غول گیر شکن Posey مردد از سال 2020 فصل نقل از نوزاد دوقلو' سلامت

سان فرانسیسکو—آخرین باری شکن Posey رفت و یک فصل بدون پوشیدن یک غول نیوجرسی وجود دارد سوال در مورد بروس Bochy ش

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

سان فرانسیسکو—آخرین باری شکن Posey رفت و یک فصل بدون پوشیدن یک غول نیوجرسی وجود دارد سوال در مورد بروس Bochy شغل و امنیت و عدم اطمینان بیش از اینکه برایان Sabean شد صالح اجرایی و ترس مشروع برگزار شده توسط مادام العمر طرفداران این تیم در سان فرانسیسکو آنها هرگز حق رای دادن برنده سری جهانی عنوان شده است.

چگونه زمان تغییر کرده است.

Posey ساخته عاطفی تصمیم به انتخاب کردن از 2020 فصل بیس بال جمعه پس از او و همسرش, کریستن اتخاذ دختران دوقلو یکسان. دختران متولد شدند در هفته گذشته تصویب شد رسمی پنج شنبه, حفاری Posey تعهد به قرار دادن سلامت و ایمنی خود و خانواده پیش از تمایل خود به بازی بیس بال در طول coronavirus بیماری همه گیر.

یازده سال پس از Posey عرضه با غول و 10 سال پس از او شد این تیم full-زمان شروع گیر یکی از این انجام شده ترین بازیکنان در تاریخ حق رای دادن خود را اعلام کرد انتخاب یک ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور بیس بال عملیات Farhan زیدی و مدیر گیب Kapler.

"من در نهایت هنوز هم همان تصمیم مهم نیست که آیا من تا به حال حمایت یا نه" Posey گفت. "اما آن را قطعا خوب به رهبری سازمان به عقب در تصمیم گیری و یک زن و شوهر از بچه ها که مردان خانواده خود را."

Posey تبدیل کرده بیس بال در سواحل McCovey یارو در راه هیچ یک از اعضای این سازمان می تواند تصور از غول های انتخاب شده او با پنجمین کلی انتخاب در سال 2008 MLB پیش نویس است.

شش All-Star گره چهار نقره مشت زن جوایز و 2012 MVP افتخار کرده اند سمان خود را فردی میراث به عنوان یکی از حق رای دادن را همه وقت نوابغ اما Posey حضور در پشت صفحه است که به کمک راهنمای غول به ارتفاعات بی سابقه ای و جهانی سه سری عناوین بیش از دهه گذشته است.

Posey را در زمینه دستاوردهای تبدیل Bochy به آینده Hall of Famer ساخته شده Sabean یکی از مدیران انجام در تاریخ اخیر و به شهر سان فرانسیسکو سه رژه بازار و خیابان است.

رهبران از غول های گذشته باید نقل مکان کرد و از نقش خود — هم تیمی های که دریافت Posey معروف خرس آغوش بازنشسته شده اند و یا شروع بازی در جاهای دیگر — اما در روز جمعه تنها holdover از سان فرانسیسکو به عنوان اولین تیم در سال 2010 دریافت حمایت کامل از رهبران جدید که درک شرکت از آنچه جالب توجه به معنی سازمان است.

"بدیهی است که (با) شکن آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال, ما قصد داریم برای حمایت از (او) از صمیم قلب" Kapler گفت.

حتی اگر غول دوست دارم به Posey مشاور در برخی از نقطه در طول سال این سازمان می خواهد به خود اجازه می دهد تا حق رای دادن بازیکن به اولویت بندی و حرکت در سرعت خود را.

"من فکر می کنم به عنوان انطباق به عنوان شکن است, ما می خواهم به قادر به گرفتن بیش از حد از زمان خود را به خصوص در چند هفته آینده" زیدی گفت. "خانواده اش در حال رفتن به دست خود را کامل است."

با یک سال و یک تیم گزینه برای 2022 باقی مانده در Posey قرارداد ممکن است فصل آینده می تواند علامت پایان شکارچی تمدید تصدی در یک غول ، با Posey نشسته در این سال این باشگاه را حتی بزرگتر گام به سوی آینده از آن را در ابتدا پیش بینی شده است.

پس از چند ماه از raving در مورد رهبری Posey فراهم می کند در غول محل باشگاه وانجمن زیدی و Kapler را مجبور به ساخت یک روز افتتاحیه فهرست بدون خدمات تیم مهم ترین بازیکن.

این باشگاه دارای یک جفت minor league رایگان-عوامل در اردوگاه در حال حاضر در نظر گرفته می شود جلو دونده برای فهرستی از نقاط در تایلر Heineman و غارت Brantly که یک ترکیب 131 بازی از لیگ برتر را تجربه کنند.

زیدی با اشاره به امکان دیگری غیر فهرستی minor league رایگان-عامل چادویک Tromp را به شکل مخلوط, اما او اضافه غول ممکن است به دنبال گزینه های خارجی و قطعا نیاز به اضافه کردن یکی دیگر از شکارچی به بازیکن استخر برای اجرای کارآمد اردوگاه تابستانی.

به عنوان زیدی و Kapler سابقه سوال در مورد آینده نزدیک از موقعیت آنها اجتناب شود thrusting 2018 در دور اول پیش نویس انتخاب Joey بارت به کانون توجه است. غول' top اجرایی و مدیر هم گفت: فرصت خواهد باز در پشت بشقاب و انتظار می رود رقابت برای فهرستی از نقاط به رشد شدید تر در روزهای آینده, اما نمی خواهد مرتکب به گفته بارت است که در حال حاضر در مسیر خود را به لیگ برتر اولین بازی در این فصل است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

وجود نگرانی واقعی در مقابل دفتر که بارت نیاز بیشتر ادویه در جزئی لیگ پس از بازی فقط 22 بازی در دو ریچموند فصل گذشته اما پس قوی بهار آموزش نمایش و Posey تصمیم به انتخاب کردن به نظر می رسد به عنوان اگر سازمان سمت چپ با انتخاب کمی اما به طور جدی در نظر گرفتن ساخت بارت بخشی جدایی ناپذیر از سال 2020 فهرست.

بارت ممکن است کار را به انجام با دریافت مهارت در گیر و موقعیت می تواند با استفاده از فرصت های بیشتر در برابر سطح بالاتر جزئی لیگ آغوش, اما بدون جزئی لیگ فصل بارت را بهترین فرصت برای بهبود در آینده نزدیک است به احتمال زیاد به عنوان یک بازیکن بزرگ لیگ.

مانند Posey در سال 2009 و 2010 غول امید زیادی برای یک چشم انداز است که دارای پتانسیل برای لنگر سازمان گروه بعدی از هسته بازیکنان. آن را غیر واقعی انتظار بارت به پشت سر هم بر روی صحنه راه Posey را در خود rookie فصل اما در یک سال و زمانی که غول های ناگهانی و کوتاه در گزینه های در یک موقعیت بحرانی شاید بارت و این بازیکن است که می تواند شکاف از نامشخص در حال حاضر به آینده ای روشن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن