به عنوان رکورد بیکاری در مجموعه برخی در اسپوکن می تواند دسترسی به مزایای. در اینجا برخی از داستان های خود را. - Sat, 09 May 2020 PST

نرخ بیکاری در ایالات متحده آمار 14.7 درصد در ماه آوریل به بالاترین میزان از زمان رکود بزرگ به عنوان 20.5 میلیو

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

نرخ بیکاری در ایالات متحده آمار 14.7 درصد در ماه آوریل به بالاترین میزان از زمان رکود بزرگ به عنوان 20.5 میلیون آمریکایی شغل خود را از دست به گفته آسوشیتد پرس. در واشنگتن 500,000 ادعا می کند که پرداخت این هفته اما برخی از اسپوکن ساکنان می گویند که با وجود تلاش های جدی آنها شده اند قادر به دیدن مزایای آن.

خانه دار برای Davenport – و مادر به دو پسر با مسائل پزشکی – دریافت نکرده مزایای بیکاری و نه تا به یک مادر تنها که مشغول به کار در شمال تلاش و تحقیق توچال و کازینو رستوران.

دلایل متفاوت است اما یک ضعف سیستم به نظر می رسد ریشه و علت بسیاری از مردم را در امور مالی آمده تا به عنوان "در حال بررسی است."

اینها برخی از داستان های خود را.

'COVID-19 قرار داده و ما دوباره'

جیمز قلاب و نامزدش Emako Loran آمد به Spokane برای یک زندگی بهتر.

آنها زندگی کرده بود در اوکلاهما اما نقل مکان کرد به اسپوکن در سال 2019 برای دسترسی بهتر به امکانات مراقبت های بهداشتی خود را برای 4 و 5 سال پسران که باید جدی مسائل پزشکی.

در ابتدا آنها نقل مکان کرد و با خانواده است اما خانواده خود را در زمان استفاده از آنچه محدود پس انداز کرده بودند قلاب, گفت:. مطمئن نیستید که در آن به نوبه خود آنها رفت و برای نجات ارتش پناهگاه که ارتباط آنها را با خدمات حمایتی برای جانبازان خانواده که آنها را در بر داشت مسکن.

در ماه نوامبر Loran شروع به کار برای Davenport, هتل ها به عنوان یک خانه دار است. که قلاب به سمت چپ به مراقبت از فرزندان خود را مکرر و درمان های پزشکی بدون زمان کافی برای کار و شغل خود را.

اما زمانی که این ایالت اقامت-صفحه اصلی سفارش اثر در زمان Davenport خود را بسته هتل ها و Loran خود را از دست داده است.

قلاب احساس می کند مانند هر زمان آنها ایستاده بود پشت در بر پا شده اند زدم دوباره. چرا که آنها به تازگی به واشنگتن نقل مکان کرد, دولت اشتغال بخش خدمات در ابتدا گفت Loran او را واجد شرایط نیست چرا که او به اندازه کافی ساعت.

"ما سعی کردیم برای بیکاری به عنوان به زودی به عنوان Davenport, تعطیل," قلاب گفت. "ما هنوز هم هر چیزی شنیده. ما هر روز و صبر کنیم و صبر کنیم به صحبت کردن با کسی به مدت چهار ساعت در روز است."

قلاب گفت: او را چند بار به یک فرد واقعی که گفتند که انتقال او اما پس از آن تماس قطع شده.

خانواده نبوده است و بدون کمک کند. آنها ارائه مسکن از طریق خدمات حمایتی برای جانبازان, خانواده, دریافت محرک بررسی و دریافت $569 یک ماه از طریق کمک های موقت به خانواده های نیازمند. کودکان دریافت مراقبت های پزشکی خود را از طریق واشنگتن سیب سلامت, اما عمل جراحی برای تعمیر پسر خود را بیش از اندازه قلب به تعویق افتاده است چرا که آن را انتخابی در نظر گرفته شد.

"ما در اینجا برای یک زندگی بهتر. ما فکر کردیم که خوب خواهد بود" قلاب گفت. "ما قرار داده ما رو برداشت به بالا و دوباره. و در حال حاضر که COVID-19 قرار داده و ما را به عقب دوباره."

آنها با داشتن مشکل پوشش خود هزینه های اولیه و قلاب می خواهد قادر به پرداخت هزینه چیزهای ساده مانند یک ماشین چمن زنی به طوری که او می تواند مراقبت از چمن در خانه جدید است.

'آن فروتنی'

Bethany دود توسط یک مادر تنها سه کار کرده است که به عنوان یک سرور در Fai را نودل خانه در شمال تلاش و تحقیق. او را برای اعمال نرخ بیکاری مارس 29 و سیستم هنوز هم می گوید او پرداخت در حال بررسی است.

Doud گفت: منابع مالی بوده است اما او جان سالم به در طریق حمایت جامعه.

"من نمی رفته و بدون اما من به راحتی می تواند داشته باشد" Doud گفت. "من فکر می کنم که من ایمان به خدا بوده است و یکی از چیزهایی که واقعا به من کمک کرد تا از طریق همه چیز را دانستن است که بدون توجه به آنچه که خدا را فراهم خواهد کرد و او را به عنوان ترسناک به عنوان آن بوده است. ما باید مواد غذایی سقف و سرپناه بنابراین ما خوب است."

Doud گفت که کمک به او را دریافت و در بانک غذایی شگفت انگیز بود.

"آن فروتنی بسیار فروتنی نیاز به درخواست برای کمک به" دود گفت. "به عنوان یک مادر مجرد, من رشد بسیار مستقل و داشتن فروتن خودم بسیار سخت بود و سپس رفتن وجود دارد و فقط با دیدن مردم که فقط تا nonjudgmental و قلب خود بودند تا در آن است. این واقعا زمان دور که دلهره."

در روز سه شنبه Doud خواهد بود قادر به بازگشت به کار, اما به عنوان یک متصدی بار در دستیار که به معنای قابل پرداخت را کاهش دهد.

"اما حال که من بدست نمی هر گونه اشتغال من در زمان آن" دود گفت. "و من فقط به حال به هر آنچه که من می تواند در آن نقطه است."

"این قطعا یک شوک'

کهربا Malory که بمانند-مادر در خانه به 3 سال است که استفاده می شود برای دریافت درآمد از طریق نگهداری از کودکان برادرزاده او.

از آنجا که مادر کودک است که در حال حاضر بیکار Malory دیگر انجام می دهند که. او در زمینه بیکاری کمی بیش از شش هفته پیش اما هنوز دریافت نکرده پرداخت. او بیکاری پرداخت نیز طبقه بندی شده به عنوان "در حال بررسی است."

"آنها بسیار مهربان" Malory گفت. "من می دانم که آنها بسیار ضعف بنابراین من سعی می کنم صبور باشید."

Malory شوهر است که هنوز هم کار می کند ، "این قطعا یک شوک زمانی که شما انتظار یک درآمد خاص و سپس شما باید به نوع تنظیمات را."

هنوز Malory نمی توانید تصور کنید چه افرادی که لازم نیست که درآمد و دریافت نکرده بیکاری در حال انجام است.

"من احساس می کنم واقعا بد برای کسی که اگر هر دو طرف در خانه خود در حال خروج از محل کار و یا هر چیزی شبیه به آن" Malory گفت.

'با وجود نا امیدی ممنون میشم'

میشل Darnell صاحب یاس خانواده مراقبت از چشم در دریاچه آزادی و همچنین با این نسخهها کار به عنوان پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل برای LensCrafters در Northtown بازار و Spokane Valley Mall.

پیمانکاران مستقل قادر به درخواست برای مزایای بیکاری تا شب از مارس 18. Darnell منتظر تا صبح روز بعد از فرض سایت خواهد غرق شود زمانی که آن را برای اولین بار باز کرد. سخنگوی-نقد و بررسی اولین گزارش Darnell سفر به بیکاری در 2 آوریل.

زمانی که Darnell رو به جای برنامه که در آن او نیاز به تایید هویت خود را با دادن تاریخ تولد و شماره امنیت اجتماعی, وب سایت گفته او اطلاعات او ارائه شده مطابقت ندارد در سیستم خود را. فکر او تا به حال تایپ نادرست او سعی دوباره و دریافت پیام.

"من بسته شده و من آن را نمیفهمد جاوا حشره دار من به آنها یک زن و شوهر روز به آن شکل و رفع قطعی" Darnell گفت.

زمانی که او سعی دوباره و دریافت پاسخ همان او در زمان یک عکس از خطا و ایمیل آنها را ارائه عکس از گواهینامه و کارت امنیت اجتماعی. چهار روز بعد او یک ایمیل به عقب.

"آن اساسا از طریق رفت و به من تمام دستورالعمل استاندارد, بنابراین من فکر نمی کنم که کسی در واقع من به عنوان خوانده شده ایمیل" Darnell گفت.

Darnell عمده نگرانی این است که او را معوق در پرداخت اجاره بها برای او که در حدود 4000 دلار در ماه است. هنگامی که کسب و کار بازگشایی, او را مجبور به پرداخت اجاره.

"بیکاری بررسی را واقعا خوب دندانه در آن است چرا که اگر ما بسته برای یک ماه دیگر و یا به ماه ژوئن آن را به سخت به آمده تا با $8000 تا 12000 دلار برای پرداخت اجاره بها" Darnell گفت. "اما صاحبخانه سزاوار پرداخت می شود بیش از حد, چرا که او هزینه نیز هست."

Darnell در تماس بوده است که نرخ بیکاری در روزهای دوشنبه. تا کنون او تخمین می زند او را به نام 150 بار.

"من از طریق خود گوشی درخت 12 بار در آن 150 بار" Darnell گفت. "من ساخته شده آن را تمام راه را از طریق تلفن خود را درخت به گزینه یا گزینه کمک برای بیکار و یا خود اشتغالی پیمانکاران. و پیام من بود " من بسیار متاسفم ما سیستم تلفن است که تجربه بالاتر از نرمال حجم تماس بگیرید و ما می توانید تماس تلفنی خود را در این زمان و پس از آن در من است."

Darnell رسیده به کنگره ایالات متحده کتی McMorris راجرز از طریق وب سایت خود را, اما شنیده نشده از یک پاسخ. او همچنین ایمیل فرستاده دولت Rep. باب McCaslin. در عرض 30 دقیقه او دریافت یک ایمیل از McCaslin دستیار گفت: آنها را به آن را برای او اما در عین حال او باید همچنان به سعی کنید وب سایت و تلفن.

حتی با مشکل Darnell گفت: او سپاسگزار برای مردم کار برای بیکاری بخش.

"با وجود نا امیدی ممنون میشم به همه در آن بخش که رفته و بیش از آنچه آنها نیاز به" Darnell گفت. "این فقط می تواند خوب اگر من یکی از آنهایی بود که کمک کرد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن