برت استفنز: مایکل فلین و فرض گناه

از تمام لحظات کم در انتخابات ریاست جمهوری 2016 کنوانسیون — بسیاری وجود دارد — مایکل فلین گفتار رتبه بالا است."

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

از تمام لحظات کم در انتخابات ریاست جمهوری 2016 کنوانسیون — بسیاری وجود دارد — مایکل فلین گفتار رتبه بالا است.

"لعنت حق دقیقا حق" را از کار اخراج و بازنشسته سه ستاره به طور کلی گفت: در پاسخ به مخاطبان شعارهای "قفل کردن او را." "و شما می دانید که چرا ما در حال گفت که ؟ ما در حال گفت که به دلیل, اگر من یک پسر که می داند که این کسب و کار, اگر من یک دهم یک دهم از آنچه (هیلاری کلینتون) آیا من خواهد بود و در زندان به امروز است."

این بود که گفت: یک مرد که به عنوان یک رئیس سابق آژانس اطلاعاتی وزارت دفاع و سیاست خارجی مشاور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر گرفته شده $45,000 از KGB رژیم در مسکو و بعدها به $530,000 از رژیم اسلامی در آنکارا به عنوان یک عامل خارجی ثبت نشده. اگر فلین بوده و پیگرد قانونی در نظر گرفته شد با توجه به اخلاقی حسابی او می تواند در پشت میله های امروز است.

خوشبختانه او نیست زیرا sleazy رفتار نیست همان رفتار مجرمانه.

در حال حاضر هر متفکر ناظر آموخته اند که باید دو چیز از تجربه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

اول این است که چند چیز در سیاست هستند به عنوان نفرت به عنوان تلاش برای استفاده از قدرت از دولت به جرم سیاسی حریف. به همین دلیل تهمت تلاش به قلدر خارجی متحد به حفر کردن خاک در داخلی خود را حریف بود بنابراین سزاوار سرزنش است. به همین دلیل تهمت سزاوار خود را استیضاح.

دوم این است که آزادی های مدنی و ماده هرگز بیشتر از زمانی که دولت به دنبال تعقیب مردم آن را دوست نداشتن با پنهان کردن exculpatory شواهد با استفاده از فریبنده روش با تکیه بر قوانین منسوخ شده و یا تهدید آنها را با مالی یا خانوادگی را خراب کردن.

در عین حال به عنوان بلومبرگ نویس الی دریاچه میسازد در زحمت کش جزئیات در یک مقاله برای مجله تفسیر این چیزی است که اتفاق افتاده است به فلین. این است پنهان واقع او دو بار التماس کرد گناه را به جرم او به احتمال زیاد مرتکب نشده به عنوان بخشی از تحقیقات به یک توطئه است که مولر تحقیقات نمی تواند اثبات کند. آن را پنهان زیرا برخی از شور گزارش در مورد او که یک بار به نظر می رسد جامد بعدا معلوم شد که مشکوک.

و آن را پنهان چون دولت دیرنه منتقدان هم اذعان است که این نظریه در آن بودند از لحاظ سیاسی و عاطفی سرمایه گذاری — که تهمت کمپین تا به حال تبانی با روسیه به سرقت انتخابات — ساخته شده در بنیاد متزلزل.

چه, بعد از همه, است که قرار است پرونده فلین? وجود دارد با این ادعا که او تضعیف منافع آمریکا با اصرار سفیر روسیه به اخراج دیپلمات های آمریکایی در روسیه است. اما این درخواست در خدمات از منافع آمریکا و نه در برابر آنها. وجود دارد این استدلال که تماس نقض 1799 لوگان عمل می کنند. اما هیچ کس محکوم شده تحت آن عمل می کنند و تماس های دریافتی مقامات دولت و دیپلمات های خارجی هستند و به سختی بی سابقه است.

وجود خود را به اتهام دروغ گفتن به ماموران اف بی آی در مورد گفتگو با سفیر روسیه. اما اداره ثبت از مصاحبه نشان می دهد که عوامل فکر فلین "را نمی دهد هر شاخص فریب" با توجه به وزارت دادگستری حرکت به اخراج این مورد. وجود دارد این پیشنهاد که فلین در معرض خود را به روسیه باج گیری توسط ظاهرا دروغ گفتن به مایک پنس در مورد تماس با سفیر. اما به عنوان دریاچه astutely اشاره "شاید آن پنس که دروغ گفته چرا که او یک سوال پرسید او پاسخ به سوال دشوار در تلویزیون ملی."

البته وجود دارد فلین گناه. اما فلین — مانند بسیاری از متهمان در ایالات متحده سیستم عدالت— گناه التماس کرد برای اجتناب از نیاز های مختلف مسئول در مورد خارجی-ثبت موضوع در ماده پرتاب در او و پسرش. آنچه که با تحقیقات به دخالت در انتخابات یک سوال است برای اندیشیدن.

در برابر این همه نظر رفتار اف بی آی است. در ماه دسامبر وزارت دادگستری مستقل و بازرس کل اشاره کرد که این اداره بارها و بارها گمراه دادگاه نظارت بر اطلاعات خارجی در آن بررسی روسی تبانی.

همانطور که برای فلین اف بی آی دلسرد او از داشتن وکیل در حال حاضر برای مصاحبه. آن را هشدار او که او هدف از یک سری بررسی است. آن نکردن متن تماس خود را به این معنی که هر گونه اختلاف بین فلین حافظه و متن نامیده می شوند می تواند یک دروغ به جای ساده misremembering. آن را از او بخواهید مستقیم سوالات خود را در مورد گفتگو با پنس هر چند منطقی برای این مصاحبه بود برای روشن کردن قرار است اختلاف بین رکورد خود تماس بگیرید و پنس تلویزیونی نظرات. آن را بعد از کسر از خود وکیل کلیدی یادداشت جزئیات FBI در تلاش های قبلی برای پیدا کردن شواهدی وجود دارد که او یک دارایی که آمده بود تا دست خالی.

چه این مقدار به دریاچه می نویسد: "نه تنها بی عدالتی در برابر فلین اما حمله به صلح آمیز انتقال قدرت ریاست جمهوری. FBI است به پروازش جدید رئیس امنیت ملی و مشاور در یک الکی بررسی است."

لیبرال ها استفاده می شود که سالم و بی اعتمادی از دادستانی قدرت فقط به عنوان آنها تا به حال سالم اعتقاد به برائت. در تارا Reade, داستان آنها بوده ام به یاد سیاسی حماقت رها دوم باور است. آن را نمی ممکن است مدتها قبل از آنها یاد بگیرند درس های مشابه در مورد حماقت از ترک اول.

برت استفنز می نویسد یک ستون برای نیویورک تایمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن