کارشناسان تقسیم بیش از MLB قصد دارد 60 بازی فصل

نیویورک—سی بیس بال تیم از 28 شهرستانها تلاش برای بازی 60 بازی هر دلیل یک بیماری همه گیر کوروناویروس که به ظاهر

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

نیویورک—سی بیس بال تیم از 28 شهرستانها تلاش برای بازی 60 بازی هر دلیل یک بیماری همه گیر کوروناویروس که به ظاهر نیست به اوج خود رسید و در ایالات متحده است.

قابل قبول? ارزشمند است ؟ بی وجدانی?

حتی در میان کارشناسان این بستگی دارد که صحبت کردن:

"بازی بیس بال کار می کنند" گفت: دکتر دیوید آهوجا, استاد بهداشت جهانی در دانشگاه بوستون دانشکده بهداشت عمومی. "من فکر می کنم این امکان پذیر است."

"وجود دارد برخی از ورزشی است که در معرض خطر بالاتر در مقابل ریسک پایین تر," دکتر گفت: Amesh Adalja ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت. "بیس بال مرتب از خطر متوسط."

"من بسیار عصبی مورد MLB طرح," دکتر گفت: Zach Binney متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه اموری. "این می تواند یک فاجعه است."

کارشناسان بهداشت عمومی احساسات متناقضی در مورد بیس بال را امیدوار به باز کردن آن فصل جولای 23. وجود دارد که خوش بینی به دلیل ماهیت ورزش خود که به تولید کمتر در میدان خطر از بسکتبال و فوتبال یا هاکی. سپس دوباره بازیکنان و خانواده های آنها به صورت یک وظیفه دلهره آور ماندن امن و دور از ورزشگاه به خصوص با تیم سفر به و از آمار مناطق از جمله فلوریدا و تگزاس.

بر خلاف NBA و NHL, تیم های لیگ بیس بال نمی توان منزوی به حباب — آنها رفت و آمد در سراسر کشور است.

بیشتر از همه وجود دارد عدم اطمینان.

"من فکر نمی کنم شما می توانید به طور کامل تعیین دقیقا همان چیزی است که در معرض خطر خواهد بود" Adalja گفت.

MLB فراهم کرده است تیم های با 113-صفحه عملیات کتابچه راهنمای کاربر جزئیات پروتکل برای آن همه گیر-کوتاه 60-بازی فصل به طور منظم.

بازیکنان خواهد شد و آزمایش هر 48 ساعت. ماسک و اجتماعی فاصله هستند که باید در همه زمان ها به جز در این زمینه است. پشتیبان گیری می توانید به تماشای بازی ها از غرفه به جای ستاره شرق. هیچ دانه آفتابگردان. هیچ تف. هیچ لیسیدن انگشتان. حتی کثافت نمی شود مجاز به دریافت نزدیک است.

وجود دارد پروتکل برای سفر هوایی, اتوبوس, مسافرت, اتومبیل خصوصی و هتل ها به همراه راهنمایی های کلی برای جلوگیری از تماس با افراد خارج از بیس بال جهان است.

می توانید تمام است که نگه داشتن بازیکنان بی خطر است ؟ می توانید آن را نگه دارید MLB از زور زدن منابع در جوامع میزبان? اگر چه طرفداران مجاز برای حضور در بازی ها در ماه های سپتامبر و اکتبر به عنوان برخی از صاحبان تیم پیشنهاد کرده اند?

در کوتاه مدت می تواند آن را به کار?

دو هفته پیش فصل به اردوگاه وجود دارد برخی از این دلیل برای خوش بینی.

با توجه به آمار منتشر شده در جمعه توسط MLB فقط 0.4 درصد از نمونه ها از بازیکنان و مربیان آزمایش پس از 27 ژوئن باید دوباره مثبت است. که بسیار پایین تر از ملی مثبت نرخ حدود 9 درصد است.

شده اند وجود دارد تاخیر در تست مهمترین اطراف ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته و دو نفر از 30 تیم تا به حال حداقل یک نفر تست مثبت است.

هنوز نتایج بدون شک دلگرم کننده است.

"این یک نقطه شروع خوب" گفت: آهوجا, یک متخصص بیماری های عفونی در بوستون مرکز پزشکی است که توصیه دیگر طرفدار ورزشی لیگ.

آن را بیش از حد به زودی به می گویند در صورتی که می توانید تاریخ و زمان آخرین.

تست بحرانی ستون MLB طرح, اما آن را به سختی وشکست. کنار خسته کننده تاخیر مجبور است که چند تیم برای انصراف از عمل — حتی زمانی که نمایش به کار گرفته کاملا وجود دارد معایب.

بازیکنان و پرسنل حوزه ارائه نمونه هر 48 ساعت و در نتیجه قرار است به یک تا دو روز به روند. این بدان معناست که بازیکنان می توانند در آزمون شرکت در یک یا دو بازی و یا شیوه و پیدا نشده است تا پس از آن که آنها باید COVID-19.

"وجود دارد بسیاری از موارد شما ممکن است گرفتن آنها به اندازه کافی سریع" Binney گفت.

بنابراین انتقال خطر به پایین نگه داشته و حتی با کروناویروس مثبت بازیکنان ،

ماهیت این ورزش باید کمک کند.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"آن را نمی زودگذر مخاطبین است که گسترش این ویروس گفت:" Adalja که همچنین در NCAA را COVID-19 پانل مشاوره. "این تماس نزدیک برای 10 تا 15 دقیقه پس چیزی مانند مردم حلق آویز کردن در ستاره شرق بسیار بیشتر احتمال epidemiologically به منجر به گسترش ویروس."

زمینه بازی — حتی جعبه خمیر را — باید نسبتا امن به جز شاید برای گیر و ورق داوری. Adalja همچنین گفت: بیس بال خود را نباید مسئله از سطح مبتنی بر انتقال کمتر رایج است.

"خطر انتقال به بعد به تیمی است که رفتن به بسیار پایین" آهوجا گفت.

Adalja و آهوجا امیدوار هستند در مورد MLB را پروتکل ذکر است که قرار گرفتن در معرض می تواند محدود در اجتماعی فاصله چارتر پرواز در هتل ها و در بزرگ ballparks بدون فن.

"خطر انتقال آئروسل در هواپیما تقریبا محدود به ردیف شما هستید و شاید یک ردیف جلوتر و یک ردیف پشت" آهوجا گفت.

"من فکر می کنم که آنها را ارائه قابل توجهی سود و کاهش خطر انتقال" Adalja گفت: از بیس خارج از زمینه پروتکل های. "اما آن را نمی توان ironclad."

Binney است بیشتر نگران است. او فکر می کند حباب سیستم های مانند کسانی که مورد استفاده توسط NBA و NHL در حال ارزشمند قمار اما او نگران است که MLB این پروتکل خواهد بود ناکافی در ویروس زده مناطق مانند فلوریدا و تگزاس.

"است که می تواند همه توقف چند مورد و شاید حتی یک عدد متوسط از موارد او گفت:" از MLB برنامه های. "اما اگر شما در حال گرفتن موارد از جامعه به چپ و راست من به برخی از نگرانی ها در مورد توانایی خود را به مقاومت در برابر آن است."

کارشناسان نگران نیست که سفر ballclubs ممکن است به خطر اندازد جوامع در راه قابل توجه. در این سفر طرفین خواهد بود نسبتا کوچک و از آنجا که آنها خواهید بود با استفاده از حمل و نقل خصوصی باید وجود داشته باشد مقدار تعامل با مردم نه وابسته لیگ در برخی از شیوه ای.

در واقع مخالف است به احتمال زیاد درست است — اگر لیگ نتواند آن را ممکن است به دلیل بازیکنان نمی تواند جلوگیری از این ویروس در ساعت زمانی که آنها دور از هم تیمی.

"من بیشتر نگران صادقانه در مورد مواجهه در جامعه" آهوجا گفت. "بیرون رفتن برای شام یا نوشیدنی یا هر چیز دیگری پس از بازی و چه نوع مواجهه آنها ممکن است وجود دارد که خطر آلوده شدن به جای راه دیگری در اطراف."

MLB نیز در تلاش برای اطمینان حاصل شود آن تقریبا 10,000 هفتگی آزمایشات لازم نیست فشار منابع عمومی با استفاده از امکانات خصوصی. Adalja گفت: این جنگ ممکن است بوجود می آیند در برخی از مناطق, اما او همچنین فکر MLB سرمایه گذاری ممکن است تشویق بسیار مورد نیاز نوآوری و افزایش تولید در تست.

وجود دارد یکی از راه های MLB می تواند مطرح قبر خطر عمومی با توجه به Binney — با باز کردن درهای خود را به طرفداران.

صاحبان نیویورک یانکی ها رنجرز تگزاس و هوستون آستروس گفته اند که آنها امید به میزبان محدود-ظرفیت جمعیت تا پایان فصل است. Binney به نام ایده "کاملا غیر منطقی" تا زمانی که یک واکسن توسعه یافته است.

"هنگامی که شما شروع به صحبت کردن در مورد طرفداران شما در حال اضافه کردن یک کل بسیاری از خطر به خصوص به سلامت" Binney گفت. "و تنها سود پول در جیب صاحبان و ورزشگاه مقامات."

Adalja و آهوجا فکر می کنم که به لحاظ اجتماعی فاصله یک استادیوم — bleachers, حمام امتیاز خطوط و جاهای دیگر قابل قبول بود اما روی حیله و تزویر.

قبل از هر یک از است که می تواند در نظر گرفته شود هر چند این ویروس به بیعت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب