در اطراف از راه دور: چاک بارنی تلویزیون و جریان تراکم برای ژوئن 14-20 - شنبه, 13 Jun 2020 PST

از دست ندهید: "بلند رفته تابستان" – پس از رسیدن در زمانی که ballparks خالی آخرین "30 30" ورزش مستند گروه را

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

از دست ندهید: "بلند رفته تابستان" – پس از رسیدن در زمانی که ballparks خالی آخرین "30 30" ورزش مستند گروه راک یکی از به یاد ماندنی ترین بیس بال فصل تا کنون. در سال 1998 علامت McGwire از سنت لوئیس کاردینالز و سامی Sosa از شیکاگو توله سوار بر یک تاریخی تعقیب راجر ماریس' مقدس تنها-فصل خانه اجرا رکورد 61 و ملت غرق شد. اما آنچه که یک احساس خوب داستان بعدها مخدوش با اتهامات عملکرد-افزایش استفاده از مواد مخدر. این فیلم نه تنها طول می کشد بینندگان از طریق چشمگیر و تاب از آن نقطه عطفی فصل اما ویژگی های انعکاسی مصاحبه با McGwire و Sosa. (9 p. m. روز شنبه, ESPN).

دیگر شرط

یکشنبه: به عنوان فصل 5 "شاهکار: Grantchester" آغاز می شود, آن را در سال 1957 و نیمکت راحتی حل و فصل است به نقش خود به عنوان محلی قائم مقام موعظه به یک بسته بندی کلیسا. اما ایمان تست خواهد شد به عنوان او و کارآگاه Geordie دوباره یادآوری است که وجود دارد در تاریکی کمین در گوشه ای کوچک از کمبریج. (8 بعد از ظهر KSPS; 9 بعد از ظهر KCDT).

یکشنبه: بینندگان whisked به 1795 هند در "شاهکار: Beecham خانه." این شکوه و شش قسمتی است که به شرح زیر سابق شرکت هند شرقی سرباز جان Beecham (تام Bateman) که به دنبال یک شروع تازه اقدام به خرید یک عمارت بزرگ در دهلی نو. وجود او و خانواده گسترده خود را به زودی پیدا کردن خود را در یک مخلوط از حرص و خیانت و عاشقانه و گیرایی. (9 بعد از ظهر KSPS; 10 p. m. KCDT).

دوشنبه: در سری جدید "نسل نوسازی: دریاچه خانه" طراح و سازنده دانیل Bryk در سخت ترین پروژه های حرفه ای خود را – کمک به خواهر و برادر در قانون ساخت یک افسانه lakeside خانه. ما انتظار داریم که تعداد زیادی عرق چند اشک و شاید گاه به گاه خانواده داد و بیداد. (9 بعد از ظهر HGTV).

شنبه: در فصل برتر از "میلیون دلار لیست لس آنجلس" دشمنان قسم خورده Josh Altman و Josh Flagg تیم و جاده امید فرود عمده مثال در لا جللا کالیفرنیا. این ممکن است به خوبی به پایان نمی. (9 بعد از ظهر Bravo).

شنبه: خواهد انگشتان دست بود اشاره کرد? آخرین نسخه از "خط مقدم" – "ویروس: چه مشکلی پیش آمد؟" – بررسی چرا و چگونه آمریکا شد آمادگی برای نبرد COVID-19 با وجود هشدارهای مکرر از قوی سرایت سر راه ما. (9 بعد از ظهر KSPS; 10 بعد از ظهر KCDT).

چهار شنبه: و به عنوان آخرین فصل از "100" ادامه Octavia می شود به می دانم مرموز دنیای جدید است. در ضمن مورفی و Emori (مهمان ستاره Luisa d'Oliveira) بازی را بر این باورند. (8 p. m., The CW).

پنج شنبه: "سای فای سیم زیادی در بحث" آیا مطمئن به خود را چابک داخلی کامپیوتر. هر هفته یک پانل از چرخش مشهور پیشرفته می رود سر-به-سر به هش کردن fandom سوختن سوالات. مانند آنچه که بهترین ابرقهرمان جوخه ؟ و یا که می تواند بدتر, رئیس, Darth Vader یا بذله گو ؟ (11 بعد از ظهر Syfy).

جمعه: خودتان را کنترل کنید برای برخی از گل-slinging. در فصل 2 از "سیاستمدار" Payton هوبارت (بن پلات) می رود و همه را به سرنگون دیرین وقت Dede Standish (Judith Light) در ایالت نیویورک در سنای مسابقه. Bette Midler نقش سناتور بدون مزخرف رئیس ستاد. (Netflix).

جمعه: احساس گرسنه ؟ در "طعم ملت با Padma Lakshmi" این نویسنده کتاب آشپزی, "بالا آشپز" مجری و تهیه کننده طول می کشد بینندگان در یک سفر در سراسر امریکا کاوش غنی و متنوعی از فرهنگ های مختلف گروه های مهاجر. (Hulu).

شنبه: مت دیمون و کریستین بیل تحویل اکتان بالا در اجرای "فورد v فراری." 2019 بهترین عکس های نامزد اسکار, به یاد می آورد که چگونه در دهه 1960 یک تکه طراح خودرو و راننده عجول و بی پروا به دنبال پایان فراری تسلط در ساعت 24 لو انسانهای مسابقه در فرانسه. (8 p. m., HBO).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن