کانادا, نوجوانان فرناندز پشت در عمل پس از شروع قوی برای فصل

بالا سوار در اوایل سال جاری پس از ناراحت برنده بیش از برخی از بزرگ نام WTA ستاره تور کانادا, نوجوان Leylah آنی

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

بالا سوار در اوایل سال جاری پس از ناراحت برنده بیش از برخی از بزرگ نام WTA ستاره تور کانادا, نوجوان Leylah آنی فرناندز به نظر می رسد ابتدا به او بازی را به سطح بعدی.

اما COVID-19 همه گیر قرار داده تور در بازی نگه دارید از طریق بهار فقط به عنوان فرناندز مجموعه نگاه به کرک بالا 100. او را هدف شروع به ساخت بازی خود را دوباره در این هفته اعتبار یک بانک دعوتی در چارلستون S. C.

"من بسیار هیجان زده می شود قادر به بازی در نهایت — حتی اگر آن را فقط یک تیم رقابت — آن چیزی است که," فرناندز گفت. "امیدوارم این خوب خواهد بود و آن را یک گام نزدیک تر به WTA شروع دوباره."

فرناندز باز با یک 6-4, 6-0 پیروزی بر آمریکا اما ناوارو در یک مسابقه برگشت از 2019 باز فرانسوی junior girls نهایی نیز برنده توسط کانادا.

مجرد مسابقات در اعتبار یک بانک دعوتی آغاز شد و اواخر بعد از ظهر سه شنبه با بازی در ادامه از طریق پنج شنبه. جدید 16-بازیکن رویداد جمع آوری کمک مالی برای دانشگاه پزشکی کارولینای جنوبی (MUSC) خط مقدم مراقبت از سلامت کارگران.

حاکم استرالیا قهرمان باز صوفیه Kenin یکی از چندین تور WTA ستاره ها در این زمینه است. دیگر نام های بزرگ عبارتند از: Sloane Stephens, Madison Keys and Victoria Azarenka.

باز ما قهرمان بیانکا Andreescu از Mississauga بود در مطلب اصلی لیست خارج کرد.

اوژنی بوشار از Westmount, Que., دیگر کانادا در این زمینه است. او شروع مسابقات با یک دونفره, بازی teaming تا با دانیل کالینز به صورت Stephens and Amanda Anisimova در روز چهارشنبه.

رتبه 209th در شروع سال فرناندز اتحاد رسید تا این لیست را به یک حرفه ای-بالا شماره 118.

فرناندز ساخته شده انتقال به سطح پایین تر طرفدار حوادث در فصل گذشته. هنوز هم فقط 17 او نشان داده است که او به آن تعلق دارد در تور WTA سطح و نه مرعوب رقابت است.

مونترال بومی مستقر در بوینتون بیچ فلوریدا., آن را از طریق استرالیا, مقدماتی ژانویه گذشته قبل از افتادن در دور اول از زنان مجرد اولین گرند اسلم.

فرناندز حیرت زده بلیندا Bencic از سوئیس — جهان شماره 5 در آن زمان — در Fed Cup بازی در ماه فوریه رسید او اولین WTA نهایی چند هفته بعد در مکزیک باز است. در ماه مارس فرناندز ضرب و شتم Stephens در منترری باز است.

پدر و اولیه مربی خورخه فرناندز گفت: او قطع آموزشی را به کمتر از نیمی از آنچه آنها انجام می دهند قبل از همه گیر اشاره کرد آن را دشوار است به طرح با توجه به عدم اطمینان در مورد بقیه فصل.

"این است که کمی از علم مدیریت سلامت بازیکن," او گفت:. "Leylah داد و گفت: از ابتدا: او شماره 1 هدف این است که همیشه به پایان سال, ذهنی, روانی و عاطفی سالم است."

17-year-old گفت: او تنظیم خود را رتبه بندی اهداف پس از شروع سال خیلی قوی است. طرح اصلی خود را به پایان مبارزات انتخاباتی در 100 بالا, اما او در حال حاضر با هدف crack بالای 60.

در leadup به چارلستون فرناندز همچنین برخی از آموزش های بازی در برابر بازیکنان مانند مونیکا پویگ سوفی راجرز و دیگران اما شدت تماس گرفته شده بود بازگشت.

"هیچ کس می خواهد برای رفتن به 100 مایل در ساعت بدون دانستن زمانی که از شروع مسابقه در حال رفتن به اتفاق می افتد کنم".

این تور WTA به تازگی منتشر شده یک پیشنهاد 2020 تقویم که آغاز خواهد شد در اوایل ماه اوت. در ضمن دعوتی حوادث را به عنوان یک warmup جلوتر از پتانسیل سرگیری منظم تور بازی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

این هفته متوقف است که در صورتحساب یا لیست به عنوان بزرگترین مقیاس تنیس زنان رویداد پس از بازی بود متوقف شد در ماه مارس ،

این دعوتی است که بخشی از تنیس کانال Re(باز) تور یک سری از رویدادها و نمایشگاه های در حال وقوع در طول بیماری همه گیر. چارلستون به طور منظم توقف در تور WTA اما در این سال ماشین ولوو باز لغو شد.

این مسابقات در حال کار با MUSC بهداشت و پروتکل های ایمنی. بازیکنان خود را از خط تماس و تنها یکی رسمی و یکی aopa news خواهد بود در حال حاضر به حداقل رساندن افراد در دادگاه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن