چلسی Bernardeschi می بیند وظیفه برای کمک به ایتالیا در طول همه گیر

این هفته بدون بازی داده اند فدریکو Bernardeschi زمان بیشتر از همیشه به تأمل در مسئولیت های او به عنوان یک فوتب

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

این هفته بدون بازی داده اند فدریکو Bernardeschi زمان بیشتر از همیشه به تأمل در مسئولیت های او به عنوان یک فوتبالیست.

خانواده همراه اول و یوونتوس و ایتالیا رو به جلو فکر بازگشت به مالی فداکاری با خانواده اش است که اجازه داده او را به کشتی سوار در سفر طولانی به سری آ

آن آغاز شد و با 3 1/2-ساعت دور ماشین سفر در سراسر توسکانی به جلسات آموزشی برای 8 سال Bernardeschi.

"آنها سرمایه گذاری پول خود را در" Bernardeschi به یاد می آورد. "و البته گاهی اوقات ما وارد شده و در پایان ماه با کمی پول است."

در حال حاضر نگرانی در مورد گسترده تر مشکلات اقتصادی در Bernardeschi ذهن به عنوان کشور ظهور از coronavirus مستند. ایتالیا اولیه اروپایی کانون COVID-19 شیوع و دیده است بیش از 32,000 شناخته شده مردم از بیماری در سه ماه.

"من بسیار متصل به مسائل اجتماعی از آنجا که در داستان من نیز نشان دهنده این بیت" Bernardeschi گفت: آسوشیتد پرس در یک تماس تصویری. "تمام مشکلات من رفته از طریق همه فداکاری که من ساخته ام, من خانواده فداکاری های ساخته شده. من رفته پایین که خیابان, بنابراین من می دانم آنچه در آن مانند به فداکاری برای رسیدن به بالا و چه مقدار شما باید به عرق."

بنابراین Bernardeschi تلاش شده است برای کمک به کسانی که مبارزه را از طریق همه گیر پشتوانه کمک های مردمی طرح ارائه شده که هشت هواکش قابل حمل برای Humanitas Gradenigo بیمارستان در تورین بالا بردن بیش از 80.000 دلار.

"این اساسی چون ما باید این وظیفه را به انجام این حال عمومی آمار و ارقام" Bernardeschi' گفت. "ما باید این وظیفه را به نمونه های مثبت, ما باید این وظیفه را به چیزی بیشتر به افرادی که به دنبال ما به طرفداران ما که ما را دنبال کنید و انتقال چیزهای مثبت.

"برای من هر شکل عمومی که تاثیر بر دیگر مردم باید در انجام این کار به دلیل آن است که تنها راهی که شما می توانید بهترین مثال و تغییر چیزهایی که کار نمی کنند مناسب نیست."

Bernardeschi بازی کرده است و برای یوونتوس پس از 8 مارس 2-0 پیروزی بر اینتر میلان بدون هر گونه طرفداران در تورین قبل از مسابقه به حالت تعلیق در آمد.

بازی ها بسته به تماشاگران است و راه آن خواهد شد به طور نامحدود زمانی که لیگ رزومه — برنامه به طور بالقوه ژوئن 13. آن را یک عنوان مسابقه با یوونتوس تنها یک نقطه جلوتر از لاتزیو در تلاش برای نهمین قهرمانی در یک ردیف.

"واضح است که میل به پایان فصل اما نیز وجود دارد یک مسئولیت بزرگ است که ما نمی توانیم نه نگاهی که وضعیت کل جهان و کشور ما" Bernardeschi گفت. "بنابراین ما باید به انجام همه چیز را با بسیاری از مسئولیت است."

پس از هفته تناسب اندام در خانه کار می کنند در حالی که در مستند با شریک زندگی خود را و جوان, دختر, ریتم زندگی به عنوان یک بازیکن حرفه ای است بازگشت با Juve در آموزش است.

"همه ما در اورژانس," او گفت:. "اما من فکر می کنم که این لحظه کمک می کند تا ما را به تأمل و درک آنچه در زندگی مهم است چرا که در بسیاری از مردم وجود دارد که در حال مرگ هستند و هر روز در جهان و این خوب نیست. آن زمان برای همه ما به آمدن نزدیک تر به هم و کمک به یکدیگر است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

جمع آوری کمک های مردمی برای COVID-19 امداد الهام گرفته شده است Bernardeschi برای راه اندازی یک بنیاد با حمایت از Roc Nation سازمان تاسیس شده توسط Jay-Z.

"من نباید فقط یک فوتبالیست," او گفت:. "اما همچنین مهم و تاثیرگذار شکل در سطح اجتماعى است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب