پرونده جنایی باز شده در مقابل رئیس فیفا جیانی رده مربیان

یک پرونده جنایی علیه رئیس فیفا جیانی رده مربیان افتتاح شد توسط سوئیس ویژه دادستان در پنجشنبه ياوه فوتبال بدن ب

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

یک پرونده جنایی علیه رئیس فیفا جیانی رده مربیان افتتاح شد توسط سوئیس ویژه دادستان در پنجشنبه ياوه فوتبال بدن به یک رسوایی جدید و بالقوه تهدید تصدی مردی که در آورده بود برای بازگرداندن آن مخدوش شهرت.

فیفا گفت: آن و رده مربیان خواهد همکاری با مقامات سوئیس پس از prosecuto استفان کلر — به سختی یک ماه به این کار — به این نتیجه رسیدند که مدارک کافی وجود دارد برای رفتن به دادگاه پس از بررسی شرایط دیدار رده مربیان با سوئیس دادستان کل Michael Lauber.

آشفتگی مربوط به Lauber که ارائه استعفای خود را هفته گذشته در مراکز سه نشست او با رده مربیان در سال های اخیر — از جمله یکی که او تا به حال فاش کرد و ادعا کرد که هیچ حافظه از او فقط به عنوان پیشرو وسیع تحقیقات در فوتبال فساد است.

کلر یک قاضی دادگاه منطقه ای کشف "عناصر را تشکیل می دهند که قابل سرزنش رفتار" نظارت پنل نظارت دادستان فدرال در بیانیه ای گفت. او باز یک مورد در برابر رده مربیان و دادستان منطقه ای رینالدو آرنولد, یک دوست دوران کودکی از جام و به دنبال مجوز برای باز کردن یک پرونده Lauber.

کلر که به نام به پست ویژه دادستان در ژوئن 29 در بر داشت ممکن است تخلفات شامل سوء استفاده از دفتر عمومی نقض رسمی محرمانه "کمک به مجرم" و "تحریک به این اعمال" پانل اضافه کرد: از دیگر اعمال مجرمانه و رسیدگی نیز می تواند در نظر گرفته شود.

تحت سوئیس جزا اعتقاد برای سوء استفاده از دفتر عمومی می تواند مجازات به پنج سال زندان و یا بازداشتگاه های دیگر در حالی که نقض رسمی محرمانه و کمک به مجرم می تواند متحمل می شوند تا به مدت سه سال هر. با هر بار شارژ نیز می تواند مجازات های مالی.

مظنون در این گونه موارد بهره مندی از یک برائت در سوئیس تا اقدامات قانونی در حال اتمام است.

معلوم بود که آیا کلر معتقد است که اتهام تخلف شد صرف این واقعیت است که Lauber و رده مربیان ملاقات کرده بود و یا اگر به خطر انداختن اطلاعات آشکار در طول مکالمات خود را.

فیفا گفت: آن "اذعان" کلر تصمیم و قول داد آن را و رده مربیان "را به عنوان ما همیشه انجام می شود همکاری به طور کامل با این بررسی است." آن را نیز برجسته گذشته مشکلات در فوتبال حاکم بدن قبل از رده مربیان گرفت و گفت: ملاقات با دادستان لازم بودند.

"به عنوان رئیس فیفا است و هدف من از یک روز از آن باقی مانده است هدف من برای کمک به مقامات با بررسی گذشته نادرست در فیفا" رده مربیان گفت. "فیفا مقامات ملاقات با دادستان در سایر حوزه های قضایی سراسر جهان دقیقا به این اهداف است."

فیفا همچنین احیا بیانیه ای از رده مربیان در ژوئن 25, زمانی که او گفت: "برای ملاقات با دادستان کل سوئیس کاملا مشروع است و آن را کاملا قانونی است. این هیچ تخطی از هر چیزی. در مقابل آن نیز بخشی از وظایف امانتی از رئیس فیفا."

در رده مربیان نیز quipped: "این تمام چیزی است کاملا پوچ است."

در ماه مارس Lauber داشت به دروغ و مانع نظارت پنل. پروب آن آغاز شد و پس از گزارش سال گذشته گفت: او نامعلومی جلسه با رده مربیان در یک هتل در برن در ماه ژوئن 2017.

Lauber را یادداشت و در جلسه و مردان بعد از آن ادعا کرد که نه به یاد جزئیات بحث خود را.

این جلسه سوم و راز باقی مانده بود که Lauber به نام ماه نوامبر 2018 کنفرانس خبری به اذعان دو مورد قبلی که تا به حال نازل شده در "فوتبال نشت" سری انتشار اسناد محرمانه در فوتبال میباشد.

Lauber و رده مربیان در جلسات میانجیگری توسط آرنولد قبلا در ملاقات دو بار — به زودی پس از FIFA انتخابات ریاست جمهوری در فوریه 2016.

روز جمعه Lauber ارائه شده به استعفا تنها چند دقیقه قبل از یک دادگاه فدرال تایید اتهامات که او دروغ گفته در مورد جلسه سوم — در اصل رد درخواست تجدید نظر خود را از مارس حاکم است.

"بر اساس به طور کلی تجربه زندگی این صورت جمعی فراموشی یک انحراف" در دادگاه فدرال حکم گفت.

رده مربیان شد رئیس فیفا در خرید اینترنتی از تحقیقات که فوران در اطراف فوتبال در سال 2015. سپ بلاتر که رئیس فیفا در آن زمان و در حال حاضر اعلام کرد قصد دارد به استعفا در پی دستگیری ده ها تن از مقامات فوتبال بود ممنوع از ورزش است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

میشل پلاتینی های مورد علاقه برای موفقیت بلاتر و پس از آن در خدمت به عنوان رئیس یوفا نیز به حالت تعلیق درآمد.

در درجه اعتبار ساقط رده مربیان که رهبری یک اداره به عنوان دبیر دیدم یک مسیر به پیشرو FIFA. سوئیس-ایتالیا انتخاب شد در سال 2016 ضرب و شتم کنفدراسیون فوتبال آسیا رئیس جمهور شیخ سلمان.

بحرین است معاون ارشد رئیس جمهور از فیفا است و در خط به جای رده مربیان به طور موقت اگر او متوقف شد به دلیل پرونده جنایی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن