دیو Feschuk: می خواهم یک شخصی تصویری از وینس کارتر? در حال حاضر شما می توانید پیام ها از یک فهرستی از بیش از 30000 وبلاگ برای خودتان و یا دوستان خود را

اگر شما در از دست دادن برای روز مادر هدیه ای در خور این قرنطینه بار اجازه می دهد داگ گیلمور به ارائه فروتن پیش

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

اگر شما در از دست دادن برای روز مادر هدیه ای در خور این قرنطینه بار اجازه می دهد داگ گیلمور به ارائه فروتن پیشنهاد.

محبوب Maple Leafs کاپیتان از اوایل 1990s به تازگی هولناک با رزرو برای Cameo — یکی از سفارشی selfie ویدئوها او تیراندازی شده است در مقدار در تورنتو زیرزمین. این Cameo خدمات که اجازه می دهد تا طرفداران به پرداخت فهرستی از حدود 30000 مشهور به تحویل به سفارش پیام های ویدئویی شده است انفجار در محبوبیت در میان coronavirus بحران است. کسب و کار است تا 400 درصد از اواسط ماه مارس به گفته یک سخنگوی شرکت. و در حالی که این شرکت آغاز شد و در سال 2017 و به سرعت به دست آورده شهرت به عنوان آخرین خندق جریان درآمد برای سخت-تا C-لیست مشاهیر جان را باک به تازگی آن را در حال گسترش است آن استعداد استخر شامل نام بزرگتر در میان آنها Maple Leafs افسانه مانند گیلمور و وندل کلارک. این شرکت اجازه می دهد تا استعداد برای تنظیم قیمت آن طول می کشد و 25 درصد از درآمد خود را. گیلمور به اتهام $93 (تمام ارقام ایالات متحده). کلارک هزینه در یک گیلمور-esque نوای خود را نیز-بازنشسته تورنتو, ژاکت, تعداد, $117.

"من شش تا امروز" گیلمور گفت: در یک مصاحبه تلفنی در این هفته. "این که آیا آن مبارک روز مادر یا تولد و یا فقط یک پیام به تشویق کسی تا آن را سرگرم کننده است. و آن را به نگه داشتن من مشغول است."

این Cameo که فروخته می شود به عنوان یک دیجیتال متقابل بین مشخصه کارت و شخصی تولدش, اگر چه آن را بسیار خود آن چیز است. شان اوری بد-پسر NHL التحصیل که اضافه شدن نام خود را به لیست سابق ورزشکاران در این سرویس حدود سه هفته پیش گفت: "Cameo راه شخصی تر" از هر چیزی که اتفاق می افتد در نمونه های ورزشی-امضای یادگاری. در طول روز خود را به عنوان یک عضو از Detroit Red Wings اوری به یاد گرفتن در مورد پرداخت $100 یا بیشتر را به نشستن در یک حومه مرکز خرید و نشانه هاکی pucks و عکس ها به صورت یک صف تحسین است.

"(فن) خواهد بود و در مقابل از شما برای 20 ثانیه" اوری گفت. "در حال حاضر این است که یک پلت فرم که در آن شما می توانید یک ویدیو و کسی را برای رفتن به آن را برای بقیه زندگی خود را."

آرتور لئوپولد شرکت مونترال-تربیت افسر ارشد عامل مقایسه محصول به یک نسخه مدرن از Montreal Canadiens ژاکت که پس از آویزان با افتخار در دوران کودکی خود را در اتاق خواب امضا آن را به عنوان توسط دیرین کاپیتان تیم ساکو Koivu.

"در حال حاضر هیچ کس در مورد مراقبت از آنچه را حلق آویز در اتاق خواب خود را. آنها در مورد مراقبت از آنچه را در خود Instagram دیوار و یا خود را در Facebook دیوار" لئوپولد گفت.

در واقع تکه نیست قاب و آویزان در غارها. این شرکت تخمین می زند که 85 درصد از آنها در رسانه های اجتماعی و یا از طریق پیام خصوصی که به عنوان تبلیغات رایگان برای هر دو استعداد و پلت فرم.

"چه اتفاق می افتد این است استعداد است که در اصل پرداخت توسط طرفداران خود را به آنها را بیشتر معروف" لئوپولد گفت.

قیمت متفاوت در میان لیست از ارائه دهندگان خدمات که شامل بازیگران, ورزشکاران, کمدین و واقعیت-TV buffoons. Caitlyn Jenner, پلت فرم گران قیمت ترین پیمانکار هزینه 2500 دلار در هر تصویری. Kevin o'leary تلویزیون کسب و کار, شخصیت, مطالبات $1,200.

تورنتو طرفداران ورزش باید گزینه های ارزان تر. وینس کارتر که لئوپولد توصیف به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان بسکتبال بر روی پلت فرم خواهد شد احتمالا به شما بگویم که او با عرض پوزش در مورد چگونه همه چیز به پایان رسید در تورنتو برای $300. راجر کلمنس که برنده دو جوان ماه جوایز به عنوان یک Blue Jay خواهد شد ربات خواندن خود را انتخاب پیام برای 250 $(برنامه استعداد را فراهم می کند با یک اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته از انواع به تسریع فرآیند تولید). سابق آبی جیز دوم baseman Ryan Goins ممکن است وادار به دوباره توضیح دقیقا چگونه او از دست رفته است که پس از فصل pop-up against the Royals در سال 2015 برای 75$. مت بونر به معروف thrifty سابق رپتور هنوز هم به وضوح می داند ارزش یک دلار است و تنها شارژ $44. هیلی Wickenheiser هاکی, Hall of Famer و coronavirus-عصر قهرمان است که انجام کسب و کار سریع در 35 $است.

حتی نه چندان معروف تورنتو ورزشکاران حک کردن تو رفتگی در دیوار خود را. Kasimir Kaskisuo بازی های برگزار شده است دقیقا یک بازی در هدف برای تورنتو افرا برگها صرف بخش عمده ای از نرم افزار حرفه ای با اهل Marlies. اما در ماه او شده است روی Cameo, او گفت که او دریافت کرده است چیزی در حدود 20 شغل هر یک برای خود هزینه متوسط از $12.

"من شگفت زده چگونه بسیاری از درخواست کردم — من نمی دانم اگر واقعا وجود دارد تقاضا برای من" Kaskisuo گفت. "اما من حدس می زنم تورنتو هاکی-دیوانه بازار است."

لئوپولد گفت که در حالی که برنامه شده است محبوب در میان بسکتبال و فوتبال و بازیکنان آن بوده است سختتر فروش در هاکی و بیس بال.

"برخی از افراد فقط می خواهم به بیشتر خصوصی" لئوپولد گفت. "اغلب اوقات شما دیدن بازیگران یا ورزشکاران با بسیار کمی حضور رسانه های اجتماعی. اما آن را به طور کامل تغییر طول چند سال گذشته. اگر شما در رسانه های اجتماعی شما از دست رفته در بسیاری از فرصت ها است."

سلسله مراتب از قیمت گذاری جذاب است ، Ex-برگها رو به جلو " ناظم کادری اتهامات $200 — همان نرخ به عنوان داناون بیلی یک زمان سریع ترین مرد جهان و داگ Flutie ، لامپ کم مصرف ، که تا حد زیادی گران تر از لامپ کم مصرف نیم تنه ریکی ویلیامز ($74) یا فرگوسن جنکینز برای اولین بار در کانادا پذیرفته به بیس سالن از شهرت (60 دلار). اما آن را بسیار کمتر از Dennis Rodman, the maverick basketball Hall of Famer که ذکر شده است در $375 یا مایک تایسون سابق بوکس سنگین وزن قهرمان است که درخواست $500. با توجه به ballpark طول یک پیام 30 ثانیه به یک دقیقه این می تواند گران کلیپ.

"ما در نقطه شیرین در اطراف $100 یا 150 دلار گفت:" لئوپولد. "نگه داشتن در ذهن متوسط Cameo طول می کشد 30 ثانیه به. بنابراین اگر شما یک max-حقوق و دستمزد بازیکن NBA و شما در حال ساخت 25 میلیون دلار در سال درآمد خود را در هر لحظه اگر از 2000 ساعت در سال درآمد خود را در هر دقیقه در حدود $208 در هر دقیقه است. بنابراین اگر شما می توانید دو تکه در, می گویند, $125, شما در حال ساخت پول بیشتری انجام Cameos از شما در دادگاه است."

پلت فرم نیست و بدون خطرات آن. از چند سال دوباره برت Favre این سالن از شهرت کارفرمایی بود که در میان یک لیست از افراد فریب خورده را به ضبط یک پیام فلفلی با مبهم یهودستیزانه مراجع است. Favre محکوم نفرت گروهی که هماهنگ اومدی. اما او همچنان به همکاری با Cameo که در آن اتهامات وی 400 دلار در هر پیام.

نه هر کس است که در آن برای پول است. جوزی آلتیدور تورنتو FC ستاره گفت: او پیوست Cameo در ماه گذشته با یک علت داشته باشید. در طول COVID-19 بحران Altidore گفت: هر دلار از 100 دلار Cameo هزینه خواهد شد funnelled به خط مقدم غذاهای یک گروه است که فراهم می کند مراقبت های بهداشتی کارگران با وعده های غذایی سالم. در مصاحبه این هفته Altidore گفت که او تا به حال هشت Cameo درخواست برای تحقق آن روز توصیف خدمات به عنوان یک "خیلی شلوغ کمی سمت فرفره" اما یکی از مهم.

"هر چیزی که ما می توانید به راحتی یک دیگر من فکر می کنم بزرگ است" گفت: Altidore که نامزد بازیکن تنیس اسلون استفنز نیز ذکر شده در این سرویس برای $150.

اوری گفت: outrageousness برخی از قیمت ها بود در میان عواملی که در ابتدا او را نگه داشته و از پیوستن به Cameo زمانی که او برای اولین بار با نزدیک شدن به سال گذشته است.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم در (Cameo) در حال بی دلیل ... مایک تایسون, شارژ 500 دلار است که واقعا غیر منطقی با توجه به او به سختی می تواند به تف یک محصول" اوری گفت. "در ابتدا من احساس نمی راحت می شود به کسی مایل تولدت مبارک."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

اما اوری گفت: او تغییر نظر او هنگامی که او متوجه شد که او می تواند تبدیل خود را Cameos به مینی عملکرد قطعات که کشش را به مدت سه دقیقه محدوده. با توجه به شهرت او برای outspokenness اوری جذب مشتریان مشتاق به استفاده از زبان تیز خود را به عنوان یک سلاح برای استخدام. اوری گفت: حتی خود تبریک تولد تمایل به جلوه های ویژه گرافیکی را به خوشخو کباب گیرنده.

"آنها متفاوت است در سطح برشته" اوری گفت. "من تا به حال دختران کتاب Cameos برای من فریاد در دوست پسر خود را به خاطر آنها فکر می کنم آنها در حال فریب دادن بر روی آنها ... من همیشه پرتاب سلب مسئولیت در گفت همیشه وجود دارد دو طرف به داستان. و در حال حاضر من گفته بودن به گفتن یک طرف داستان است."

اگر هدف از یک زبان-شلاق مایل به استخدام اوری به طرف دیگر و یا برای پایان دادن به جستجو برای هدیه روز مادر, او را در دسترس بر روی تقاضا برای $65.

Dave Feschuk

تاریخ گفتگو

س:

چقدر به شما پرداخت برای Cameo از مورد علاقه خود را ورزشکار ؟ چقدر شما مایل به پرداخت ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن