الکس Zanardi همچنان در شرایط جدی پس از handbike سقوط

رم—ایتالیایی ماشین مسابقه قهرمان تبدیل پارالمپیک مدال طلای الکس Zanardi در پزشکی ناشی از کما باقی ماند و در بی

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

رم—ایتالیایی ماشین مسابقه قهرمان تبدیل پارالمپیک مدال طلای الکس Zanardi در پزشکی ناشی از کما باقی ماند و در بیماری جدی یک روز پس از توفنده خود handbike به یک کامیون و فوق العاده خود را در صورت.

Zanardi — که هر دو از پاهای خود را در یک مسابقه-سقوط خودرو نزدیک به 20 سال پیش بود متصل به ونتیلاتور بود و "پایدار" جریان خون در حالی که عصبی وضعیت "باقی مانده است جدی" سانتا ماریا alle Scotte در بیمارستان سینا گفت: روز شنبه در پزشکی بولتن.

"وضعیت الکس Zanardi جدی است اما پایدار" جوزپه Olivieri گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در خارج از بیمارستان. "او در اینجا وارد با عمده صورت جمجمه تروما یک شکست و یک عمیقا شکسته استخوان پیشانی (پیشانی)."

"اعداد خوب هستند اگر چه از آن باقی مانده است بسیار جدی وضعیت است."

اضافه شده Sabino Scolletta مدیر بیمارستان مراقبت ويژه "این وضعیت به وضوح بحرانی از نظر مغز آسیب برساند."

Zanardi منتقل شد و توسط هلیکوپتر به بیمارستان پس از توفنده در نزدیکی شهر اهل توسکانی از Pienza در طول یک مسابقه رله جمعه.

تلویزیون محلی در صحنه تصادف نشان داد چه بود ظاهرا Zanardi را handbike دروغ گفتن در کنار آن در لبه جاده و کشیدن یک کامیون نیمه تریلر پارک شده جلوتر است.

اواخر روز جمعه این بیمارستان گفت: Zanardi قرار گرفتند "ظریف جراحی مغز و اعصاب عمل" با توجه به "شدید جمجمه ضربه."

عمل جراحی حدود سه ساعت به طول انجامید و پس از آن Zanardi منتقل شد به بخش مراقبت های ويژه.

"ما نمی خواهد آنچه را عصبی دولتی است که تا زمانی که او از خواب بیدار — اگر او از خواب بیدار. بیماری جدی بدان معنی است که یک وضعیت زمانی که به کسی می میرند. بهبود طول می کشد زمان در این موارد. نوبت برای بدتر ناگهانی می شود" گفت: Olivieri که عمل در Zanardi. "عملیات رفت و با توجه به طرح. این اولیه که وضعیت بسیار جدی است."

"گام بعدی این است که سعی کنید و ایجاد ثبات او بیش از هفته آینده یا 10 روز است. سپس اگر همه چیز به خوبی او در نهایت می تواند از خواب بیدار شود و دوباره مورد بررسی قرار گرفت."

Zanardi همسر, Daniela و پسرش, Niccolò بودند و در بالین او.

"به من گفت: او یک بیمار است که ارزش و درمان," Olivieri گفت: با اشاره به شانس خود را برای بهبود. "تا آنجا که به عنوان یک پیش آگهی از او چگونه خواهید بود فردا در یک هفته یا 15 روز من نمی دانم. اما من معتقدم که او باید درمان شود."

53 سال Zanardi موفق به کسب دو قهرمانی در سبد خرید در ایالات متحده قبل از مختصری حرکت به فرمول یک. او در بازگشت به امریکا بود و مسابقه در آلمان در یک سبد رویداد در سال 2001 زمانی که هر دو از پاهای خود را قطع شده بود در یک تصادف وحشتناک, آخر هفته پس از حملات یازدهم سپتامبر ، تروریستی 11.

در طول بازیابی Zanardi خود را طراحی پروتز و آموخته به راه رفتن دوباره. او سپس توجه خود را تبدیل به دوچرخه سواری و توسعه یافته به یکی از مهمترین و انجام ورزشکاران در جهان است. او موفق به کسب چهار مدال طلا و دو silvers در سال 2012 و 2016 پارالمپیک, رقابت در ماراتن نیویورک و تنظیم یک مرد آهنین رکورد در کلاس های خود.

دادستان در سینا باز تحقیقات جنایی را به تصادف و مسابقه را سازمان — به طور خاص آیا به اندازه کافی اقدامات احتیاطی گرفته شد.

حدود 10 معلول سواران بودند که همراهی با یک وسیله نقلیه پلیس محلی گزارش گفت:.

شاهدان گفته اند که این حادثه رخ داده است در یک سراشیبی بخش درست قبل از یک منحنی در جاده ها است. Zanardi ظاهرا کنترل را از دست داده و نوسان به خط می دوزند. کامیون ظاهرا سعی در منحرف از راه اما نمی تواند جلوگیری از سقوط.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

راننده کامیون بود که تحت بررسی قرار داده آزمایش منفی الکل و مواد مخدر.

"کامیون به اشتباه نمی کند. الکس اشتباه گفت:" مربی تیم ملی ماریو Valentini بود که پس از مسابقه است.

این مسابقه بخشی از یک هفته دو رله رویداد در سراسر ایتالیا برای ترویج این کشور احیای پس از coronavirus بیماری همه گیر. آن را ایجاد یک ارتباط رهبری Zanardi با هدف آوردن بیشتر ایتالیایی ها به پارالمپیک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن