روز پدر تبدیل 110 - Thu, 19 Jun 2020 PST

در این تاریخ 110 سال پیش اسپوکن را در کلیساها و کسب و کار در زمان برای جشن پدران خود. در اینجا چگونه یک اسپوکن

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

در این تاریخ 110 سال پیش اسپوکن را در کلیساها و کسب و کار در زمان برای جشن پدران خود. در اینجا چگونه یک اسپوکن دختر به فروش می رسد ساکنان منطقه در ایده و پس از آن در زمان پدر و روز ملی:

DEC. 6, 1907
یک انفجار در یک معدن زغال سنگ در Monongah, غرب ویرجینیا, جان 362 معدن. دو صد و پنجاه و آنها پدران که پشت سر بگذارید حدود یک هزار و یتیمان کودکان است.

5 جولای 1908
یکی از آن کودکان, فضل طلایی کلیتون نشان می دهد به او پاستور – Robert T. Webb از ویلیامز یادبود Methodist کلیسای اسقفی جنوبی در Fairmont, West Virginia – که آنها برگزاری ویژه مراسم یادبود برای کسانی که پدران است. یادبود برگزار می شود – اما آن را محلی و آن را یک واقعه یک بار.

9 مه 1909
در حالی که گوش دادن به یک روز مادر, خطبه سونورا اسمارت داد از اسپوکن ایده داشتن یک روز مشابه به افتخار پدران است. او خود را پدر ویلیام جکسون, هوشمند, یک جنگ داخلی جانباز و یک مرد زن مرده که او مطرح و از او پنج برادر کوچکتر بعد از مرگ مادرش در هنگام زایمان با پنجم ، Sonora شد فقط 16 وقتی که آن اتفاق افتاد. داد با این نسخهها کار در منطقه وزرا و تجار و YMCA به او پیشنهاد می افتد. داد نشان می دهد ژوئن 5 – در روز تولد پدرش – اما که می شود تحت فشار قرار دادند به سومین یکشنبه ماه ژوئن است.

سونورا اسمارت داد

19 ژوئن 1910
اولین روز پدر مشاهده شده است در اسپوکن. داد ارائه هدیه به معلولان پدران است. پسران از YMCA فصل گل رز در lapels – قرمز برای کسانی که با زندگی پدران و سفید برای مرحوم. ویژه موعظه بر پدری ارائه شده در پروتستان و کلیساهای متدیست در اسپوکن. روز مشاهده شده است در سراسر ایالت واشنگتن با تشکر از اعلام توسط رژیم صهیونیستی. M. E. یونجه.

1911
مددکار اجتماعی Jane Addams پیشنهاد سراسر شهر بود روز پدر در شیکاگو اما مقامات شهرستان رای دادن این ایده.

1912
Rev. J. H. Berringer از ایروینگتن Methodist Church در ونکوور واشنگتن دارای یک جشن روز پدر. کلیسای تحت تاثیر این اولین جمله بعد به افتخار پدران است.

1913
لایحه ای را به شما معرفی ملی روز پدر تعطیلات معرفی شده در کنگره با تشکر. J. همپتون مور پنسیلوانیا است. مور معرفی این لایحه در این پیشنهاد از شارلوت Kirkbride و کری استرنبرگ فیلادلفیا بود که کار می کرد برای روز پدر مشاهده "در بسیاری از نقاط کشور" که در ماه ژوئن گزارش نیویورک تایمز.

1914
رئیس جمهور وودرو ویلسون تصویب قطعنامه ای است که باعث می شود روز مادر رسمی جشن شش سال پس از آن پیشنهاد شد.

1915
هری C. حوصله شیرها باشگاه بین المللی سازماندهی جشن روز پدر در سومین یکشنبه ژوئن: روز تولد خود را. سازمان او نیز معتقد است این اولین بار است که چنین جشن و افتخار خواهد کرد او را به عنوان مبتکر روز پدر. در طول سال, Meek را چندین تلاش برای فشار خود را جشن در سراسر کشور.

1916
رئیس جمهور ویلسون افتخارات اسپوکن را جشن روز پدر با استفاده از یک ویژه تلگراف کلید تنظیم در روی میز کار خود در کاخ سفید که unfurls یک پرچم در اسپوکن. او تلاش می کند به روز پدر رسمی در سراسر کشور جشن اما کنگره در برابر ترس آن را تبدیل به بیش از حد تجاری – که در حال حاضر اتفاق می افتد با روز مادر.

1920s
داد متوقف می شود, ترویج جشن روز پدر در حالی که او مشغول به تحصیل در موسسه هنر شیکاگو.

1921
فرماندار ویرجینیا اعلام یک روز به درخواست خانم Walter H. بورگس.

1924
رئیس جمهوری کالوین کولیج – اقدام در خواست Meek – توصیه می کند روز پدر مشاهده می شود در سراسر کشور اما کاهش آن را ملی اعلام. خود قطعنامه "برای ایجاد روابط صمیمی تر بین پدران و فرزندان خود و تحت تاثیر قرار دادن بر پدران اندازه گیری کامل از تعهدات خود."

1930s
Dodd بازگشت به Spokane میدارد و دوباره ترویج جشن روز پدر. او با کمک ملی به گروه تجارت است که بهره مندی از هدیه دادن تعطیلات: کراوات و کلاه سازندگان و تنباکو و مغازه ها و غیره.

1932
بورگس ثبت ملی روز پدر انجمن" با ایالات متحده ثبت اختراع ، او بنا به گزارش قطره هر گونه ادعا برای ایجاد روز پدر هنگامی که او می آموزد از Dodd تلاش.

1936
Dodd دریافت پشتیبانی از نیویورک در ارتباط مردانه خرده فروشان که به صورت یک روز پدر به کمیته ترویج جشن سالانه.

1942
روز پدر کمیته آغاز می شود انتخاب یک پدر سالانه از سال, بر اساس "دستاورد برجسته." در میان برندگان: دکتر رالف Bunche, ژنرال داگلاس مک آرتور و رئیس جمهور هری ترومن دوایت دی آیزنهاور و جان اف کندی.

1952
داد پسر است به نام "ایده آل از سال 1952" توسط واشنگتن پست.

1957
سناتور. مارگارت چیس اسمیت از مین پیشنهاد ملی روز پدر, تعطیلات, تعزیر کنگره برای تجلیل از مادران و نه پدران. "به تنها فقط یکی از ما دو پدر و مادر و حذف دیگر این است که شدید ترین توهین قابل تصور" اسمیت می نویسد.

1961
Rep. والت Horan به ارمغان می آورد تا موضوع یک بار دیگر در خانه و گفت: "روز پدر به دست آورده در سراسر کشور رعایت اما هرگز با توجه به رسمیت شناختن رسمی از کنگره است."

1966
رئیس جمهور لیندون جانسون مسائل اجرایی به منظور تعیین یکشنبه سوم در ماه ژوئن به عنوان روز پدر.

1970
کنگره می گذرد قطعنامه 187 که در تماس های شهروندان ایالات متحده در روز پدر به "ارائه عمومی و خصوصی بیان چنین روز به مطیع عشق و قدردانی است که آنها به پدرانشان."

1972
ریچارد نیکسون رئیس جمهور نشانه های مشترک با وضوح 187 به قانون است.

1978
داد می میرد در سن 96.

روز پدر اقتصاد

هر سال این فدراسیون ملی خرده فروشی انجام یک نظرسنجی برای دیدن آنچه که خریداران برنامه ریزی برای خرج کردن در روز پدر. این سال را بررسی 8,209 بزرگسالان ایالات متحده انجام شد بین ممکن است 1-8. حاشیه خطا است به علاوه یا منهای 1.1 درصد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب