آسمان بزرگ کنفرانس اجازه می دهد تا مدارس را به تصمیم گیری در زمانی که به رزومه ورزشی - Mon, 11 May 2020 PST

آسمان بزرگ کنفرانس مقامات نمی دیکته زمانی که عضو مدارس مانند شرق واشنگتن و آیداهو می توانید از سر بازی. آنها

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

آسمان بزرگ کنفرانس مقامات نمی دیکته زمانی که عضو مدارس مانند شرق واشنگتن و آیداهو می توانید از سر بازی.

آنها اجازه این مدارس تصمیم می گیرید.

لیگ رای دادند دوشنبه به نهادهای تصمیم گیری زمانی که شروع به ورزش در 2020-2021 تا زمانی که آن را هم راستا با قوانین محلی و قوانین NCAA در میان coronavirus بیماری همه گیر.

با هشت متحده با داشتن مدارس در آسمان – برخی از های مختلف با قرنطینه اجباری و توقف تدریجی برنامه از دیگران – لیگ قرار داده است مقدار زیادی از قدرت در دست مدارس.

"همانطور که ما آماده برای ورود به یک سال است که قطعا خواهد شد بر خلاف هر گونه دیگر من این را تحسین دوراندیشی رهبری ما نشان داده است در اجازه می دهد ما موسسات به تصمیم گیری خود را در NCAA قوانین در مورد زمانی که آن را مناسب برای از سرگیری تمرین و مسابقه در خود دانشگاه" آسمان بزرگ کمیسر تام Wistrcill گفت. "آسمان بزرگ است که به خوبی می چرخاند به حرکت رو به جلو بر اساس عملی و متفکر تنظیمات عضویت ما تایید شده برای کنترل هزینه ها در حالی که انعطاف پذیری خود را افزایش دهند."

وضعیت باقی مانده مایع Wistrcill گفت.

"هنگامی که ما می توانیم بازی رفتن هنگامی که ما می توانید شروع به بازی و پس از آن تحت قوانین چه می توانیم بکنیم؟" Wistrcill گفت: در یک کنفرانس تصویری چت. "در آن است رفتن به محدود طرفداران آن است رفتن به تنها برخی مدارس در برخی از کشورهای خاص بازی هر یک از دیگر ؟ ما فقط نمی دانم که هیچ کس تا به یک توپ کریستال در این. اما ما در حال فراهم کردن مدارس ما حداکثر انعطاف پذیری را به ما دانشجو-ورزشکاران فرصت را به رقابت بپردازند."

آسمان بزرگ نیز اعلام کرد چند coronavirus ناشی از صرفه جویی در هزینه تغییرات برای ورزش های مختلف این فصل آینده از جمله:

• لغو آسمان بزرگ فوتبال کیکآف در دونپورت گراند هتل در اسپوکن دو روز رویداد رسانه ای برای لیگ سر مربیان و بازیکنان در ابتدا میله میله برای جولای 26-27. این رویداد انجام خواهد شد تقریبا در این تابستان.

• والیبال که یک بازی 16-مطابقت با برنامه کنفرانس. چهار تیم برتر پیشبرد به آسمان بزرگ مسابقات برگزار می شود و در سال 2019 لیگ قهرمان کلرادو شمالی. به کاهش در هزینه های سفر هر مدرسه برنامه کنفرانس ویژگی های هشت مخالفان برگزار شود روز متوالی در همان محل.

• فوتبال زنان نمی خواهد که یک کنفرانس مسابقات است. تیم با بیشترین امتیاز در پایان نه بازی فصل به طور منظم خواهد بود که آسمان را به صورت خودکار مقدماتی به مسابقات NCAA.

• این 2021 آسمان بزرگ کنفرانس و سافتبال مسابقات به میزبانی 2019 قهرمان وبر دولت را از ویژگی های چهار تیم معمول شش.

• آیداهو دولت میزبان 2021 آسمان بزرگ داخل سالن قهرمانی با توجه به پوکاتلو مرکزی محل به مدارس عضو.

• مردان و زنان تنیس مرتب خواهد شد به بخشی فرمت با دو تا بالا و دو تیم از هر بخش پیشرفت به چهار تیم آسمان بزرگ مسابقات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن