آنی عزیز 7/28 - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

آنی عزیز: مدت کوتاهی پس از من به دنیا آمد و مادر و پدر بیولوژیکی طلاق گرفته است. مادر من بعد از ازدواج با مردی

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

آنی عزیز: مدت کوتاهی پس از من به دنیا آمد و مادر و پدر بیولوژیکی طلاق گرفته است. مادر من بعد از ازدواج با مردی که من با آن بزرگ شده و همیشه در تماس با "پدر."

من نمی دانم در مورد همه این تا زمانی که من حدود 12 ساله که پدر و مادر من به من گفت که مادر بزرگ من از پدر بیولوژیکی می خواستم ببینم من بعد از این همه سال. در طول سال من نگه داشته در تماس با مادر بزرگ من تا زمانی که او درگذشت حدود 11 سال پیش. در آن زمان او تنها به طور خلاصه ذکر شده ، من می دانستم که پدرم دوباره ازدواج کرد و حال دیگر کودکان, اما من می دانستم که همسر جدید خود را نمی خواهد اجازه می دهد هر یک اشاره از من به بچه های دیگر.

سال گذشته من در بر داشت من عمو و پسر خود را در Facebook و متوجه شدم پدر من فوت کرده و پنج سال پیش. من همچنین متوجه شدم که من تا به حال سه برادر و دو خواهر.

من 55 سال است. آن است که عجیب و غریب است که من می خواهم به دیدار با آنها را حداقل از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی است ؟ و پس از آنها احتمالا نمی دانید که من وجود داشته باشد باید کنم ؟ – کنجکاو

عزیز کنجکاو: وجود دارد هیچ چیز عجیب و غریب در مورد تمایل به در تماس گرفتن با برادران و خواهران خود را. آنچه عجیب است این است که خود پدر و همسر را انکار کامل است که شما وجود داشته و نه به شما می گویم که او در گذشت. با آنها تماس بگیرید. تا زمانی که شما نمی دانید که آنچه شما برادران و خواهران می خواهم سعی کنید به آنها را ملاقات کرده و بدون داشتن هر گونه انتظارات.

آنی عزیز: من با این مرد برای بیش از هفت سال است. در چند سال گذشته او با من برخورد بد با دروغ گفتن. او را نادیده می گیرد من را هنگامی که دوستان خود را در اطراف می آیند. من نمی خواهم به ماندن در این رابطه ندارد. اما آن را سخت برای من او را ترک. چه خواهد شد آن را برای من به ترک او را قبل از آن بدتر می شود? – سخت به ترک

عزیز سخت به ترک: با توجه به راه او است درمان شما این است برای رفتن به یک معامله بزرگ تر در دراز مدت برای اقامت از ترک. سعی کنید و نگه داشتن تصویر بزرگ در ذهن است. از آن صدا مانند رفتار او در حال رفتن به تغییر پس از هفت سال.

نگه داشتن هدف بلند مدت در نظر داشته باشید که شما شایستگی این را در یک رابطه از صداقت و عشق و احترام.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب