان 0.949 ثانیه پشت Busch. ساخته شده است که یک 1-2 فورد پایان با Cindric جلوتر از سری نقاط رهبر تعقیب Briscoe.

21 ساله Cindric پسر از تیم Penske رئیس جمهور تیم Cindric گفت: او در حال حاضر تغییر دوباره به خیابان لباس در hauler زمانی که او متوجه همه هنوز هم در اطراف پلاک 54 ، او گفت: آن را برای رسیدن به یک پیروزی مهم نیست که چگونه از آن اتفاق می افتد.

"من احساس می کردم که ما تا به حال یک شات به انجام امروز. و شاید نمی اجرا و همچنین شما باید داشته باشد, اما این چیزی است که ما را نگه داشته از" Cindric گفت. "اما اتومبیل های مسابقه سریع و بودن در موقعیت که در آن می شمارد."

Busch رو به عقب از طریق این زمینه سه بار در مسابقه از جمله اوایل سرعت مجازات در جاده گودال. او ساخته شده است یک 3.3 دوم-سرب قبل از نهایی احتیاط پرچم زمانی که جو Graf جونیور ساخته شده در تماس با دیوار. Busch رهبری تنها 15 201 دور.

جاستین Allgaier تا به حال به دست آورد سرب از Cindric زمانی که هر دو حفره دار در دامان 159 شد اما جریمه برای یک ترکیب خط پنالتی که برگشت در مسیر. پس از انجام خود را از طریق تصویب مجازات 10 دور بعد او کاهش یافته است دو دور کردن سرعت قبل از دوره نقاهت برای مقام سوم به پایان برسد.

"من می خواهم یک توضیح دلیل است که راه همان است که ما آن را انجام داده ام در حال حاضر زمانی که من در نسکار" Allgaier گفت. "ناامید کننده است. ... پیروزی در دو مرحله و می دانم که ما تا به حال یک ماشین است که قادر به رفتن به یک برنده شد واقعا جامد بعد از ظهر."

Cindric led سه بار برای 44 دور. Allgaier که برنده هر دو مرحله در طول مسابقه بود و در مقابل چهار بار برای 98 دور.

تگزاس 1 1/2 مایل مسیر مانند کنتاکی که در آن Cindric برنده دو بار در آخر هفته گذشته. او دیگر Xfinity برنده شد و در بازگشت به عقب مسابقات در جاده دروس در Watkins-گلن و اوهایو اواسط ژوئیه گذشته. آخرین Xfinity درایو به پیروزی در سه مسابقه در یک ردیف کریستوفر بل در جولای 2018.

"من بیشتر برنده در بیضی از راه دوره. من آن را من با آن حرکت می کند. آن را بزرگ می شود قادر به سرمایه گذاری در اتومبیل های مسابقه سریع," Cindric گفت. "من همین حالا این آخر هفته ما کاملا به عنوان خوب به عنوان ما در کنتاکی. اما به طور کلی قادر به اجرا به جلو در تمام طول روز بزرگ مرحله امتیاز و می گویند همه چیز تمام مسابقه عالی بود. ما فقط باید برای نگه داشتن ساختمان در آن است."

وجود دارد هیچ تماشاگران مجاز برای Xfinity نژاد یا کامیون سری مسابقه شنبه شب هنگامی که Busch شد مسابقه دوباره. هزاران نفر از طرفداران خواهد بود در غرفه جام مسابقه یکشنبه.

نوح Gragson که وارد مسابقه دوم در فصل امتیاز سقوط به نوبه خود 3 بر دامان 117 پس از او شل کردم و بعد درجه رو گرفته عقب خود را با Cindric پشت سر او. وجود دارد به نظر نمی رسد به هر گونه تماس بگیرید. Gragson به پایان رسید 30th و به سوم کاهش یافته است در حالی که در نقاط Cindric نقل مکان کرد تا به دوم.

Gragson شد رایلی Herbst در یک حادثه مشابه در پنج دور به مسابقه زمانی که Herbst نژاد به خارج از دیوار بیرون آمدن از تبدیل 4 به پایان رسید و روز خود را به پایان گذشته در 37-ماشین زمینه هر چند او نقل مکان کرد تا یک نقطه پس از بوش را رد صلاحیت. Gragson گفت: در رادیو بود که هیچ تماس بگیرید.

"ما فقط آموزش قرار آهنگ در اینجا در تگزاس اولین بار در این جاده سریع السیر کردم و کاملا سوار را از طریق 9 (Gragson) ماشین" Herbst گفت. "فقط یک کمی از عدم احترام."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن