کارین Olofsdotter: سوئد حاضر به تحمیل یک coronavirus مستند. این کشور سفیر توضیح می دهد که چرا

به همین دلیل است که هر کس صحبت کردن در مورد سوئد ؟ به تازگی کشور من گرفتار است توجه رسانه ها در ایالات متحده ب

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

به همین دلیل است که هر کس صحبت کردن در مورد سوئد ؟

به تازگی کشور من گرفتار است توجه رسانه ها در ایالات متحده برای یک دلیل غیر منتظره. به عنوان کل جهان در تلاش برای مدیریت گسترش این رمان coronavirus سوئد پاسخ به همه گیر شده است به طور خاص به عنوان "رادیکال" "سهل انگاری" و "بحث" از آنجا که سوئد است و نه تحمیل گسترده عمومی مستند رویکردی گرفته شده توسط بسیاری از کشورهای دیگر.

سوئد شناخته شده است به عنوان یک کشور قوی و رفاه, مدل, از جمله مراقبت های بهداشتی برای همه و اتحاد میان جهان بالاترین امید به زندگی. برخی ممکن است پیدا کردن آن دشوار است برای آشتی دادن این تصویر با رویکرد ما به حاوی COVID-19. از آن زمان به مجموعه ای از رکورد مستقیم در آنچه در جریان است در سوئد.

سوئد سهام همان اهداف که همه کشورهای دیگر برای نجات جان انسان ها و حفاظت از سلامت عمومی است. ما نیز در مواجهه با چالش های مشابه به عنوان دیگر کشورها; یعنی مقیاس و سرعت ویروس' گسترش و فشار بر نظام سلامت باشد. هدف این است که برای کاهش سرعت از coronavirus' گسترش و به "صاف منحنی" به طوری که تعداد زیادی از مردم تبدیل به بیمار در همان زمان.

سوئد مقابله با کروناویروس بیماری همه گیر از طریق هر دو از نظر قانونی اجرا اقدامات و توصیه ها. مانند بسیاری از کشورهای دیگر ما در حال ترویج اجتماعی فاصله محافظت از افراد آسیب پذیر و در معرض خطر, گروه, انجام تست و تقویت سلامت سیستم برای مقابله با این بیماری همه گیر.

دولت را ممنوع کرده است بازدیدکننده داشته است به مراقبت از خانه سالمندان و تغییرات به سیستم تامین اجتماعی به آن را آسان تر برای مردم با COVID-19 علائم بیمار را ترک کنند. مجامع عمومی بیش از 50 نفر هستند ممنوع است. مدارس متوسطه و دانشگاه و کلاس های درس کالج منتقل شده به آموزش آنلاین و مردم را تشویق به کار از خانه.

سوئد اقدامات متفاوت از کشورهای دیگر در چند راه قابل توجهی. ما در حال بستن مدارس برای کودکان و یا مراقبت از امکانات. ما هیچ مقررات است که نیروهای شهروندان به باقی می ماند در خانه های خود. و ما دستور بسته شدن هر کسب و کار هر چند کسب و کار مانند رستوران ها مورد نیاز برای کار با اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

سوئد قوانین در بیماری های مسری عمدتا مبتنی بر اقدامات داوطلبانه و بر مسئولیت فردی. سوئد coronavirus استراتژی های ایجاد شده بر آن اصول است. این یک استراتژی است که حس می کند برای سوئد اما ما فروتن به اندازه کافی به اعتراف است که ممکن است آن را کمتر حس جاهای دیگر به دلیل تمام جوامع متفاوت است.

کلیدی در اینجا این است که سطح بالایی از اعتماد در جامعه سوئد. با توجه به جهان ارزش بررسی دارد این است که سطح بالایی از اعتماد بين میان سوئدی ها و همچنین وجود سطح بالایی از اعتماد مقامات عمومی. مقامات همچنین سطح بالایی از اعتماد در شهروندان و توجه به توصیه های خود را.

استفاده از توصیه های بهداشت عمومی تلاش — به جای حکم — یک استراتژی مشترک در سوئد. یک مثال از این است که کودک واکسن. در مقایسه با ایالات متحده که در آن تمام 50 ایالت حکم واکسن را برای کودکان به منظور ثبت نام در مدرسه (اگر چه وجود دارد معافیت داده می شود) سوئد فرزند برنامه واکسیناسیون بر اساس توصیه از مقامات است و نه یک الزام قانونی است. در عین حال بیش از 97 درصد از سوئدی کودکان واکسینه می شوند مطابق با توصیه می شود برنامه ایمن سازی.

آن است که خیلی زود به رسم هر گونه نتیجه گیری قطعی در مورد اثربخشی اقدامات انجام شده در سوئد, اما آنها به طور مداوم مجددا توسط کارشناسان بهداشت عمومی.

آن را عمیقا انده که ویروس به آمار مراقبت از خانه سالمندان در سوئد. یکی از اولویت های اصلی در حال حاضر است که برای تقویت و حمایت برای کسانی که زندگی در خانه های مراقبت. بیشتر تجهیزات حفاظت فردی و آموزش آنلاین برای کارکنان ارائه شده تست افزایش یافته است و بیش از 1000 بازرسی انجام خواهد شد توسط مراقبت بهداشتی و اجتماعی بازرسی.

آن را نیز خیلی زود به مقایسه میزان عفونت و مرگ عوارض در سطح بین المللی از کشورهای متفاوت در چگونه آنها تعداد coronavirus مربوط به مرگ و میر. کشورهای متفاوت از نظر تراکم جمعیت سن و ساختار و مسکن فرهنگ — و بسیاری از عوامل دیگر که بر گسترش ویروس. کشور نیز در مراحل مختلف این بیماری همه گیر و در مراحل مختلف حفظ و یا استراحت اقدامات است.

در نهایت جهان نیاز به توافق در مورد نحوه ثبت نام COVID-19 مرگ و میر, نحوه شناسایی و ثبت نشده و موارد و نحوه ارزیابی کلی سلامت اثرات coronavirus در کل جمعیت. این مهم خواهد بود برای یادگیری از همه از این برای آماده سازی خودمان برای آینده بالقوه شیوع ویروس های مشابه.

در عین حال زندگی است نه حمل به صورت عادی در سوئد. اکثر مردم در خانه ماندن به طور داوطلبانه. داخلی سفر با قطار عمده وسایل حمل و نقل به شدت کاهش یافته است و تقریبا تمام پروازهای داخلی لغو شده است. بسیاری از کسب و کار بسته اند. بیکاری انتظار می رود که به طور چشمگیری. در پاسخ دولت را تایید کرده است بحران بسته برای کاهش تاثیر مالی از این بیماری همه گیر در سوئد کسب و کار و کارگران است.

این کروناویروس یک بیماری است که می تواند متوقف شود و یا به طور کامل ریشه کن حداقل نه تا زمانی که یک واکسن موثر تولید شده است. سوئد استراتژی ممکن است ارائه تمام پاسخ, اما ما معتقدیم این ترکیب داوطلبانه و اجباری اقدامات نه تنها پایدار برای کشور سوئد از یک مستند استراتژی خواهد شد اما تقویت تابآوری جامعه سوئدی برای مبارزه با این ویروس در دراز مدت است.

کارین Olofsdotter است سوئد سفیر ایالات متحده است. او نوشت: این ستون برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب