بازی: NHL کار صلح امتیاز به پلی آف شروع Aug. 1

NHL گرفته شده یک گام عظیم به سمت از سرگیری این بیماری همه گیر-ضربه 2019-20 فصل بعد از این تابستان و تامین نیرو

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

NHL گرفته شده یک گام عظیم به سمت از سرگیری این بیماری همه گیر-ضربه 2019-20 فصل بعد از این تابستان و تامین نیروی کار صلح برای آینده قابل پیش بینی.

لیگ و بازیکنان خود را' association اعلام کرد دوشنبه شب که آنها را با چکش از توافق اخیر در بازگشت به بازی پروتکل به عنوان به خوبی به عنوان یک تفاهم نامه چهار سال تمدید زمان توافق جمعی.

شورای حکام بازیکنان در هیئت اجرایی و عضویت کامل در حال حاضر باید تصویب اسناد در سه جداگانه رای. اگر پیشنهاد دریافت چراغ سبز اردوگاه های آموزشی آغاز خواهد شد ژوئیه 13 با حضور 24 تیم از رفتن به لیگ دو تعیین شده hub شهرستانها — انتظار می رود تورنتو ادمونتون — ژوئیه 26.

بازی را شروع Aug. 1 از جمله یک بازی در سری بین افرا برگها و Columbus Blue Jackets.

درهم در سایه بی سابقه اقتصادی ضرر و زیان آورده COVID-19 — و به عنوان مهم برای از سرگیری بازی — پیشنهاد کار مقابله خواهد ميانگين حداقل 14 سال متوالی از NHL-nhl on nbc هماهنگی پس از lockouts از بین برود 2004-05 فصل و قطع 1994-95 و 2012-13 مبارزات به 48 بازی.

در حالی که جزئیات این معامله که گذشته از طریق 2025-26 فصل نیست ساخته شده دوشنبه آن را اعتقاد بر این درپوش حقوق سپردن پرداخت از بازیکنان به صاحبان المپیک و مشارکت همه شکل برجسته. سپردن بخشی از حقوق بازیکن که نکردن برای تضمین 50/50 تقسیم هاکی مربوط به درآمد یک مسئله موجب ناراحتی برای بازیکنان و حتی قبل از همه گیر آمار و برنامه به حالت تعلیق درآمد, مارس 12.

بازگشت به بازی های المپیک نیز یک اولویت برای بازیکنان است. NHL که هنوز به مذاکره با کمیته بین المللی المپیک قلم 2018 بازی های زمستانی پس از شرکت در پنج مستقیم بین 1998 و 2014.

لیگ و بازیکنان پرده برداری 24-تیم قالب برای از سرگیری بازی در اواخر ماه مه.

خواستار طرح برای بازیکنان به تفکیک از جمعيت شدیدا کنترل "حباب" — بازی برگزار خواهد شد و بدون طرفداران — به امید نگه داشتن coronavirus در خلیج. NHL که تست خواهد شد هر کس در داخل حباب روزانه همواره به حفظ یک یا بیشتر از نتایج مثبت لزوما از خط خارج راه اندازی مجدد.

NHL و nhl on nbc برشمرد گسترده بهداشتی و اقدامات ایمنی برای اردوگاه های آموزشی و از سرگیری بازی — به عنوان فاز 3 و فاز 4 — در دو سند مجموعا 47 صفحه.

  • تیم می تواند به 52 نفر از جمله بیش از 31 بازیکن است.
  • هر کس در حباب خواهد بود موضوع را به آزمایش روزانه از جمله بازیکنان کارکنان هتل کارگران خدمات مواد غذایی کارکنان و رانندگان اتوبوس.
  • هر عضو تیم/بازیکن داخل حباب خواهد شد انتظار می رود باقی می ماند وجود دارد به جز برای شرایط تخفیف: پزشکی, توجه, تولد یک کودک و یا یک مرگ در خانواده است.
  • هر کسی از بازگشت به حباب خواهد بود موضوع را به حداقل چهار روز قرنطینه با بینی روزانه تست های گرد برای COVID-19.
  • در حالی که لیگ تشویق فیزیکی فاصله در همه زمان ها بازیکنان نمی خواهد نیاز به پوشیدن ماسک در هنگام ورزش و یا بر روی یخ. همان می رود برای مربیان در پشت نیمکت و دفتر مقامات. ماسک مورد نیاز در داخل حباب برای هر فرد در اتاق هتل خود را.
  • NHL و nhl on nbc می تواند به تاخیر, به تعویق انداختن حرکت و یا انصراف از بازی در صورت وجود یک "خطر ابتلا به بازیکن ایمنی و سلامت" و/یا یک فرصت است که "یکپارچگی رقابت" است در معرض خطر از جمله نامشخص "غیر قابل کنترل شیوع COVID-19."
  • افراد ترک حباب بدون اجازه ممکن است به عواقب و از جمله حذف از مرحله 4. تیم نیز می تواند ضربه با جریمه و/یا از دست دادن پیش نویس انتخاب کند.
  • بازیکنان مجاز به انتخاب کردن از فاز 3 و فاز 4 بدون مجازات اما باید به اطلاع تیم خود در این هفته.

ونکوور, لاس وگاس, شیکاگو, Columbus, دالاس, لس آنجلس, پیتسبورگ و Minneapolis/St. Paul شد و دیگر شهرستانها در اصل در حال اجرا به هاب.

NHL است که به دنبال به راه اندازی مجدد آن فصل را با یک طرح است که شامل هشت بهترین-از-پنج دور مقدماتی سری قبل از pivoting معمولی 16-تیم پلی آف. آن امیدوار جام استنلی که اعطا شده است اما دو بار پس از سال 1893 تحویل داده خواهد شد برخی از زمان در پاییز.

با وجود روز دوشنبه خبر خوب وجود دارد باقی می ماند مشکل آب به حرکت.

لیگ و nhl on nbc نمی قرنطینه بازیکنان در اردوگاه های آموزشی. در عوض, آنها خواسته خواهد شد که برای ماندن در خانه هنگامی که در میدان یخ بازی امیدوار است که در انزوا و تست خواهد بود به اندازه کافی برای جلوگیری از هر گونه بیماری.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

از 396 NHLers تست در تیم امکانات بین 8 ژوئن و جولای 6 در طول داوطلبانه فاز 2 تمرینات نتایج 23 ها (حدود شش درصد) آمد مثبت است. لیگ گفت: همچنین آگاه از 12 دیگر تست مثبت برای بازیکنان که در مرحله 2.

به Tampa Bay Lightning بسته عمل خود را مرکز ماه گذشته پس از سه بازیکن و اعضای هیات اضافی آزمایش مثبت است. از 24 تیم آماده رزومه, بازی, 18 ایالات متحده از جمله زمان virus نقاط داغ مانند فلوریدا و تگزاس و آریزونا.

چهار باشگاه قبلا تایید کرد 10 امتیاز مثبت آزمون در بهار: پنج نفر از سناتورهای اتاوا سه از بهمن کلرادو و هر یک از پیتسبورگ پنگوئن و بوستون برونز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن