به جای بازی راگبی در خانه آخر این هفته کانادا, کاپیتان آثار و منتظر

Ghislaine Landry قرار بود برای رهبری کشور در این زمینه این آخر هفته در HSBC کانادا زنان Sevens در Langford, B.

توسط NASERINEWS در 12 اردیبهشت 1399

Ghislaine Landry قرار بود برای رهبری کشور در این زمینه این آخر هفته در HSBC کانادا زنان Sevens در Langford, B. C.

به جای کانادا کاپیتان است برخی از 3400 کیلومتر دور های فیلم تمرین و انتظار برای راگبی به بازگشت.

کانادا زنان امیدوار بود به نمایش گذاشتن فرم در صفحه اصلی قبل از خانواده و دوستان در مسیر به بازی های المپیک است.

"که قطعا بخش بزرگی از ناامیدی. ما تا به حال شده است بازی بهترین راگبی ما تا کنون شده است بازی گفت:" Landry. "مسیر ما قرار بود واقعا خوب است و من فکر می کنم زمان یک ماه جولای سال 2020 المپیک بازی شده اند که واقعا برای ما خوب است."

کانادا زنان و برنز medallists چهار سال پیش در ریو بازی ها بسته بود برای دوم با استرالیا پشت نیوزیلند در HSBC World Rugby Sevens Series رده بندی کلی زمانی که ورزش زمین به توقف در ماه مارس است.

پس از ناامید کننده ششم-محل عملکرد در این فصل باز رویداد در ماه اکتبر گذشته در گلندیل, Colo., این کانادایی ها reeled کردن چهار مستقیما تریبون پس از اتمام. آنها runners-up به نیوزلند در دبی, همیلتون, نیوزیلند و سیدنی به پایان رسید و سوم در شهر کیپ تاون, آفریقای جنوبی.

سپس جهانی همه گیر از خط خارج همه چیز از جمله عقب هل دادن توکیو بازی های المپیک 2021 — کانادا کمیته المپیک پیشرو راه برای به تعویق انداختن بازی.

"همه ما صحبت می کرد شب که تصمیم بیرون آمد" Landry به یاد می آورد. "حتی اگر ما همه می دانستند که آن حق تصمیم گیری آن هنوز هم صدمه دیده است و بسیاری از ما خیلی ناراحت و غمگین است که این همه اتفاق افتاده است.

"اما مثل همه ما و گفت: همه ما می دانیم وجود دارد بسیار بیشتر است و این همه بالا و حتی بازی های المپیک ... اما هنوز هم یک قرص فرو برد و در آن تغییرات زیادی برای بسیاری از مردم است. یک سال دیگر از آموزش های المپیک است و این آسان نیست برای قرار دادن سر خود را در اطراف."

Landry که تبدیل 32 روز دوشنبه می داند همه چیز در مورد فداکاری.

به Toronto-منطقه آتش نشان Michaela Hoskins در سپتامبر 2018, Landry دور برای مدت طولانی در حالی که آموزش با این تیم است. حداقل در حال حاضر این دو با هم هستند.

Landry به خانه بازگشت به تورنتو بلافاصله بعد از اخبار از المپیک به تعویق افتادن.

"فصل ما بود و من مطمئن هستم که اگر آنها را به پرواز کردن و یا هر چیزی, بنابراین من می خواستم به خانه برای آنچه که من تصور می شود یک زن و شوهر از ماه از زمان دور از این تیم است."

او امیدوار است که همه از هم تیمی های او تصمیم به نگه داشتن رفتن در ورزش.

"همه نوع پیدا کردن راه خود را به صلح با آن ... در پایان روز اگر ما فقط صحبت کردن در مورد راگبی آن را یک سال دیگر برای نگه داشتن فشار دادن این تیم بهتر است," او گفت:.

هنوز Landry می داند که آماده سازی برای بازی های المپیک طول می کشد تلفات.

"دختران ما می دانیم که چگونه به قطار. ما می تواند سخت کار کردن را از طریق آن. مسائل فیزیکی است که واقعا در سوال. اما روحی و روانی طرف است که برای رفتن به سخت ترین. ما چهار سال و چهار(rennial) به اندازه کافی طولانی است و در حال حاضر با اضافه کردن یک سال پنجم, به عنوان یک ورزشکار که آن را انجام داده دو بار در حال حاضر آن را واقعا سخت به بسته بندی کردن سر خود را در اطراف."

با مسابقات در پاریس و هنگ کنگ نیز به تعویق افتاد کانادا زنان هیچ ایده زمانی که آنها ممکن است دوباره بازی. که آسان نیست برای ورزشکاران نخبه که روزانه آموزش است که به طور معمول متناسب با قله در رویدادهای مهم.

به جای Landry شده است کار کردن در خانه در تورنتو است.

"شما می کردم برای نگه داشتن بدن خود را آماده است. اما آماده برای آنچه که ما مطمئن نیستید," او گفت:.

Landry همچنین برای مقابله با استرس یک شریک در خط مقدم.

"آن را به سختی می دانم که هر تماس است که می آید می توان با قرار دادن او در معرض خطر و یا قرار دادن هر یک از همکاران او در معرض خطر" او گفت:. "آنها به خوبی آماده شده و آنها رو تمام PPE (حفاظت فردی و تجهیزات) و آنها محافظت می شود. اما من مطمئن هستم که شما دیده اید در این خبر وجود دارد بسیاری از موارد رفتن در اطراف آتش سالن ها و بخش های مختلف.

"آنها قطعا در خطر است, اما آن را یک کار است که باید انجام شود. من نگران اما من می دانم که آنها در حال انجام بهترین خود را و ما احساس بسیار با اعتماد به نفس که برامپتون آتش نشانی در حال انجام بهترین خود را برای امن نگه داشتن آنها را به عنوان به خوبی."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

ذکر شده در پنج و چهار پا و 143 پوند Landry هیچ غریبه ای به مواجهه با چالش ها ،

گفت: او بیش از حد کوچک به بازی راگبی بین المللی در سطح ارشد او در حال حاضر به عنوان تمام وقت به ثمر رساند رهبر در زنان sevens مدار با 1,356 امتیاز — 340 امتیاز جلوتر از شماره 2 Tyla ناتان-وانگ از نیوزیلند.

در سال 2017 Landry یکی از سه فینالیست برای جهانی راگبی زنان sevens بازیکن سال.

یک ستاره دانشگاه بازیکن در سنت فرانسیس خاویر Landry, اصل در سمت چپ سرد از سال 2007 تا سال 2010 پس از بازی دو ارشد تورهای کانادا.

او نگه داشته در حال بازی راگبی افزایش به چالش.

"هنگامی که شما باید به کار بسیار سخت است و شما واقعا تست شده است. اگر شما واقعا دوست دارم آن را برای آنچه در آن است, سپس شما احتمالا نمی خواهید به ادامه. بنابراین من فکر می کنم بخشی از آنچه که من ساخته شده است این بازیکن که من هستم این است که زمان تلاش و زمان که به من گفته شد هیچ و تصمیم گیری است که من ساخته شده به نگه داشتن رفتن و با وجود آن است."

جان Tait در زمان بیش به عنوان مربی شناخت آنچه Landry ارائه شده بود.

کانادا کاپیتان ماهر خود خواهی و پیسی. مغزی, بازیکن, او همچنین باعث می شود تصمیم گیری درست با توجه به Tait.

Landry پرداخت قیمت در این زمینه است. او پاره او پلانتار فاسیا (یک گروه از بافت است که متصل به استخوان پاشنه پا به پا) 2015 Pan-American بازی نهایی sidelining او را برای هشت ماه در leadup به بازی های المپیک 2016 و دچار دو دیسک صدمات در پشت او قبل از آن.

اما او ساخته شده است تا بدن خود را در ورزشگاه برای کمک به جذب مجازات ها در این زمینه است.

"اساسا ما بدن ما هستند armour," او توضیح داد.

و مثل او هم تیمی های او می کند آن را برای بعدی به هیچ چیز از نظر جبران خسارت. یک زده ورزشکار او نیز بالا از راگبی کانادا هر چند که پول اضافی ممکن است حمل به جلو آوریل گذشته.

"ما در حال رفتن به یک ضربه مالی که دشوار است چرا که ما اساسا زندگی در $20 ، 000 سال" گفت: Landry. "ما پرداخت کمتر از آنچه که دولت ارائه شده است به عنوان حمایت مالی به افرادی که شغل خود را از دست (با توجه به همه گیر).

"این قطعا از نظر مالی سخت برای اطمینان حاصل کنید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن