کامرون قهرمان می شود دوم PGA Tour بازیکن برای تست مثبت برای ویروس

کرامول, CONN.—کامرون قهرمان آزمایش مثبت برای coronavirus روز سه شنبه هنگامی که او وارد برای مسافران قهرمانی تب

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

کرامول, CONN.—کامرون قهرمان آزمایش مثبت برای coronavirus روز سه شنبه هنگامی که او وارد برای مسافران قهرمانی تبدیل شدن به دومین PGA Tour بازیکن در پنج روز به یک تست مثبت.

نیک Watney آزمایش مثبت روز شنبه در RBC میراث در کارولینای جنوبی در هفته گذشته.

قهرمان زن زن 14 در چارلز شواب چالش در فورت ورث ، او در بازی هفته گذشته در بندر شهر و مورد آزمایش قرار گرفت به محض ورود در TPC رودخانه ارتفاعات.

او خارج از مسابقات و باید خود جدا برای حداقل 10 روز است. او می تواند پایان خود انزوا پس از 10 روز ارائه شده او پس از آن علائم و یا دو منفی نتایج آزمون 24 ساعت از هم جدا و یا بیشتر.

"من احساس می کنم بزرگ جسمی و من به وضوح شگفت زده و نا امید به یادگیری از آزمون" قهرمان گفت: در بیانیه منتشر شده توسط تور. "این مهم در حال حاضر به گرفتن گام های لازم و اقدامات لازم برای محافظت از دیگران از جمله عزیزان من."

تور است و انتظار می رود به انتشار کامل نتایج آزمون شنبه پس از قبل از مسابقات تست انجام شده است.

بازیکنان در پرواز چارتر از هیلتون سر داده شد یک تست بزاق در روز شنبه قبل از آنها می تواند در هواپیما. دیگران رفت و آمد به مسافران قهرمانی مانند قهرمان تا به حال به انجام یک سواب بینی تست.

تور در تماس ردیابی آزمون از 11 نفر که ممکن است در تماس نزدیک با Watney که بازی اول دور از RBC میراث فرهنگی بود و در این دوره آماده سازی برای گرم کردن که نتیجه تست مثبت بود بازگشت. این 11 نفر تا به حال دو آزمون و نتایج منفی بودند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن