آنی عزیز 6/22 - Mon, 22 Jun 2020 PST

آنی عزیز: وحشتناک, در نظر گرفته شود. در اینجا داستان من: من خوش شانس هستم که یک ماشین خوب است. این خودرو اولین

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

آنی عزیز: وحشتناک, در نظر گرفته شود. در اینجا داستان من: من خوش شانس هستم که یک ماشین خوب است. این خودرو اولین خودرو جدید پس از 15 سال از صرفه جویی در. از من پس انداز اضافی, من قادر به ارائه به دیگران و ارائه موارد آنها نیاز دارید. من هم دوستان است که حمل و نقل برای رسیدن به درایوهای مواد غذایی و دیگر مکان های مشابه.

زمانی که مدارس بسته شده دختر من و من بسته بندی شده تا آنچه که ما تا به حال در شربت خانه ما کاهش یافته است و آن را در خانه دوست خود را دانستن است که آنها نیاز به مواد غذایی است. من به یک مدرسه منطقه توزیع مواد غذایی به تامین مواد غذایی بیشتر برای آنها را به رها کردن از آنجایی که آنها نمی باید حمل و نقل برای رسیدن به درایو.

در حالی که وجود دارد من مرگ خیره و فریاد زد که من نیاز ندارد و رایگان مواد غذایی به دلیل از ماشین من! من خوش شانس به یک ماشین خوب اما من با استفاده از آن به ارائه مواد غذایی برای کسانی که به آن نیاز دارید. من همچنین خرید مواد غذایی و پوشک بچه و فرمول برای کلیساها برای توزیع. قضاوت نکنید اگر شما نمی دانید که کل داستان. – Don't Judge یک کتاب توسط پوشش

عزیز اصلا قضاوت یک کتاب توسط پوشش: من متاسفم که شما دریافت چنین سخت قضاوت از دیگران است. در این رابطه متاسفانه همیشه وجود خواهد داشت افرادی که قاضی و یا محکوم کردن دیگران است. اما, نیز وجود خواهد داشت افرادی که بخشش و عشق است. شما در حال آموزش دختر خود را به دیگران خدمت و کمک به ارائه مواد غذایی و لوازم ضروری برای کسانی که نیاز به حمایت قابل تحسین است. نمی کند که شما احساس می کنید خوب است ؟ سعی کنید به تمرکز بر روی افرادی که در حال خدمت و کسانی که قضاوت و شما خواهد شد شگفت زده چگونه به سرعت قضات سقوط توسط ایستگاه فرعی. آن را در مورد یک تغییر در آن شما جلب توجه خود را.

آنی عزیز: ما قطعا در زمان به چالش کشیدن. آن را برای تلفن های موبایل مانند COVID-19 خواهد بود با ما برای مدت زمان طولانی. به عنوان یک semiretired پرستار من فکر می کنم یکی از بزرگترین اقدامات پیشگیرانه خوب است بهداشت دست. متاسفانه اغلب من فقیر روش که با استفاده از الکل دست عفونی. اکثر مردم با استفاده از یک پمپ خود را مالش کف دست و پشت دست و بین انگشتان دست و نه درمان نوک انگشتان.

بسیاری از ما لمس چهره های ما به خصوص ما چشم با نوک انگشتان ما. در حالی که کف است که هنوز هم با ضد عفونی کننده مالش نوک انگشتان به کف با برخی از ضد عفونی کننده گرفتن در زیر ناخن.

حتی بهتر است شستشو با آب و صابون به مدت 20 ثانیه دوباره توجه به نوک انگشتان. من فکر می کنم مردم تبدیل شده اند بسیار راضی با الکل عفونی تفکر آنها را تمیز دست خود را و متوجه نیست که آن را ناقص عمل شاید نه رهایی آنها از این عفونی ویروس.

من عاشق ستون خود را به ارمغان می آورد که بسیار اطلاعات مفید و مشاوره به بسیاری از. با تشکر از شما برای اجازه دادن به من به اشتراک بگذارید. قدیمی, پرستار

عزیز, پیر, پرستار: من دوست دارم نامه خود را! شنیدن از حرفه ای ها در راهنمایی مناسب برای شستن دست و استفاده از الکل عفونی همیشه سزاوار دور از کف زدن. با تشکر از شما برای یادآوری خود را در مورد چگونه به درستی محافظت در برابر این ویروس و بسیاری دیگر از طریق بهداشت مناسب تکنیک های.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن