در اطراف از راه دور: 'Artemis Fowl' مگس ها به طور مستقیم به صفحه نمایش - Sat, 06 Jun 2020 PST

از دست ندهید: "Artemis Fowl" – نویسنده Eoin Colfer مورد علاقه بچه نابغه می آید به زندگی در این خارق العاده زند

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

از دست ندهید: "Artemis Fowl" – نویسنده Eoin Colfer مورد علاقه بچه نابغه می آید به زندگی در این خارق العاده زنده, اکشن, خانوادگی, فیلم. به کارگردانی Kenneth Branagh قصههای شرح زیر است سفر از 12 سال متفکر جنایی (تازه وارد Ferdia شاو) به عنوان او به شدت تلاش می کند برای نجات ربوده شده خود را پدر. برای انجام این کار, آرتمیس باید نفوذ, باستان, تمدن زیرزمینی از جن و پیگیری کردن Aculos پری' آرزو دستگاه جادویی. بازیگران نیز شامل لارا McDonnell, Josh Gad, Colin Farrell and Judi Dench. "Artemis Fowl" در اصل ثابت برای صفحه نمایش بزرگ این تابستان اما با تئاتر توقیف آن در دسترس خواهد بود برای جریان. (جمعه دیزنی+)

دیگر شرط

یکشنبه: گرسنه برای اطلاعات بیشتر ماجراجویی ؟ "گوردون رمزی: ناشناخته" راه اندازی آن فصل دوم از آشپزی اکتشاف. درب بازکن طول می کشد رمزی به استرالیا در جزیره, خارجه تاسمانی. (10 p. m., National Geographic Channel)

یکشنبه: "من ممکن است شما را از بین ببرد" جدید است نیم ساعت سری بازیگران Michaela Coel به عنوان آرابلا افزایش جوان ادبی ستاره می شود که قربانی حمله جنسی پس از اواخر شب جلسه نوشتن. های تحریک آمیز, داستان کاوش سوال جنسی رضایت در میان معاصر چشم انداز دوستیابی و روابط. (10:30 p. m., HBO)

دوشنبه: "کارشناسی: بزرگترین فصل – تا کنون!" یک سری که میزبان Chris Harrison قدم زدن پایین خط حافظه به یاد برجسته – و lowlights – محبوب واقعیت دوستیابی حق رای دادن. اول تا فصل 17 با Sean Lowe که پیشنهاد خارج از غرفه به عنوان یکی از مهمترین و به یاد ماندنی در تاریخ نشان می دهد. (8 p. m., ABC)

شنبه: فرو ریختن سقف-اشکال آلوده دیوار و پوسیده طبقه هیچ بازی برای این مادر و دختر را طراحی اواز یا موسیقی دو نفری از مینا Starsiak شاهین و Karen E. Laine به عنوان یک فصل جدید از "خوب استخوان" آغاز می شود. سازمان دیده بان آنها را خرید ویران خواص تخریب آنها را به خاتم و به طور کامل آنها را تبدیل به زرق و برق دار, خانه خانواده. (9 بعد از ظهر HGTV)

چهار شنبه: ورود فقط به عنوان ما تحسین از خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران است که در تمام زمان بالا مجموعه مستند "Lenox Hill" طول می کشد نگاه صمیمی در چهار نیویورک پزشکان به عنوان آنها در تلاش برای تعادل زندگی حرفه ای و شخصی. این نام برای فوقانی شرق جانبی بیمارستان که در آن سری می گیرد. (Netflix)

چهار شنبه: در فصل 2 والاتر از "ضد گلوله" یک شانس کشف میشود ستیز پلیس اسقف و پیک deep undercover. به زودی آنها پیدا کردن خود را در قلب بدنام بین المللی خانواده جرم و جنایت. (9 p. m., the CW)

پنج شنبه: وجود دارد بسیاری که به عنوان "پررنگ" راه اندازی بازگشت نیمی از آن فصل است. جین در تلاش برای آمدن به شرایط با بدن است. ساتون طول می کشد در اولین عکس به عنوان یک ننگ سبک. و به تازگی از کار اخراج کت تلاش برای پیدا کردن یک مسیر جدید در زندگی او است. (10 بعد از ظهر واحد)

جمعه: "عبور شمشیر" است شدید نامتعارف قرون وسطی دوران توقف-سری انیمیشن در مورد یک روستایی که در آرزوی بودن یک شوالیه است. هر چند پر از ناز لگو مانند شخصیت های آن با هدف در بزرگسالان است. که ممکن است توضیح دهد که چرا ملکه خود, پورنو سیاه چال انداختن. (Hulu)

شنبه: در کابل تلنگر "خود را قاتل امر" یک کارآگاه زن (Melissa Archer) بررسی قتل های متعدد گره خورده است به یک وب سایت است که مسابقات ازدواج بزرگسالانی که به دنبال تقلب در همسر خود را. کسی که با هدف قرار دادن کاربران بر اساس فتیش جنسی? (8 p. m. طول عمر)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن