کانادا گلف بازان در حال ساخت دور دوباره در قوانین

اگر به نظر می رسد مانند آن سخت است برای به دست آوردن یک توپ را روی گوه زمان این تابستان آن را نه فقط در تخیل خ

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

اگر به نظر می رسد مانند آن سخت است برای به دست آوردن یک توپ را روی گوه زمان این تابستان آن را نه فقط در تخیل خود را.

گلف کانادا گزارش می دهد که وجود دارد 17 درصد بیشتر نمرات ثبت شده با این ورزش ملی بدن در ماه ژوئن نسبت به ماه مشابه سال گذشته است. در مجموع 1,483,506 دور شد و فرستاده شده به گلف کانادا نقص ماشین حساب در ماه گذشته در مقایسه با 1,271,782 در ژوئن 2019.

"این یک پرش بزرگ از سال گذشته" آدم Helmer ارشد مدیر خدمات گلف گلف کانادا روز چهارشنبه گفت. "ما انتظار داشتند که به عنوان گلف به عنوان یکی از امن ترین فعالیت های که در آن مردم می تواند از لحاظ فیزیکی دور و ما کاهش می یابد تاچ پونت."

افزایش در ماه ژوئن به پایان رسید یک خط از سه ماه که تفریحی دور بازی در کانادا کاهش یافته و شتاب با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. به عنوان محدودیت برداشته شد در سراسر کشور در ماه مه تعداد نمرات ثبت شده افزایش یافته است.

در ماه مه 165,026 دور ثبت نام کرده بودند بین اولین و 15 اما 265,480 ارسال شد در دو هفته آخر ماه که ماه است. از 1 تا 15 عدد کاهش یافته و تقریبا 40 درصد از مدت مشابه در سال 2019 (211,809) اما ممکن است از 16 به 30 عدد فقط پنج درصد پایین تر (269,266).

Helmer انتظار اعداد به ادامه صعود از طریق ژوئیه و اوت.

"ما شنیده ایم anecdotally که بسیاری از تازه واردان پیوست ، به خصوص در حال حاضر که در مدرسه انجام شده است ما در حال رفتن به افزایش juniors بیش از حد. ما فکر می کنم این روند ادامه خواهد داشت" گفت: Helmer. "گلف دیده می شود بسیار بزرگ آسانسور و آن را به عنوان ورزش از تابستان است."

روند رو به بالا می آید و حتی پس از گلف کانادا تا به حال به لغو همه آماتور و حرفه ای و قهرمانی به دلیل محدودیت های مسافرتی قرار داده و در محل به سرعت گسترش coronavirus.

یک تغییر در نحوه نمرات ثبت شده نیز دیده شده است و با اکثر بازیکنان تفریحی ورود نمرات آنلاین به جای در این دوره clubhouse یا فروشگاه نرم افزار که تا حد زیادی بسته شده است در این تابستان به دلیل فیزیکی فاصله پروتکل های.

گلف کانادا در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک نسخه به روز شده از آن برنامه به ثمر رساند بعد از این ماه کمک به نگه داشتن بازیکنان از لحاظ فیزیکی دور و بهبود بازی خود را.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما شده است به هدف قرار دادن لینک این تابستان ؟ که در آن شما شده اند گلف?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب