در غرب نقطه تهمت تجدید نظر برای وحدت در زمان مشکل

توسط DARLENE SUPERVILLEوست پوینت. N. y. (AP) — به عنوان ملت در تلاش برای مقابله با آن پیچیده نژادی میراث رئیس

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

توسط DARLENE SUPERVILLE

وست پوینت. N. y. (AP) — به عنوان ملت در تلاش برای مقابله با آن پیچیده نژادی میراث رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن موعظه وحدت به وست پوینت فارغ التحصیلان و گفت: آنها هرگز فراموش میراث سربازان از نسل پیش که مبارزه "یک جنگ خونین برای خاموش کردن بد برده داری.'

درخواست تجدید نظر خود را به آشتی و یاد آمد در زمانی که رابطه خود با نظامی است که تحت فشار و فرمانده کل قوا و رهبران پنتاگون مواجه اند بی امان نقد بیش از پاسخ خود به این تظاهرات که تحت الشعاع این کشور پس از جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد برای اشاره به کسانی که تنش به او خطاب بیش از 1100 دانش آموختگان در غیر معمول مراسم در فضای باز برگزار می شود در جهانی همه گیر.

"آنچه که در طول تاریخ ساخته شده امریکا منحصر به فرد است که دوام آن موسسات در برابر احساسات و تعصبات لحظه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "هنگامی که بار آشفته زمانی که راه آنچه مهم است این است که دائم بی انتها و پایدار و ابدی است."

در دو هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن است فریاد زد وزیر دفاع علامت Esper برای علنا مخالفت تماس خود را برای استقرار فعال وظیفه نیروهای نظامی برای سرکوب اعتراضات ناشی از کشتار فلوید بود که سیاه با سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس تعطیل Esper تلاش برای شروع یک بحث عمومی در حذف نام مؤتلفه افسران ارتش از پایگاه های نظامی یک ایده است که به دست آوردن شتاب در سراسر کشور است.

ژنرال مارک Milley مشترک ستاد رئیس خطر انداخته مغلوب ساختن پیشی جستن خشم شنبه توسط آن اعلام شده بود "یک اشتباه" را برای او به همراه او در ژوئن 1 راه رفتن را از طریق لافایت مربع است. سفر به پایان رسید با رئیس جمهور نما با کتاب مقدس در خارج از کلیسای جان که آسیب دیده بود توسط آتش در جریان ناآرامی ها.

Milley نظرات به میزان فوق العاده ای ابراز پشیمانی با مغلوب ساختن پیشی جستن ارشد مشاور نظامی که گفت او ظاهر منجر به ادراک نظامی تبدیل شدن به درگیر در سیاست که در نظر او یک اشتراک گذاشته شده توسط Esper — تهدیدی برای دموکراسی است.

حوادث هم زده اند بحث در ارتش و در میان افسران بازنشسته. بیش از 500 وست پوینت فارغ التحصیلان از کلاس های پوشا شش دهه امضا نامه ای سرگشاده یادآوری کلاس 2020 از تعهد خود برای جلوگیری از سیاست های حزبی.

نامه منتشر شده در این هفته در رسانه همچنین با اشاره به مشکلات Esper و Milley مواجه می شوند در کاخ سفید فلوید پس از مرگ است.

"متاسفانه دولت را تهدید به استفاده از ارتش که در خدمت شما به عنوان یک سلاح علیه شهروندان آمریکایی درگیر شدن در این تظاهرات مشروع" آنها نوشت. "بدتر رهبران نظامی که در زمان همان سوگند شما امروز شرکت کرده اند در سیاسی متهم حوادث. اصل غیر نظامی کنترل مرکزی به ارتش حرفه ای است. اما این اصل به این معنی نیست اطاعت کورکورانه."

در شروع مراسم معترضان میره کنار در نزدیکی رودخانه هادسون در قایق و بادبانی برای محکوم کردن رئیس جمهور.

در 22 دقیقه آدرس تهمت تشکر تازگی افسران برای انتخاب به خدمت و یادآوری آنها را از طبقه مانند ژنرال داگلاس مک آرتور و Dwight D. Eisenhower و تاریخ غرب نقطه.

"آن را در این خاک است که آمریکا پرستان برگزار حیاتی ترین قلعه در جنگ ما برای استقلال" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. این آکادمی نظامی ایالات متحده گفت که "ما به مردان و زنانی که جنگیدند و برنده یک جنگ خونین برای خاموش کردن بد برده داری در عرض یک عمر از ما گرفت.'

"این است که تاریخ خود را. این میراث که هر یک از شما به ارث برده," مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه اضافه کرد که آن را خریداری شد با خون های ریخته شده در جنگ. "شما باید آن را فراموش نخواهم کرد."

هنوز صدای شیپور تکیه را به "امریکا برای اولین بار" نام تجاری از سیاست خارجی بدون استفاده از عبارت گفتن دانشجوی کار آنها این است که "نه به بازسازی کشورهای خارجی اما به دفاع و دفاع به شدت ملت ما از ما دشمنان خارجی."

"ما در حال پایان دادن به دوران جنگ بی پایان" او گفت:. "این است که وظیفه نیروهای ایالات متحده برای حل باستان درگیری در سرزمین های دور که بسیاری از مردم هرگز از شنیده می شود." او گفت: امریکا است و نه "پلیس جهان" اما دشمنان هشدار داد که ایالات متحده خواهد شد "هرگز دریغ" به عمل زمانی که مردم خود را در معرض تهدید هستند.

او همچنین تشکر از کسانی که در این نظامی که کمک کرد کشور با پاسخ به coronavirus آنچه که او یک بار دیگر به نام "نامرئی دشمن" که از چین آمد.

رئیس جمهور تاکید کرد وحدت از فارغ التحصیلی کلاس آمد که از سراسر کشور "از هر نژاد و مذهب و رنگ و عقیده." این کلاس همچنین شامل شهروندان از 11 کشور دیگر از جمله بوسنی و هرزگوین, کره جنوبی و تانزانیا.

مغلوب ساختن پیشی جستن برجسته بزرگتر دفاع از بودجه خود اما به دروغ گفت: او را نابود کرده بود و 100% دولت اسلامی خلافت در خاورمیانه; این گروه هنوز هم تهدید به ایالات متحده او اشاره کرد او تا به حال به کارگردانی کشته شدن دو تن از رهبران تروریست و تا به حال ایجاد فضایی نیروی.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین به یاد یک دانشجوی دانشکده افسری که در یک تصادف درگذشت در سال گذشته و پدر است که یک عامل سرویس مخفی و اشاره کرد که هر دو او و ارتش به اشتراک گذاری یک تولد یکشنبه. مغلوب ساختن پیشی جستن را تبدیل 74 در حالی که ارتش علائم آن 254th سال از وجود.

Esper حضور نداشت اما تکرار این موضوع وحدت در یک پیام ویدئویی.

"من انتظار دارم شما را به باقی می ماند متعهد به ارزش های اصلی ما: وفاداری, وظیفه, احترام, خدمت خالصانه, افتخار, صداقت و شجاعت شخصی," Esper گفت. "این اصول راهنمای شما در زمان به چالش کشیدن و در چهره جدید و تهدیدات در حال ظهور."

مغلوب ساختن پیشی جستن ظاهر در غرب نقطه شده بود با انتقاد به عنوان یک حرکت سیاسی است که فارغ التحصیلان در خطر است. وست پوینت واقع شده است و فقط تا رودخانه هادسون نیویورک شهرستان, کانون ایالات متحده شیوع کروناویروس.

مقامات ارتش در دفاع از این حرکت گفت: دانشجویان تا به حال به سفر بازگشت به دانشگاه به هر حال برای نهایی خود را چک پزشکی, تجهیزات و آموزش. آنها تا به حال شده به خانه پس از رخصتی بهار در اوایل ماه مارس..

برای مراسم به تازگی راه اندازی شده دوم lieutenants به تن لباس خود را لباس و ماسک صورت آنها به عنوان پیاده روی غرب نقطه در رژه میدان به جای به Michie ورزشگاه دیرین شروع برگزاری است. آنها حذف ماسک در طول این مراسم بودند از هم جدا در همراهی با اجتماعی-فاصله دستورالعمل.

به جای دست دادن با رئیس جمهور آنها رد و بدل سلام. مهمان مجاز به حضور در خانواده و دوستان تا به حال برای تماشای آنلاین.

در پایان این مراسم پنج درشت هلیکوپتر به پرواز در آمد پایین و سرعت بیش از زمین به فارغ التحصیلان پرتاب خود را در لباس سفید کلاه به هوا.

___

AP امنیت ملی نویسنده رابرت برنز و آسوشیتد پرس نویسنده مایکل هیل در آلبانی, n. y. کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن