انگلیسی فوتبال باشگاه عذرخواهی پس از "سفید زندگی ماده برنلی' بنر مگس بیش Premier League match

برنلی انگلیس—انگلیسی باشگاه فوتبال رئال عذرخواهی کرد و قول داد به دست عمر ممنوعیت به کسانی که برای یک هواپیما

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

برنلی انگلیس—انگلیسی باشگاه فوتبال رئال عذرخواهی کرد و قول داد به دست عمر ممنوعیت به کسانی که برای یک هواپیما در حال پرواز بر فراز ورزشگاه اتحاد در طول روز دوشنبه در لیگ برتر بازی برابر منچستر سیتی انتهایی یک بنر که به عنوان خوانده شده "سفید زندگی ماده برنلی."

برنلی گفت: آن را "به شدت محکوم" اقدامات کسانی که مسئول "حمله بنر" و گفت: می خواستم آن را به آن را روشن آنها استقبال نشده در این باشگاه است.

"این به هیچ وجه نشان دهنده چه برنلی باشگاه فوتبال مخفف و ما کار خواهد کرد به طور کامل با مقامات برای شناسایی کسانی که مسئول و مسئله طول عمر ممنوعیت" خواندن یک باشگاه بیانیه منتشر شده در حاصل کار دو تیم.

تمام لیگ برتر بازیکنان را جایگزین نام در پشت پیراهن خود را با "Black Lives Matter" در حمایت از یک جنبش است که در سراسر جهان از کشتن جورج فلوید در ایالات متحده در ماه گذشته.

مانند با هر بازی در لیگ برتر پس از راه اندازی مجدد هفته گذشته بازیکنان و مربیان و تیم در زمان زانو برای حدود 10 ثانیه قبل از کیکآف در آرسنال.

"ما به طور کامل پشت لیگ برتر سیاه و سفید زندگی می کند توجه به ابتکار" برنلی گفت: "در خط با سایر بازی های لیگ برتر پس از انجام پروژه راه اندازی مجدد بازیکنان ما و فوتبال کارکنان با میل و رغبت در زمان به زانو در کیکآف در منچستر سیتی.

"عذرخواهی ما را با صراحت کامل به لیگ برتر برای منچستر سیتی و به تمام کسانی که کمک به ارتقای سیاه زندگی مهم است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن