یک حقیقت عمیق - Mon, 29 Jun 2020 PST

با توجه به افزایش تعداد مثبت COVID-19 موارد به خصوص در اینجا در شرق واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee صادر اجب

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

با توجه به افزایش تعداد مثبت COVID-19 موارد به خصوص در اینجا در شرق واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee صادر اجباری درخواست برای همه افراد به پوشیدن ماسک در مکان هایی مانند فروشگاه های مواد غذایی, مکان های کسب و کار و مانند آن. KXLY-TV به تازگی نظرسنجی اسپوکن شهروندان که آیا آنها را رعایت فرماندار درخواست. بیش از 50% که در پاسخ گفت و اظهار داشت: این یک تخلف از آزادی خود. واقعا!

ما توسط قانون ملزم به پوشیدن کمربند ایمنی هنگامی که ما درایو مورد تایید صندلی ایمنی برای کودکان در اتومبیل. آیا این همان شهروندان را نقض قانون عدم استفاده از کمربند ایمنی و صندلی ایمنی کودک که هر دو اقدامات ایمنی هیچ فرقی با پوشیدن یک ماسک صورت در طول یک بیماری همه گیر? آنها می گویند آن است که نقض آزادی خود را? می تواند از آن بیشتر انگیزه های سیاسی به جای استفاده از هوشمند, تفکر انتقادی, برای سلامت ایمنی از خانواده ما و دوستان و جامعه به عنوان یک کل ؟

من در حال حاضر یک بیانیه در ماسک صورت که می گوید. "تنها بسیار هوشمند مردم پوشیدن ماسک صورت است." برای من و همچنین دیگران که ماسک می پوشند, این یک حقیقت عمیق. من گمان غیر مقاوم هستند و از نظر ذهنی ناتوان از درک نیاز برای سلامت و ایمنی جامعه ما به عنوان یک کل. که متاسفانه شامل عمیقا فاقد رهبری کشور ما است.

Janet C. Smith

اسپوکن



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن