Josef Newgarden می دهد Penske رفت و برگشت از آیووا doubleheader - شنبه, 18 Jul 2020 PST

نیوتن, آیووا – Josef Newgarden شد خروشد پس از یک پنجم پایان در بازکن از IndyCar doubleheader در آیووا اصرار او

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

نیوتن, آیووا – Josef Newgarden شد خروشد پس از یک پنجم پایان در بازکن از IndyCar doubleheader در آیووا اصرار او بهترین ماشین از شب و آن را صرفا بدبختی که هزینه او را به نفع خود.

دو بار قهرمان سری در سمت چپ هیچ چیز را به شانس شنبه شب.

Newgarden آغاز شده از قطب و led نزدیک به سیم به سیم به برنده مسابقه 2 به تیم صاحب راجر Penske یک رفت و برگشت از دو IndyCar مسابقات پس از سیمون Pagenaud پیروزی در بازکن. آن را نیز به تیم Penske چهارم آن پیروزی در سه سری آخر این هفته با جام نسکار سری رانندگان هنوز به یکشنبه.

"من نمی دانم آنچه که ما باید انجام دهید برای حفظ شانس بد ما اما امیدوارم این یک شروع" Newgarden گفت. "من نا امید شده بود برای بچه ها دیروز. من عصبانی بود برای آنها را به خاطر من فکر می کردم ما تا به حال بهترین ماشین. بنابراین من فکر کردم همه مصمم به بازگشت و یک مسابقه خوب."

بیشتر شبیه به یک غالب یک. تنسی درایور led 214 از 250 دور شد برای اولین بار به پیروزی یک, آیووا, IndyCar نژاد از قطب.

"من شنیده ام که آمار و من فکر نمی کنم من تا به حال شده است در قطب در اینجا قبل از," او گفت: "بنابراین من نشسته بود وجود تفکر" من نمی دانم چرا ما نمی تواند انجام دهد. ما می تواند تبدیل به قطب.' من کاملا با اعتماد به نفس."

قدرت دوم به پایان رسید پس از مخرب خارج از doubleheader بازکن. گراهام رحال سوم شد و برای اولین سکو در بیش از یک سال و در حالی که Pagenaud دوباره آمد از پشت به پایان چهارم سریال رهبر اسکات دیکسون پنجم شد.

"این احساس خوب فقط به یک جامد بعد گفت:" قدرت که ریخته شده خود را با آب بطری پس از پله از ماشین در یک شب که در آن شاخص حرارت ماند حدود سه رقمی. "ما می داشت که پیروزی, البته, اما ظاهری مانند اگر شما انجام یک کار خوب در این سری شما پیچ. من خوشحالم که برای یک بار ما در واقع یک نتیجه خوب از آن است."

آن را به خصوص آخر هفته خوب برای تیم خود مالک که فرستاده 13 رانندگان در پنج سری در سراسر این دو قاره آخر هفته. Pagenaud به Penske اولین پیروزی IndyCar پیروزی پس از خرید این مجموعه در اواخر سال گذشته و سپس اسکات مک لافلین برنده Supercars مسابقه در استرالیا. Austin Cindric زخم برنده Xfinity نژاد در تگزاس در روز شنبه هنگامی که برای اولین بار از محل دان Kyle Busch رد صلاحیت شد و Newgarden ساخته شده از آن چهار برد در دو روز برای تیم Penske.

در حالی که Penske نوشته در IMSA نژاد در سبرینگ موفق به ایجاد سکو در روز شنبه وجود دارد یکی دیگر از Supercars مسابقه یکشنبه. رایان Blaney, Brad Keselowski و جوی afton wagner همچنین سعی خواهد کرد برای اضافه کردن به مسافت در جام سری مسابقه در تگزاس است.

"ما فقط به همه نشان داد در حصار شما باید به تعداد ما مهم نیست که چه اتفاقی می افتد گفت:" Pagenaud که مسائل مکانیکی در مقدماتی او را مجبور به شروع آخرین هر دو شب. "این علامت از قهرمانی تیم. این چیزی است که شما می خواهید به انجام. این چیزی است که شما می خواهید در هر آخر هفته. شما می خواهید مردم به شما ترس."

پاتو O'Ward تنها با قرار دادن مقدار ترس در Newgarden تا یک اشتباه در یک گودال توقف میدوی را از طریق مسابقه هزینه او را از صمیم قلب. O'Ward عقب تایر به درستی امن – یک مشکل مشابه باعث قدرت را خراب شب گذشته – و او تا به حال به آمار ترمز و فشار پشت به او غرفه به آن سخت تر.

O'Ward بازگشت به مسیر دامان پایین و مجبور شد به بازی گرفتن. او زخم تا پایان 12th.

Ryan Hunter-Reay نیز در حال اجرا بود نزدیک به جبهه زمانی که او چرخید و به دیوار های داخلی در تلاش برای سرعت بخشیدن به خاموش جاده گودال. جانباز راننده را همان چیزی که در مسابقه 1 ترک علامت سیاه و سفید بر روی دیوار در حدود 30 متری از هم جدا.

"رو به بهتر از آن است. من به دنبال به را تشکیل می دهند مقدار زیادی از مسیر و زمان بر است که از دامان و من کوتاه مدت-منتقل کردن از دنده دوم," او گفت:. "من تقریبا گرفتار آن است. تقریبا به حساب نمی کند. بچه ها در شماره 28 سزاوار نیست که."

ساخت یک نقطه

دیکسون که سه برنده مستقیم به شروع فصل به او 50 نقطه سرب و تنها اذعان یک نقطه به مکان دوم Pagenaud در سری رده بندی است. Newgarden یکی دیگر از چهار نقطه بازگشت در آنچه که تبدیل به یک سه مرد نژاد.

"من فکر می کنم ما شده ایم خیلی خوب در گرفتن خودمان را از برخی از چاله ها" دیکسون گفت. "مسابقه 2 در Elkhart بود یک روز بد برای ما است. ما در حال رفتن به یادگیری از آن. جالب است این آخر هفته را چگونه به سرعت همه چیز می تواند تغییر کند."

بعدی

این doubleheader ساخته شده آن پنج مسابقه برای IndyCar پس سری, بازگشت, بدون, طرفداران 4 جولای در جاده ها البته در ایندیاناپولیس موتور جاده سریع السیر. که شامل doubleheader آخر هفته گذشته در جاده های آمریکا. در حال حاضر سری طول می کشد یک استراحت قبل از در حال اجرا در اواسط اوهایو در اوت. 9 نهایی قبل از مسابقه به تعویق افتاد, Indianapolis 500 دو هفته بعد.

"من عاشق رفتن به خانه گفت:" رحال که بزرگ شد در نزدیکی Columbus, Ohio. "ما در بر داشت برخی از چیزهای خوب آخرین بار ما در جاده دروس بنابراین من انتظار ما واقعا خوب است. ما مدعی این سال است. من فکر می کنم بسیاری از مردم را دیده اند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب