مهمان نظر: رهبران مدرسه متعهد به ایمنی - Sun, 02 Aug 2020 PST

ما از دست فرزندان خود را. هر چند ما قابل درک است که چرا ساختمان مدرسه به حال نزدیک به بهار گذشته در میان یک بی

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

ما از دست فرزندان خود را.

هر چند ما قابل درک است که چرا ساختمان مدرسه به حال نزدیک به بهار گذشته در میان یک بیماری همه گیر است که یک چالش باقی مانده است برای سلامت عمومی ما واقعا از دست رفته داشتن دانش آموزان ما در مدرسه است. ما مربوطه ولسوالی به دنبال فراموش جمعی ما بهترین در فاصله و در عین حال از آن بود که همان هم برای ما ارزش.

به عنوان COVID-19 همچنان به تاثیر قابل توجهی بر جوامع ما و بسیاری از آنچه ما گنج به عنوان "زندگی عادی" هر یک از ما و همراه با ما مربوطه تخته مدرسه و همکار مربیان ادامه پیچیده کار از برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید.

برنامه ریزی و تلاش در هر یک از ما در مناطق مربوطه و همکاری بین ما مدارس هستند متمرکز بازگشایی مدارس ما در امن ترین و موثر ترین راه ممکن برای ما دانش آموزان و کارکنان ما. در حالت ایده آل ما می خواهیم با هم در مدارس ما.

اولویت ما این است که سلامت و رفاه ما دانش آموزان و کارکنان. مدرسه بازگشایی برنامه را دنبال عمومی دستورالعمل های بهداشتی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های, واشنگتن, وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت و اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه است. ما کار را به مش کلید سلامت مورد نیاز با ما تمایل صادقانه به دانش آموزان ما در مدرسه امن و یادگیری – به صورت عادی در یک مد به عنوان امکان پذیر است. ما مشتاق به ارائه حضوری آموزش هنگامی که آن را تعیین امن برای کارکنان و دانش آموزان; اما ما می دانیم که هدایت از مقامات بهداشتی ممکن است به ما اجازه می دهد به قدم که در پاییز.

به عنوان پدر و مادر ما می دانیم که بهره مندی از با هم بودن در یادگیری و آموزش روند. ما درک می کنیم و ارزش و اهمیت تعامل و ارتباط بین دانش آموزان و معلمان/کارکنان و بین دانش آموزان خود را.

بنابراین ما به عنوان تلاش در جهت بازگشت به مدرسه ما اذعان دارند که دیدگاه های متفاوت در مورد بهترین مسیر رو به جلو است. ما مقدار ورودی از, و همکاری با, همه با یک خطر است – ما دانش آموزان و خانواده های همکار ما مربیان و جوامع ما در کل. ما همچنان به یادگیری از طریق جریان سفر coronavirus و آثار آن که گسترش صبر و فضل نسبت و با یک دیگر است که به عنوان مهم به عنوان آن را تا به حال بوده است. از آن آسان است برای هر کسی که به تعریف آنچه که بهترین است, چه امن و چه موثر است.

در عین حال ما متعهد به انجام ما بهترین در امن ترین و موثر ترین راه ممکن است. و ما ارزش این فرصت را به کار با هم برای گوش دادن به یک دیگر و به سازش و تعادل هر چه از ما بیشتر می خواهید با آنچه که امکان پذیر است در حال حاضر. به صورت جداگانه و در مجموع ما در مورد مراقبت علمی و اجتماعی و عاطفی رفاه دانشجویان ما و در مورد ایمنی خود و ایمنی از همه – بهداشت عمومی است که به حق فراگیر اولویت است.

در inexact علم یادگیری و آموزش از طریق یک جریان همه گیر ما را دنبال تخصص و پروتکل های که ارائه خواهد شد مدارس ما به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است; قدردانی می کنیم که هر کس می خواهد خود را انجام دهد و یا بخشی خود را برای به حداقل رساندن در ادامه گسترش ویروس; و ما سپاسگزار برای خدمت فوق العاده دانش آموزان, حمایت, خانواده و جوامع بزرگتر و به کار با دیگر مربیان که به اشتراک گذاری تمایل ما برای پیدا کردن بهترین راه رو به جلو.

Superintendents از مدارس در Spokane County:

بن کوچک, Central Valley; Rob Roettger شنی; Travis هانسون گوزن پارک; Kelly شیا شرق دره; سفت راسل Freeman; Jeff Baerwald بزرگ شمال; Brett Baum, آزادی; Shawn Woodward مید; Tim ایمز پزشکی دریاچه; Dave Smith, نیوپورت; Brian Talbott نه مایل می افتد; Eric Sobotta, Reardan-Edwall; Ken Russell, رودخانه; آدم Swinyard اسپوکن; و کایل Rydell غرب دره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن