خاو پون عنصر کلید های میانبر را برای وعده غذایی سریع و آسان

من تا به حال ولع مصرف شده است خاو پون محبوب لائوس برنج سوپ ماکارونی در یک کاری قرمز شیر نارگیل مایع به من معرف

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

من تا به حال ولع مصرف شده است خاو پون محبوب لائوس برنج سوپ ماکارونی در یک کاری قرمز شیر نارگیل مایع به من معرفی توسط یک آشپز محلی. اما من می خواستم برای پیدا کردن یک راه برای کاهش حدود 90 دقیقه از دبستان و زمان پخت و پز برای یک وعده غذایی سریع — هر چند دانستن آن معتبر نخواهد بود چرا که از کلید های میانبر مانند استفاده از خمیر قرمز کاری از یک شیشه به جای ساخت آن از ابتدا — اما هنوز هم به اندازه کافی خوشمزه. این دستور اقتباس از hmodernhmong.com در پاسخ به این تماس. به جای استفاده از دوار جهت کباب کردن مرغ, مرغ, با این حال, من انتخاب را به ران مرغ و جایگزین است که در خود جای داده است. من هم هر چه garnishes من تا به حال در آشپزخانه. Garnishes هستند که همه کاره به غیر از لیمو که به نظر من ضروری است در این دستور غذا. و اگر شما نمی توانید پیدا کردن somen رشته فرنگی در فروشگاه مواد غذایی, فرنگی, رشته فرنگی برنج که من استفاده می شود به هر حال زمانی که من تا به حال این غذا یک جایگزین خوب در این دستور غذا.

فوق العاده سریع خاو پون

خدمت 4 تا 6

آبگوشت:

1 دوار جهت کباب کردن مرغ مرغ

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

2 ریز خرد شده, حبه سیر,

2 اونس خمیر کاری قرمز

1 می توانید از شیر نارگیل

4 فنجان سوپ مرغ

1 16-در هر اونس می تواند از ورقه بامبو شاخساره (خشک)

1/2 فنجان سس ماهی

2 قاشق غذا خوری نمک

1 16-هر اونس بسته somen رشته فرنگی

Garnishes:

نعناع ساقه دور انداخته خرد شده

گشنیز ساقه دور انداخته

پیاز سبز خرد شده 1 سانتی متر در طول

سبز, کلم, ورقه نازک

لیمو quartered

به براث: را خریداری دوار جهت کباب کردن مرغ و مرغ را با شیر و گوشت ران. دور پوست و استخوان. را کنار بگذارند. در یک انبار قابلمه روغن زیتون را اضافه کنید و حرارت را متوسط به بالا است. هنگامی که روغن زیتون گرم شده را اضافه کنید در سیر ریز خرد شده و سرخ کرده تا به آرامی browned در حدود 2 دقیقه است. مطمئن شوید که به طور مداوم هم بزنید تا اطمینان حاصل شود که سیر نمی چسبد به پایین گلدان.

اضافه کردن در کاری و همچنان به هم بزنید تا زمانی که کاری شکسته و مخلوط به خوبی با روغن و سیر در مورد یکی دیگر از دقیقه. اضافه کردن مرغ و هم بزنید و به کاری مخلوط کنید تا تمام مرغ مخلوط شده است در حدود یک دقیقه است. سعی کنید به نمی شکستن تا گوشت آن را به عنوان معافیت های پایین در محیط مایع در طول زمان است.

اضافه کردن شیر نارگیل. مخلوط تا زمانی که مرغ پوشش داده شده با شیر نارگیل. اضافه کردن سوپ مرغ و شاخه های بامبو و به جوش آورد. پس از مایع است که در جوش نورد به نوبه خود پایین تا متوسط و اجازه دهید آن را طبخ پایین برای یک ساعت یا بیشتر. در این مرحله در صورت تمایل به اضافه کردن نمک و سس ماهی. بیشتر اضافه کردن به طعم و مزه. این کاهش در طول زمان پس از آن بیش از حد نیست و آن را بیش از حد شور در صف مقابل. ادامه برای اضافه کردن بیت های کمی از رب کاری را spicier در صورت دلخواه.

به رشته: در حالی که مایع است نهفته طبخ نودل با توجه به بسته جهت. کنار گذاشته تا آماده به خدمت.

برای آماده سازی garnishes: در حالی که سوپ جوش پایین شروع به آماده garnishes است که همراه با ظرف.

تقسیم رشته به طور مساوی به کاسه. در محیط مایع بریزید و اضافه کردن garnishes با توجه به شهوت و میل خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن