مقامات مرزی استفاده همه گیر از ایران اخراج مهاجران - Thu, 10 Jul 2020 PST

سن دیگو — هندوراس زن بود و نه ماه باردار و خسته با معده درد هنگام گشت مرزی در بر داشت او را در جنوب کالیفرنیا

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

سن دیگو — هندوراس زن بود و نه ماه باردار و خسته با معده درد هنگام گشت مرزی در بر داشت او را در جنوب کالیفرنیا کوه ها با او شریک دیرین و 9 ساله پسر. آنچه اتفاق افتاده نشان می دهد چگونه آن تبدیل شده است به دنبال پناهندگی در ایالات متحده در طول coronavirus بیماری همه گیر.

Alexy, 32, و پسرش ساموئل whisked به مرز در ساعت اندکی از ژوئن 28 و بازگشت به مکزیک. دو روز بعد پس از زایمان در یک بیمارستان در چولا ویستا کالیفرنیا 25 ساله کارینا بازگردانده شد به تیخوانا در مد مشابه با پسر نوزاد خود را یک شهروند آمریکایی توسط نخستزادگی.

در زمان عادی خانواده احتمالا منتشر شده در ایالات متحده با قرار ملاقات در دادگاه مهاجرت به استدلال می کنند برای پناهندگی. در عوض آنها در میان کسانی که جاروب توسط گمرک و حفاظت مرزی با استفاده از قدرت فوق العاده ای در دسترس در طول بهداشت عمومی در شرایط اضطراری به اخراج مکزیک و مرکزی بسیاری از آمریکایی ها بلافاصله به مکزیک و چشم پوشیدن از قوانین مهاجرت که شامل حقوق به دنبال پناهندگی است.

تغییر ساخته شده در مارس مشهود است در آمار و ارقام منتشر شد پنج شنبه: گشت مرزی در ماه ژوئن قرار داده 27,535 مردم در یک مسیر به اخراج تحت اضطراری برای بهداشت عمومی و ساخته شده تنها 2,859 دستگیری تحت قانون مهاجرت.

قدرت های ویژه ای به پایان می رسد زمانی که همه گیر به پایان می رسد اما تهمت مقامات دولت پیشنهاد یک رشته قوانین و مقررات در طول ماه گذشته برای قرار دادن پناهندگی دورتر از دسترس است. طرح آموزش قضات بیشتر انتخابی و رد برخی از ادعاهای بدون شنیدن. روز چهارشنبه دولت پیشنهاد انکار پناهندگی به افرادی از کشور با گسترده بیماری مسری.

بسیاری از مردم با عبور از مرز به طور غیر قانونی در حال حاضر مکزیکی بزرگسالان — تغییر از گذشته زمانی که آنها عمدتا در آمریکای مرکزی خانواده ها و کودکان است. آسوشیتد پرس به توافق رسیدند برای شناسایی هندوراس خانواده تنها با استفاده از نام وسط خود را به دلیل ترس برای ایمنی خود را.

یک سال پیش از فرار از خانواده را تحریک گرمسیری زمینهای پست شمال غرب هندوراس که در آن پدر مشغول به کار در یک کارخانه کفش و باند خشونت بود شایع است. پدر برگزار شد و با تفنگ به سر خود را در حالی که پسرش گریه کرد و منجر به ضرب و شتم که نیاز به بخیه به سر پدر گفت.

آنها اعمال می شود برای پناهندگی در مکزیک و پاک شد برای ویزای بشر دوستانه در ماه فوریه اما کامل نیست این روند در جنوب ایالت چیاپاس گفت: کارلوس گونزالس گوتیرز, مکزیک سرکنسول در سن دیگو.

آنها تا به حال نقل مکان به شمال شهر مونتری چرا که آنها در حال دنبال شدن توسط یک مرد که گفت: او می خواست به 9 ساله در زیر بال خود را و مکزیک گفت: با توجه به آنها می تواند آزادانه با توجه به لوئیس گونزالس یک وکیل برای خانواده یهودی خدمات از سن دیگو که نشان دهنده خانواده است.

خانواده waded در سراسر ریو گراند به ایگل تگزاس به دام افتاده در یک جریان قوی برای ساعت. پس از تسلیم شدن به گشت مرزی آنها بازگشت به مکزیک منتظر شنیدن در لاردو, Texas. بیش از 60,000 نفر مجبور شده اند به صبر در مکزیک برای جلسات تحت یک سیاست معرفی شده در سال گذشته به نام "مهاجر حفاظت پروتکل."

Alexy گفت: خانواده برگزار شد در زور اسلحه در یک تاکسی سوار شدن به لاریدو عبور از مرز توسط مردان ناشناس در جلیقه های ضد گلوله که منتشر شد به آنها آسیبی نرساند اما آنها را مجبور به دست خود, مارس 25 شنوایی. یک قاضی موکول برای سپتامبر. 30.

پس از Alexy از دست یک کار به عنوان یک گارد امنیتی هنوز هم لرزاند توسط holdup و spooked با صحبت از آدم ربایی کودک, خانواده چپ مونتری, برای, Tijuana. Alexy گفت: فروشندگان مواد مخدر و کاربران ساخته شده رفتن خارج ناامن در تیخوانا, باعث آنها را به تلاش ایالات متحده دوباره به درخواست پناهندگی است.

Alexy معتقد است پیاده روی در سن دیگو کوه رسوب کارینا کار. او احساس درماندگی زمانی که عوامل آنها را از هم جدا به عنوان درد او شدت رفت و او را و پسرش را به مرز.

"آنها نمی به من بگویید هر چیزی. آنها گفتند که ممکن است بازگشت به جهنم همسر من بعد او گفت:" در یک مصاحبه تلفنی از, Tijuana.

کارینا بود گریه وقتی که او به نام دو روز بعد با نوزاد در, Tijuana.

در پاسخ به سوال در مورد, مورد CBP روز جمعه گفت که این اظهار نظر نمی کنم و در انتظار دادخواهی — اخراج اقتدار است و تحت چالش قانونی — اما تأکید کرد که عوامل می تواند استثنا برای انسان دوستانه و یا دلایل دیگر.

چاد Wolf اقدام وزیر امنیت داخلی افتخار پنج شنبه که بیشترین اخراج در حال انجام در عرض دو ساعت. آژانس است و تنها حدود 100 نفر در بازداشت از بیش از 19,000 در اوج سال گذشته افزایش پناهندگی-به دنبال خانواده از آمریکای مرکزی.

علامت Krikorian مدیر اجرایی مرکز مطالعات مهاجرت گفت: مقامات ایالات متحده به کار گرفته شده مورد درستی و متهم از تلاش برای استفاده از نوزاد برای تضمین وضعیت حقوقی. او گفت که آنها باید حل و فصل در مکزیک است.

"پناهندگی شده است تا به طور گسترده ای مورد استفاده به عنوان یک مرجع برای مهاجرت غیر قانونی که راستش من باور نمی کنه" گفت: Krikorian انعکاس دیدگاه های رئیس جمهور و دیگر مقامهای ایرانی. "من فرض کنیم که هر کسی عبور از طریق مکزیک و درخواست پناهندگی (در ایالات متحده) دروغ است تا ثابت شود."

هفته گذشته یک دادگاه تجدید نظر فدرال و یک قاضی منطقه مسدود شده یک مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست انکار پناهندگی به هر کسی که می گذرد از طریق کشور دیگری در راه به مرز ایالات متحده با مکزیک بدون به دنبال حفاظت وجود دارد.

خدمات خانواده یهودی می خواهد خانواده منتشر شده در ایالات متحده, که در آن آنها بستگان به استدلال پناهندگی خود را در مورد دادگاه. همراه با اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از سان Diego & امپریالیستی شهرستانهای این گروه قصد دارد به درخواست وزارت امنیت میهن به بررسی آنچه اتفاق افتاده است.

ACLU وکیل میترا Ebadolahi خواستار آن را "طوفان کامل غیر انسانی." خانواده منتظر در مکزیک برای سال به عنوان دستور ترک برای سن دیگو تنها زمانی که آنها احساس فیزیکی تهدید کرد, او گفت:.

Ebadolahi گفت: مقامات ایالات متحده باید اعمال خود را قابل تشخیص برای حفظ خانواده با هم در ایالات متحده به مبارزه خود را در مورد. او معتقد است مقامات شکست قانون توسط دو امتناع به پناهندگی افسر مصاحبه با خانواده در مورد خود و ترس از بازگشت به مکزیک — برای اولین بار در تگزاس و دوباره در کالیفرنیا است.

Ebadolhi کندتر است به اظهار نظر در قانونی بودن اخراج نوزاد یک شهروند ایالات متحده. او گفت: آن انجام می شود به نگه داشتن او را با مادرش.

"برای من که در کمتر از یک خالص سوال از قانون و سوال بیشتر از آنچه در کشور ما می خواهیم به" او گفت:. "ظلم و ستم سرسام آور است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن