برای بار سوم واشنگتن را جهاد جنگل به نام فصل لیست دیده بان - سه شنبه, 21 Jul 2020 PST

یکی دیگر از فهرست سازمان دیده بان برای جهاد جنگل. برای سومین بار در دو هفته واشنگتن linebacker گنجانده شد در ی

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

یکی دیگر از فهرست سازمان دیده بان برای جهاد جنگل.

برای سومین بار در دو هفته واشنگتن linebacker گنجانده شد در یک فصل لیست سازمان دیده بان ساخت برش برای Bronko Nagurski جایزه که به رسمیت می شناسد ملی بازیکن دفاعی سال است.

جنگل' دیگر سازمان دیده بان لیست اجزاء بودند Bednarik جایزه دیگر بازیکن دفاعی سال افتخار و Butkus جایزه که ارائه شده است به این کشور بالا linebacker.

این WSU ارشد یکی از بازیکنان 13 از Pac-12 کنفرانس نام برای لیست سازمان دیده بان پیوستن به پالسون Adebo از دانشگاه استنفورد Jevon هلند اردن اسکات و Kayvon Thibodeaux از اورگان Talanoa Hufanga جی Tufele و دریک جکسون از USC, Nate Landman کلرادو الیاس Molden لوی Onwuzurike و جو ترایون واشنگتن و Hamilcar راشد از ایالت اورگان.

جنگل, یک سان دیگو مادری که با حضور مارپیچ دبیرستان, ثبت 141 پردازد به عنوان یک اشتباه junior که گره خورده است برای پنجم-بیشتر در یک فصل و اضافه شدن 10 دنده-برای-از دست دادن سه کیسه سه پاس breakups دو مجبور اشتباه کردن و رهگیری.

Pac-12 بالا بازگشت tackler تا به حال 10 تکل یا بیشتر در نه بازی های فصل گذشته و دربسته در محیط فصل خود را با یک حرفه ای-بالا 20 پردازد در WSU را از دست دادن به نیروی هوایی در Cheez-It کاسه. 20 پردازد بسته بود برای هفتمین بیشتر در WSU تک بازی تاریخ است.

با توجه به Pro Football Focus جنگل بود Pac-12 بهترین در داخل linebacker در تصویب عجله بهره وری و چهارم آن-بهترین ها در داخل linebacker در اجرا متوقف درصد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب